donderdag 10 september 2015

wens U een zonnige vrije vrijdag

hoi lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
 
was ik
woensdag
 

ik ben zo vroeg slapen
de wekker staat al op 06:00 herrieschoppen

ik ben vrijdag weer pleite hoor
als het lukt
 
voor de rest
leef ik tussen
 
  photo lights and shadows_zpscwimgkv6.png
...

in een map
dieren

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

 smaken verschillen gelukkig

ik ga dan ook gewoon van boven af

 hier de maand september

dagelijks 1 plaatsen

 vandaag is dit deze

wie weer zie ik er nog vandaag


 photo vlinders in de natuur_zpsuigramnp.png

ff op alleen lezen klikken
 

geniet een fijn weekend
doe ik ook

:)

liefs

Karel


7 opmerkingen:

  1. Druk op mijn blogje vandaag haha
    Nog wat uitleg die overbodig is maar goed het mag.
    Van mij mag alles zolang anderen er maar geen last of wroeging van krijgen
    Niet alleen jij gaat slapen...hier is het morgen ook vroeg dag...maar wel zonder dat herrieschopding ;)
    Mooie ppsjes en hoop oprecht dat je er wat mee opschiet allemaal.
    En ja hoor jij mag blijven wandelen en fietsen al is het miisschien wat dichter in de buurt haha
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Dus als ik het goed heb dan heeft het herrie ding je ook al weer uit bed... hihihi. Zit je zo vast al aan een bakkie wakker worden. Vandaag weer op pad lees ik. Nou dat zal voorlopig dan ook wel even de laatste keer zijn want er wordt de komende dagen wat minder mooi weer voorspeld. maar we zullen er vast nog mooie herfstdagen na krijgen. Ik ga straks weer even aan de wandel met de stoffer en de zuiger... willen ook graag op tijd uitgelaten worden hihihi. Voor Ritza vandaag de laatste stage dag en denk dat ze vandaag ook wel hoort of ze zaterdags of in de vakanties kan komen werken.. Heb al gezegd, reken nergens op dan valt het ook niet tegen als het niet kan. Jij gaat straks maar lekker genieten van je wandeling dan wens ik je nu eerst een hele fijne vrijdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha karel
    Ja opletten wat je typeld hihi
    Niks kunnen vinden om een reactie op te geven....
    behalve dan op het woordje morgen...mooi niet dus pfffttt
    Wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Karel,
    Twee mooie ppsjes.
    Jij lekker aan de wandel op deze mooie september dag.
    Heerlijk hoor .
    Vandaag een beetje rust in mijn kajuitje.
    Ik vind het ff niet erg,kan ik weer mijn ding doen.
    Geniet van de zon en groetjes.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben je vrij moet je nog rekening houden met de klok...en die 5 km vind jij niet erg haha
    s6 ermee
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vergeet je niet iets of moet ik weer wachten tot morgen?
    Dus op tijd voor de gratis reis...zag dat er allemaal problemen waren rond station Utrecht...geen last van gehad dus...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent echt erg zeg...pfftttt mannen
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen