maandag 7 september 2015

mogge

hoi lieve bezoekers van mijn blog
zo luitjes
onze planeet zegt
goede morgen
en ik ook hoor
vandaag nog wat kans op regen
dan komen er droge dagen
en ondanks dat ik niet echt lekker in m'n vel zit
zal ik enige dagen weg zijn te wandelen en fietsen
is er onder U iemand die ervaring heeft met
thuiswerk doen en zo wat extra's verdienen
graag zou ik die ervaring horen
dank U
zo geniet de mooi beelden van de planeet
Aarde
planet earth
...
in een map
dieren
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
smaken verschillen gelukkig
ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand september
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze
als je het over deze planeent en vrede hebt
vrede een sprookje
geniet een fijn weekend
doe ik ook
:)
liefs
Karel

12 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. ja het weekend is weer voorbij en de nieuwe week is weer begonnen. En ik ga zo ook beginnen.. vandaag de boel maar weer even in het gareel brengen hier en maar even kijken hoe ver ik kom.. vanmiddag wil ik vrij. Ritza is vandaag ook vrij dus dan werkt alles even anders. Ja we krijgen weer beter weer en ook de temperaturen worden weer ietsje hoger komende dagen. Kun je er dan weer even op uit. Gister was het hier ook te nat dus we zijn niet naar het strand geweest. He Karel ik ga je een hele fijne maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge karel hihi
    Ja ik ben ook vrij op deze maandag...eigenlijk zijn we dat altijd
    Wel de was vandaag van broertjes dus gelijk 4 machines gedraaid...de zolder hangt vol
    maar eentje moet er nog bij...
    Het is nu droog en zonneke probeert de wolken te verdrijven...je ziet toch dat het ander weer aan het worden is.
    Geniet je dag

    Oja ppsjes een mooie keuze en beter nog ik hoef niks op te ruimen haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zag dat wolfgang weer kwam liken...eens kijken hoe lang hij dat vol gaat houden.
      Mij ziet ie niet meer haha

      Verwijderen
  3. haha hij was bij het schoonzwemmen, maar ik ga er niet meer naartoe hoor pfftt
    Hij is me een beetje te eigenwijs en bot in de reacties...die kan ik missen als kiespijn net zoals zijn filmpjes haha
    Vergeet altijd op die like te klikken...moet ik toch eens meer aan denken
    de zon komt eraan...hier is die al ;)
    Gossie en dan moet je een stukje vrijheid opgeven
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het waait hier op je blog nog behoorlijk ;)
    Nu ga ook even naar de winkel het nodige halen....
    Smakelijk en roest niet vast hè bij de pc grijnzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Over thuiswerk..er zijn veel mensen die het willen.Maar prettig is het niet.Hard werken voor weinig geld.
    Pas op dat je NOOIT betaald voor wat dan ook.
    Misschien als klusjesman of mensen helpen met de tv of pc.
    Je hangt een advertentie op in de suup en kijken wie je nodig hebt.Dan verdien je 15 euro per uur.
    Ik heb weer genoten van de ppsjes.
    Fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha niet alleen met Co ook met jou maar van hetzelfde laken een pak geen reactie haha
    Goeie tip van Co maar met een nadeel je weet nooit van tevoren of je wat gaat verdienen...zou toch voor de krantenwijk gaan hj
    Je staat er 3 x in bij mij maar welke nu de goeie is ???
    Och op fb kan ook maar deze is toch handiger...als chat.
    Jij de bergen in ik de keuken haha verschil moet er zijn...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij in de krant? Wat heb je uitgespookt?
    Dat Skype zit gewoon in de mailbox rechts...en ja dan heb je rebbeltje en je hebt Nelleke haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oja zie ko en co online komen...jou niet haha
      Jij ziet alleen maar groen af en toe grijnzzzzz
      mzl

      Verwijderen
  8. Ha ik mocht 3 x raden natuurlijk
    Maar waarom en hoe sta je in de krant dan?
    Wat kan jij vaag zijn haha
    Nu mijn avond draait...zo meteen met koffie op de bank...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ik snap um pffttt
      Je staat 3 x in mijn lijstje bij Skype.. ;)

      Verwijderen
  9. Karel live, fietszwerver en karel live Messenger ;)
    Bij alle 3 had ik een berichtje gezet maar niks terug dus je hebt ze niet gevonden haha
    Dus jij aan de wandel morgen, zal je goed doen zinnen verzetten...en die paar druppies vang je wel op...
    Slaapwel

    BeantwoordenVerwijderen