dinsdag 29 september 2015

Afgelast

mogge Luitjes

ik had vandaag een fijne wandeling
wel ook een lange dag
en daar komt morgen nog een bij , al zal die anders verlopen
want ik ga fietsen , en wel vanwaar ik de vorige maal
de LF 1 verliet Heiloo
en wil bij Egmond a/d Hoef de route weer oppakken tot Katwijk aan Zee
dan weer weg van de route en in Leiden de trein naar huis pakken
ja ik blijf niet thuis met dit mooie weer hoor
en ik denk vele bloggers met mij
ik doe een pps die en de dag pakt
en de laatste uit de map dieren van de maand

aquarium fish

wens U een goeden nacht
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

8 opmerkingen:

  1. Zoals ik je al ergens zei dat doe je jezelf aan...maar je geniet van de mooie dagen en gelijk heb je..
    Vraag me bij deze af wat die 2 dansende dolfijnen toevoegt aan het geheel...denk dat het zonder een stuk mooier was geweest.
    Maar mensen met deze hobby hebben er plezier aan denk ik zo...
    Welterusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja tegenwoordig is mijn wp drukker dan hier de blogspot en toch blijf ik gaan voor de blogger...lijkt het meest op spacen hj
    En ja als jij de hele dag de hort op bent komen er niet zoveel reacties hè...
    Ga je me nu vertellen dat ik net als jij eerder de dag moet beginnen haha
    pfffttt slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Karel. Zo net de koffie drinkers de deur uit en nu eerst even een krabbel zetten bij jullie. Dus vandaag niet weg omdat je een lange nacht hebt gedraaid... heb je de slaap nodig gehad moet je maar denken. Ritza is nog wel thuis gebleven.. hoest nog behoorlijk en heeft nog wat druk achter de jukbeenderen zeg maar. Eerst maar eens goed uitzieken. Ja gister was ik uit en thuis in eigen tuin. Misschien vanmiddag ook nog wat maar moet ook wat over houden voor Milli anders verveelt die zich het weekend .. hihihihi. Ik ga verder en wens je een hele fijne woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Een pracht pps met die twee dolfijntje doen niks ter zake,daar ben ik het met nellie eens.
    Jij lekker lang geslapen, je zult het wel nodig gehad hebben.Je maakt vaak lange dagen.
    Ik had ook koffie leuters op bezoek maar nu weer rust in de tent.
    Het is weer genieten van het mooie weer.
    Fijne dag en groetjes.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Afgelast de fietsroute dus...waarom of geen reden?
    En nee wij zaten bij de kapster vanmorgen en die is net een half uurtje de deur weer uit...
    Dus weer helemaal in de plooi voor de komende feestjes
    Daan en Guus en de mams zijn er nog...2 kleintjes slapen nu en de mams ff naar de winkel en ja ik ff me rondje maken.
    Ja het is mooi weer...koud maar de zon schijnt volop...
    Geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij nog steeds volop genieten van het mooie weer .Vanochtend wat mooie eikels verzameld voor het herfst gevoel in huis en oh wat stonden er een mooie rood/witte paddenstoelen ,maar ja naar de oogarts neemt een mens geen camera mee in de tas haha De pps is mooi en kleurig .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo je bent er weer vroeg bij vandaag...wij stellen het nog ff uit.
    Net de kinders uitgezwaaid en high five met de jongens en weg zijn ze haha
    Had je de foto's gezien op fb...vakantie van Daan en Guus en de kermis waar ze gister zijn geweest...
    Tuk ze en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja had ze al gestuurd en toen zag ik dat je fb al geweest was...
    och nu heb je ze zeker gezien haha
    Fijne bankhangavond...ik ga er nog even tussenuit
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen