donderdag 10 september 2015

rustdag

hoi lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes

ik houd vandaag wat mijn gemak vandaag
niet dat het wandelen zwaar was hoor

eerder het tegendeel



heb wat andere dingen te doen dan enkel gein maken

en de hort op gaan



U ziet hier de wandeling van dinsdag




...

in een map
dieren

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

ik ga dan ook gewoon van boven af

 hier de maand september

dagelijks 1 plaatsen

 vandaag is dit deze

 

ff op alleen lezen klikken
 

geniet een fijn weekend
doe ik ook

:)

liefs

Karel


12 opmerkingen:

  1. stom gedoe , hier werkt het filmpje wel goed , op wp is alles :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had je goed gezien ja hier werkt het wel goed...
    Och is niet erg je kan de filmpjes zo doorschuiven...
    En ook niet erg om die meermaals te zien ook.
    En die watervogels een bekende maar weet niet waarvan.
    Vanmorgen stond hier in de krant een foto van 36 ooievaars in een weiland en dat is vreemd...of komen er heel veel geboorteborden nu?
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Nou je hebt al weer heel wat kilometers in de benen... dus vandaag even andere dingen te doen. Ik ga straks eerst maar eens buiten aan de slag. De ramen mogen wel weer even een sponsje hebben en ja ook de tuin nog even in. Als het weer al omslaat is het gebeurd. Verder zie ik het vandaag wel. Doe je wel even rustig aan... Ga ik je nu een hele fijne donderdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Waar jij wandeld is het normaal maar hier zie je dat nooit dus is het voorpagina nieuws haha
    Ben ik toch ff blij dat wij daar niet wonen grijnzzzz
    Jou rustdag zit er alweer half op...hier is het lekker in de tuin...een mooi nazomers dagje
    Dus wat langer blijven zitten en genieten van het zonneke
    Morgen zkh maar das anders zitten haha
    Groetjes en fijne dag verder..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Prachtige foto's en een mooie pps.
    Mijn ramen zijn nog vies..mijn visite is net de deur uit en straks komt mijn zwager.
    Morgen weer een kans.
    Maar eerst even een krabbel en dan naar de winkel.
    Fijne rustdag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dat nu krijg jij maar een rustdag?
    Ja dan moet je de broodnodige rust pakken haha
    Ga nog even de tuin in want daar is het warmer dan binnen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Denk zal je eraan herrinneren maar dat helpt dus niet haha
    Jij flexibel...zal wel...grijnzzzz
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woordspelingen volop...nu ff serieus
    Smakelijk en geniet je rustige avond ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kijk je vorige 2 reacties en je ziet het ;)
    Ja je kan niet zeggen dat jij niet hard gewerkt hebt...leverde alleen te weinig op om met een schone lei te kunnen beginnen en das vervelend voor je.
    Ja die vriendschap is wel heel bijzonder hè...wij weten dat :)
    Geniet je avondje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Was druk tijdens mijn afwezigheid haha
    Gelukkig had ik het wel al gelezen want nu is de reactie weg...
    Eens kijken wat we nog meer opruimen ;)
    Jij morgen vroeg op pad...ha wij ook maar dan anders...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee dat was de rug...deze pink is krom gegroeid en de pink staat een cm van de handpalm af en kan niet meer verder open.
    Advies was zo lang mogelijk uitstellen maar nu kan het echt niet meer en begint er last van te krijgen. Dus maar een afspraak gemaakt om die recht te laten zetten. Kwestie van wat spiertjes loshalen geloof ik...
    Maar vooruitzicht is dat het weer terugkomt vandaar het lange wachten.
    En ja ik ga mee voor als ze het gelijk uitvoeren er moet dan iemand rijden.
    Denk dat het niet zoveel voorstelt...we wachten het af...
    Oja ziekte van Dupuytren
    Ja snap ook niet dat ze de reactie weg heeft gehaald...stond niks verkeerds in toch?
    Maar goed het is weg en ik vind het oke...trusten

    BeantwoordenVerwijderen