woensdag 23 september 2015

toch scheepjes bij mij

mogge luitjes

ja U ziet bij mij niet vaak scheepjes van welk soort dan ook
gisterochtend kreeg ik van een mede blogger de volgende pps
en ja dit scheepsspektakel wil ik wel met U delen
blijf rustig zitten en vaar fijn mee

sail Amsterdam 2015

uit de map met dieren , beestjes die we niet vaak zien
soms zie er hier voor het raam vliegen , maar wat zijn ze snel

Vleermuzizen in vele soorten

ff op alleen lezen klikken

wens ik U een fijne dag

lieve groet

karel

13 opmerkingen:

  1. hoho niet gelijk een hele dag haha
    Nee in de middag moet albert naar het zkh...ga ik mee en duik de stad in...
    De eerste heb ik niks mee maar de 2e vind ik erg mooi om te zien al is het liever op afstand.
    Slaap lekker moatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Daar was ze dan.. Vanmorgen naar Marten geweest, bij zus een bakkie gedaan en bij thuiskomst eerst even wat kleine klusjes geklaard en net samen met zus even groente gehaald en zo even was vouwen en opruimen en de boel weer even zuigen. Ben net even bij de sail geweest hihihihi, zitten prachtige exemplaren bij en vooral als ze vol in het zeil staan, geweldig mooi om te zien maar helaas ik heb geen zeebenen. Vandaag een stuk frisser en bewolkter dan gister, scheelt bijna een jas... He Karel ik ga je een hele fijne donderdag nog wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Nu die beestjes vliegen hier door de straat zo gauw de schemering inzet...altijd dezelfde route dus ze zijn goed te volgen.
    Een vleermuizen kelder in de buurt dus dat wil wel haha
    Zelfs de kinderen vonden dat prachtig...krijtjes in de lucht gooien en ze doken erop af...
    Kunnen we straks met de kleinkinderen doen hj
    Ja slim bekeken hè...en idd ook even kijken voor de cadeautjes...want ook daar zit een speelgoedwinkel...
    Geniet je dag ik ben ff weg...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij gaat uitproberen of je plakstoel nog werkt?
    Had weer nieuwe foto's van de vakantiegangers bij het zwembad...
    Wat is dat appgedoe toch leuk...gelijk binnen en mee genieten van de kleine mannen
    Ja de verjaardagen kijken om de hoek dus moet wel verder kijken...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Prachtige beelden van de Sail,zeker in vol ornaat.
    Vleermuizen op zich zijn mooie diertjes,ik zie ze nooit.
    Heb je last van een plakstoel..hihi..is zeker besmettelijk.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt je fiets dus weer terug...en ja met die andere kan je daar nog wel mee fietsen dan?
    We zijn weer thuis en een broek en blouse rijker... ;)
    Jij gaat voor 2 x eten vandaag...kliek en nog een keer haha
    Hier ff rustig zitten en dan de keuken weer in...lasagne gaat de oven in...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne avond,Karel.
    Ik ga ook de keuken in.
    Smakelijk.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee ook in helmond hadden ze niet wat we willen hebben...maar toch een beetje geslaagd...
    Dus ikke blij ;)
    En nu de oven aan kunnen we om 6 uur eten...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blij met mijn nieuwe outfit ;)
    Aan TAFEL...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo karel
    FB eraf, dus blog even vrij [ daar ben ik nu ook achter]
    al weet ik nooit voor hoelang
    bakkie is echt op
    kom je even een fijne avond wensen
    op zus na, weer allemaal even een typeltje van mij gekregen
    ga nu p naar zus
    lekker koese straks
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee dat hangt over de stoelleuning...en gaat zo de kast in...maar we gingen dus eten haha
    Dus het wordt een reis met oponthoud of zoek je nog wat anders?
    Is nog geen weekend dus tijd zat grijnzzzz
    Voor zover ik weet hebben wij vrij tot na het weekend...heerlijk
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. haha ja jij bent ook vrij
    Nee nog niet maar wel de echte zomerspullen voor als het heet is zijn er al uit...dus er is weer plek haha
    Fon was er weer...een keer denk ik zo.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zover ik weet wel...ik reageer toch haha
    Maar kan zijn dat de storing nog niet helemaal opgelost is...
    En ik zie de nieuwste dingen die je geplaatst hebt wel.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen