maandag 21 september 2015

rustdag

mogge luitjes

pracht wandeling vandaag weer , al zal ik nog uitzoeken waar
het midden in weidse heidevelden fout ging terwijl ik toch
de markering van het Veluwe zwerf pad van af de start gevolgd heb

morgen dinsdag regen zo men zegt
ik heb 2 dingen die ik " moet " doen
m'n nieuwe fiets ff voor een gratis servicebeurt wegbrengen
en dan gelijk langs bij Vodafone voor m'n nieuwe abo voor betti
eten en drinken halen en thuis de deur op slot en rusten

en U
?

alles komt op tijd en stond
ff op alleen lezen klikken

dan is daar weer de map vol met dieren ppsjes

charmante dieren

wens ik U een fijne dag

lieve groet

karel

15 opmerkingen:

  1. Mopperkont haha
    Geluid zachter zetten misschien en anders zit er een uit knop op daar kan je die ene klik op geven grijnzzzz
    Zo een nieuwe de eerste en een mooie
    Zo ziet onze tuin er niet uit...mooie met tekst...en die onderste had ik al eens en is en blijft een mooie alleen heette die bij mij charmants animaux ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Dus jij hebt vandaag weer even wat te doen.. En als je fiets dan weer klaar is zet je ,m in de schuur, winterklaar met een mutsje op en sjaaltje om? Geintje. Ik denk dat ik vandaag maar even wat spullen weg ga brengen. Er staat veel spul klaar op de zolder om weg gebracht te worden voor de kringloop. Daar staat een speciale container voor op het stort in Bolsward dus denk daar maar even heen te rijden vandaag.. dan ruimt het mooi op en kan ik de andere helft van de zolder even gaan doen. Of dat laatste vandaag gaat gebeuren dat zie ik nog wel. Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha karel
    Jij gaat op pad na de bui...zie je de bui al hangen dan?
    Denk toch dat jij terug moet naar school want verder dan 3 tellen kom je niet grijnzzzz
    Ja ik opende de onderste en dacht dat is een bekende dus ging ik op zoek en ja hoor dezelfde onder een andere naam ;)
    Dus jij bent een dagje fietsloos...?
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Karel,
    Twee mooie ppsjes en goed voor een glimlach.
    Mijn bestanden zijn nog steeds foetsie.
    Deze pc werkt niet echt prettig...steeds fout meldingen.
    Misschien toch W10 ik weet het niet meer.
    Fijne dag en groetjes.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben jij verder dan wij...we moeten nog op cadeautjesjacht...
    Bijna 2 jarige kleinkinderen ;)
    Een voordeel ik weet wel wat we gaan halen.
    Ja hoor je hebt mooi je toetsenbord volgorde nagedaan :)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoezo er is toch niks op tegen om samen gezellig te winkelen in een speelgoedzaak :)
    Oja gelijk naar een brilletje kijken...en ja dat kan hij niet alleen grijnzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet voor mij hoor ;)
    Ben je uien aan het snijden ???
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt lekker...
    Zal je altijd zien een speelgoedwinkel vol en net wat je wil hebben is er nu niet pffttt
    Maar ze bellen als het binnenkomt...dus afwachten of het op tijd is ;)
    En bril geslaagd...
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zei toch niet voor mij :(
    Nee afwachten...belletje als het binnen is dus fingers crossed dat het op tijd is
    Weer wakker?
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha jij bent helemaal van de wap...slapen op de bank pffttt
    Dat is voor ouwe mannetjes die een tukkie doen...
    En bij zichzelf reacties zetten en dan denken dat de ander in slaap is gevallen ;)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Karel. Dus jij gister alles even gedaan wat je moest doen en gister middag aan de kokkerel geweest las ik. Ik heb gister ook gedaan wat ik wilde doen en je kan nu echt al zien dat het een stuk ruimer is op de zolder. Misschien vandaag wel weer even naar boven... zie het wel. heb me vanmorgen verslapen en was te laat om snel snel te moeten dus ritje broertje doen we morgen en vandaag maar gewoon thuis. Maakt Marten niet uit... maar hij reken op vandaag dus zal hem straks even een berichtje doen. Ga ik je nu eerst even een hele fijne woensdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als er een is die het niet erg vind om een paar kilometer meer te lopen dan ben jij dat wel Karel :-)
    Maar... het moeten er ook niet te veel zijn natuurlijk hihi.. Ik hoop dat je de rest ook hebt kunnen regelen bij de vodafone etc. Vandaag (de dinsdag dus) was het hier werkelijk heel mooi en zonnig weer terwijl het op andere plekken de hele dag donker en regenachtig is geweest. Hele fijne avond nog.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen