zaterdag 24 oktober 2015

Bamboe & Bruggen

zo beste mensen

U weekend is ook daar
de mijne nog niet klaar
ik heb een plannetje voor de zaterdag
zal niet zeggen wat het is , want wie weet lukt het me niet
lukt het wel dan ben ik er dus morgen niet

ik kwam een mooie over bamboe tegen
gebruikt in kunst
dus keek ik voor iets wat daar wel bij paste
en kwam uit bij een brug
en ja daar is een verband want het was daar een
veel gebruikt bouw materiaal

Bridge over river Kwai

bamboe en art
ff op alleen lezen klikken

ik wens U een goeden nacht
en morgen een
fijne dag

liefs

karel

12 opmerkingen:

  1. Nee hoor tot in het voorjaar ben ik goed gekleed..en is de kast goed gevuld.
    Voor elk feest wel wat nieuws haha
    Ja was flink in de weer vandaag en morgen verder met de kamer en dan wordt er een week niet meer gepoetst of geshopt
    Fijne wandeling morgen en 2 ppsjes die nieuw zijn en pffttt deze keer hoef ik niet op zoek en verwijderen.
    Dat is een :) :) :) dubbele glimlach waard haha
    Slaap wel
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Een zeer indrukwekkende pps over de river Kwai... Wordt er zelfs een beetje stil van. Dus jij al voor de wekker wakker, nou die had ik niet gezet. Goed 9 uur uit bed vanmorgen dus net wakker zeg maar. Was gister voor mijn doen dan ook laat en ook vanavond zal het laat worden... waarom? dat lees je wel op mijn blog. Jij vandaag aan de wandel en voor morgen ook al een plannetje las ik. ik zal zo de dag gaan beginnen voor die alweer voorbij is hihihihi. Doe het vandaag rustig aan. Ik wens je een hele fijne zaterdag en een heerlijke wandeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha karel geen mogge meer maar hihi
    Ziet er goed uit buiten dus als je het droog houd dan kan je fijn aan de wandel...
    Zag dat er einde middag en avond regen kan komen, maar dan ben jij alweer hoog en droog thuis hopelijk
    Ja hier staat de zaterdag nog in het teken van de poets...maar met 2tjes is dat ook zo aan kant en kan ons weekend beginnen
    Groetjes en wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Een mooie indrukwekkende pps over de river Kwai.
    Heel veel leed en heel veel doden die het leven lieten onder dwang.
    De onderste is normaal..
    Jij aan de wandel. Het is redelijk weer.
    Ik ga weer een blogje verder.
    Geniet van je dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu hier ging het ook goed, huis op orde en manlief op pad voor een cadeautje hihi
    Heerlijk fris overal weer en we kunnen er een tijdje tegen...
    Jij op pad maar dan richting huiswaarts...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog een fijne avond,Karel.
    Je zal wel heerlijk rozig zijn na de frisse wandeling.
    Morgen een uurtje langer slapen.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dacht al dat je geen fut meer zou hebben...zag je alleen op fb
    Morgen weer een dag...slaap lekker en uurtje langer haha
    trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. Jij er toch ook weer vroeg uit. Ja ik iets later maar lag er dan ook erg laat in. Maar geen resultaten hoor. Rond de klok van 2 nog niets en zijn we maar huiswaards gegaan en gaan slapen. Maar er is wel weer een stuk stek ingetrapt dus zal er wel weer even melding van gaan maken. Zien we volgende week wel weer hoe we het dan aan gaan pakken. Jij gister een mooie wandeling gemaakt .. vandaag had je andere plannen geloof ik.. horen we vast wel. ik zal Fonnie vanmiddag naar Twijzel brengen. Die gaat daar een paar dagen naar toe want zoals het nu staat mag Saskia morgen naar huis. Ik ga je nu een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mogge karel
    Ja je was groen en reageerde niet meer haha
    En ja hoor de foto's stonder er grijnzzzzz
    Ja als je de tijd nog moet verzetten dan hou je vandaag ineens 1 uur over
    Dus wordt het weer een lange dag...hier hadden we het gisteravond gedaan en de avond was erg lang hihi
    Geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb jij even geluk we krijgen bezoek zo haha
    En ik heb mijn sites altijd allemaal open staan...behalve smoelenboek daar ga i af en toe kijken en spelletje doen...en ja dan zie je groen haha...plak ze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Karel,
    Jij hebt heerlijk geslapen op rozen..hihi.
    Ik was er vanmorgen vroeg uit door de wintertijd.De slaap was op.
    Altijd weer ff wennen.
    Mijn data van mijn oude pc zijn gered door mijn neef en ik ben er zo gelukkig mee.
    Veel van mijn zus en filmpjes van kater Kareltje.
    Straks visite en mee-eters.
    Fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Er zijn periodes die niemand graag wil herbeleven
    er zijn periodes die mensen tot nadenken beweegt.
    De river Kwai is er ook zo eentje.
    Wat heb je toch veel pps'en zeg.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen