donderdag 3 september 2015

rustdag op donderdag


hoi lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes

ik was niet ziek hoor

was toch mede door de vele wind en duinen

een pittig ritje

heb de kiekjes in een diashow gezet

kreeg niet de song van de eenzame fietser er in

hihi

het beste bekeken op
fullscreen

...

in een map

dieren

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand september

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze dus als laatste van de maand

 bijenkorf photo 7a4c_1.jpg

 

geniet een fijn weekend

doe ik ook


:)

 liefs


Karel

 

12 opmerkingen:

  1. Nu kan ik hier hetzelfde als op wp zetten maar dat is dubbelop...dus hou het erbij dat ik genoten heb van je zee en strandfotokes :)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie pps over die bijen. Dat is een wereld op zich.
    Groetjes en fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Straks even kijken waar je gister allemaal bent geweest. Nu eerst even een krabbel al heb ik vandaag niet echt veel te melden. Regen buiten en weer een hele andere dag dan gister met dat mooie weer. Dus je kreeg een inkt zwarte lucht achter je aan... deden ze vast het licht uit in het oosten hihihihi. geintje. Ik heb vandaag een ik zie wel dagje... heb geen plannen. Wens ik je nu eerst even een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Karel. Heb net even je dia voorstelling gezien.. was ook zo je zat niet in het oosten maar in het noorden bij Rob... Twee prachtige foto,s tegen gekomen... mag jij raden wat daar op staat hihihihiAAAAAAAAAAAAAA... Dus het hh wil niet erg op gang komen, nou hier ook niet echt hoor. Ben ook nog niet lang in de kleren, even onder de sproeier door geweest en een stukje brood gegeten en een bakkie gedaan. Ga ik nu zo eerst maar eens een begin maken hier... op mijn gemakje. He ik ga weer, piel jij maar even lekker verder met waar je mee bezig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha karel
    Kijk de foto's vallen bij meerdere in de smaak en toch nog eentje die ook de bijtjes weet te waarderen hihi
    Ja die had ik in mei al eens erop staan...ff terugbladeren en ja hoor grijnzzzz
    Maar wij weten beide dat dat nog wel meer voor zal vallen.
    dus jij vind het plannetjes maken en uitzoeken welke kant je op gaat als de regen weer weg is leuker dan HH
    Vind ik niet vreemd wat dat is iets wat steeds weer terugkomt ook al is het klaar...
    Geniet je dag...hier is de zon nog...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Een prachtige dia voorstelling.Ik vind het zoo leuk gedaan op deze manier.
    De bijtjes,prachtige vliegende wolletjes.Beter dan die gemene wespen.
    Ik kan ook niet opschieten vandaag.
    Morgen maar weer verder met het HH.
    Ik gooi de handdoek in de ring..hihi.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klik je ook niet op linken ;)
    Het is een mooie en leerzame dus mag best 2 x voorbij komen...
    Geloof dat jij een echte rustdag hebt...
    Intussen komen er weer nieuwe blogjes aan...ja ook op stekkie haha
    En beetje regen houd je toch niet tegen wel?
    Ook ik ga zo ff de blommekes verversen...halen en dan in de vaas...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je zal er intussen wel achter zijn de link van de bijenkorf natuurlijk
    Ja de mop was ook voor mij een bekende maar in de vorm van pps had ik die nog niet gezien ;)
    Ook vandaag weer op plaatjesjacht geweest en heeft weer heel wat opgeleverd haha
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wil je zeggen dat jij nooit plaatjes zoekt dan ?
    Of pas alsje er een nodig hebt ;)
    In albums heb ik intussen zoveel dat als ik er een moet zoeken het handig zou zijn als ik daar ook google voor kon gebruiken haha
    Tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee sla ze gewoon op zoals ze zijn...met naam en al...
    Maar de leuke heb ik al op blogger in de piasa staan dus zijn zo te vinden haha
    Ja als ik animaties zie dan wordt ik hebberig
    Zag de kattenplaat bij co en toen de site opgezocht en o wat staan er daar veel...we ff zoeken maar dan heb je ook wat grijnzzz
    En ja als ik plaatjes zie die ik leuk vind in de wandelgangen sla ik ook op...
    Wat zag ik bij milo...vang jij het bruidsboeket ???
    Dan zit er wat aan te komen zeggen ze toch?
    Ik ga richting bank...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja en daarom zie ik af en toe een plaatje in het gbje dat ik net ervoor bij onze Klaus zag hj
    Och hij pakt ook plaatjes bij mij haha
    Delen noemen we dat toch?
    Verder niks voor mij vanavond dus ik ga maar een spelletje doen grijnzzz
    Bankhangze...met je bruidsboeket whahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nee jij weet van niks en komt van nergens hj
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen