woensdag 9 september 2015

wandel weer

hoi lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes

zo vroeg wakker zonder wekker
zal ik hier toch wat plaatsen
gisteravond nergens geen zin in
niet moe of zo gewoon geen zin

ik treur wat af
hoop op het goede lot de 10de

als je even zit te treuren
ff op alleen lezen klikken

...

in een map
dieren
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
smaken verschillen gelukkig
ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand september
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

de dieren in al hun eenvoud


ff op alleen lezen klikken

geniet een fijn weekend
doe ik ook
:)
liefs
Karel

7 opmerkingen:

  1. Hoi karel zo warm is het nu ook weer niet dat alles uit moet haha
    zo het is je gelukt...2 hele mooie en nieuwe...vooral die 1e is een pracht en zo mooi gemaakt...je kan zien dat daar heel veel werk in gestopt is...prachtig.
    en jij alweer aan de wandel...geniet je dag
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Karel.. jij weer met Pieter op pad... hihihihi. Nou het wil denk ik nog wel zweten ook. Het zonnetje is nog lekker warm hoor. Zou anders even de tuin in nog maar dat stel ik uit tot morgen. Heb vanmorgen zowel bij Marten als thuis wel weer genoeg gedaan. Morgen geen koffie drinkers dus tijd aan mezelf. Zat vanmorgen alleen met Jan aan de koffie maar wel pas half 11 de deur weer uit.. ja hoor wij kunnen het ook wel pratende houden. Denk dat Fonnie vanavond nog wel even verhaal komt doen.. Jij wandelt nog maar lekekr even.. het is nu nog genieten. He Karel, ik ga je nog een fijne verdere woensdag wensen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoezo grapjurk...Je zei het zelf hoor grijnzzzz
    Nu ik vind het buiten zitten best nog koud...pal in de zon is het wel lekker
    Maja dan moet je wel regelmatig verhuizen...
    Jij weer een fijne wandeling erop zitten...kan je er weer tegen...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Karel,
    Wat een heerlijke dag om aan de wandel te gaan.
    Een prachtig nazomer zonnetje.
    Twee mooie ppsjes en zeker de onderste met de diertjes is prachtig.
    Geniet van de avond en het rozig zijn.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je zei dus
    Betti gaat op telefoonfunktie en gps, de rest gaat uit haha
    En laat ik nu die rest zelf ingevuld hebben grijnzzz
    Eten al op en de avond draait...ikke zo op de bank , niet draaien maar zitten haha
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha dat had ik ook al zelf ingevuld...een heel lang tukkie ;)
    Och als je er ff voor gaat zitten is dat zo klaar toch?
    Morgen fietsen of wandelen?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een rustdag...had ik niet verwacht...
    Dus je hebt de wo en do omgeruild.
    Werk buiten de pc om...slapen soms hj
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen