dinsdag 13 oktober 2015

ff nog een blommetje

zo beste mensen
ik had vandaag een pyjama dag
:)
en ja de restjes allemaal op dat ik moet morgen echt om boodschappen
er is ook markt dan hier dus zal ik eens over gaan
heeft 1 van U ervaring met de Aldi
zag wat lekkers in de folder
maar ken de winkel niet echt
op 1 van mijn wandelingen liep ik door Otterlo
zag daar ook veel van en over Vincent van Gogh
vandaag heb ik het in blommen voor U
ja de nachten en zelfs de dagen zijn kouder
en dus de blommen nu snel weg
zag er nog wel wat tijden mijn Pruikzwam wandelingetje
 
wandelingetje 12 oktober




bloemencorso zundert
 
ff op alleen lezen klikken
 
als voor de art ben ik wat meer naar het westen
 
far west
 
wens ik U
een goede nacht
en morgen een fijne dag
lieve
groet
Karel

17 opmerkingen:

  1. Ha dat is toch netjes dan...ben benieuwd voor hoeveel ???
    Tja en die Aldi zou zeggen hou bij wat het daar kost en wat het kost bij jou in de suup...
    Zo de blogjes staan te wachten op de tijd dat ze mogen haha
    Voorlopig hou ik ermee op...
    En knap dat jij toch weer anderen hebt dan ik...maakt me blij haha
    Dat bloemencorso heb ik gekeken op brabant tv...was mooi om te zien en herkenning nu in de pps...en ja die paarden is meer een mannending maar wel mooi om te zien...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yep zag de ctrl...snelle leerling grijnzzzz
    Slaap lekker en oant moarn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The last video is straight from "the West" alright ... smiles ... I used to love Country music after I came to Canada ... but then I noticed, that it made me terribly depressed ... all the hoping and cheating and broken heart songs, u know ... now I hardly ever listen to country music anymore ... but always love coming here to your place, Karel, my friend ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha karel
    Fijn dat je het filmpje kon waarderen...kende je het nog niet?
    Nu hier regent het en in het zuiden natte sneeuw...dus de winter komt eraan...
    Dus jij doet mee met het landelijke onderzoek...hier nog niks gekregen daarvan.
    Hou de duimen gekruisd zosdat deze keer de W 10 wel lukt...
    Geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Wel een zeer aparte zwam maar wel mooi net als de bloemen in de ppsjes.
    Ik wacht nog met W10 dat alle kinderziektes er uit zijn.
    Ik begin net W8.1 onder de knie te krijgen.
    Fijne dag al is het erg somber.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Karel. Jij je ding alweer gedaan... nou hier liep het vanmorgen weer anders dan verwacht.. de dames kwamen niet opdagen... dus zus en ik hebben samen een bakkie gedaan... en even verhaal gehaald... diepe rode kleur hihihihi, volgende week toch??? nee dus. Ja dat zijn de vrouwtjes van de beide oudste zonen van oom Hessel. aangetrouwde nichten dus. Maar goed geeft niets, andere afspraak wordt nog gemaakt. Je vroeg iets over de Aldi.. ja gaan wij ook altijd naartoe.. maar is allemaal duits dus de koffie hoeven we daar niet weg... maar ze hebben over het algemeen goed spul dus kun je gerust doen hoor Karel. Ook de suiker, koffiemelk en zo halen wij daar vandaan, w.c papier, keukenrol... beleg is dikker gesneden dus mocht je dat mee nemen kijk dan niet raar op. Heb je mail ontvangen hoor Karel maar het was me te vroeg vanmorgen om daar even voor te gaan zitten maar kijk straks even. Ik heb spruitjes op het vuur, denk vertel het je even hihihihihi. Ritza is er ook niet weg van dus die krijgt rode kool. is dat straks in zoverre maar klaar en kan het opgestoofd worden. verder doe ik vandaag ook niets meer.. wens ik je nog een fijne voortzetting van de woensdag,.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is toch te gek...als jij het er al niet op krijgt vrees ik héééél veel anderen ook niet.
    Wat ben ik blij dat ik die problemen niet had met het installeren...denk dat ik dan ook de handdoek in de ring had gegooid.
    Zo mailbox is weer leeg pffttt
    En dan te bedenken dat er altijd maar een paar bijzitten die ik wil gebruiken...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dan zijn ze voor in het nieuwe jaar hj
    Ben tot zover klaar... grijnzzzz
    Ja heb de laatste tijd heel veel blogjes gemaakt...weet van mezelf dat ik daar de komende tijd veel minder tijd aan kan besteden dus kan maar klaar zijn haha...mzl en s6 met je foutcode zoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja een huisgezin met kleinkinderen dan heb je het in de decembermaand en de aanloop ernaartoe gewoon wat drukker...maar geeft ook veel gezelligheid. En dan onze verjaardagen nog...maar goed we kunnen het vieren en dat is al heel wat toch?
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja dat is wel een verschilletje...al heeft de andere oma van daan en guus een nieuwe vriend en die was nog geen opa en nu ineens opa van 4 ;) En hij vind het prachtig...
    Kinderen schakelen snel om...en van de naam zegt daan nu automatisch opa met naam
    Smakelijk en op naar een rustige avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie wandeling weer en ik vind de paddenstoelen altijd het moois .Het bloemen corso sla ik ook maar over want daat heb ik niets mee.De Aldi kom ik nooit dus geen idee of daar goede producten zijn
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oefff ik zie een paar foutjes ,was te snel haha

      Verwijderen
  12. Ja je kan niet gaan hangen voor je werk klaar is ;)
    Bankhangze na de afwas haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk die wandeling, Karel en heel goed te doen qua tijdsduur... Wel weer de nodige calorieën verbrand zag ik en ja bij de Aldi is het goed toeven voor een goede prijs....Bloemencorso is niks voor mij.. ik hoop dat je in je pyama een leuke dag hebt gehad... nog een fijne avond en tot ziens... gr. Agnès p.s. weet weer hoe het werkt hier.... was het een beetje verleerd...!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Grote jongen dan mag je nu gaan genieten van je welverdiende rustige avond hj
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat zou je kunnen doen maar of je daar beter van wordt?
    Je kan die ook gewoon naast je neer leggen...denk dat hij jou een kopie stuurde omdat hij mij mailde...
    Hij vroeg of ik wilde weten hoe en wat en ja vond het wel zo beleefd om ja te zeggen...vandaar die mail
    Schrijf het hier want op wp komt hij af en toe een ppsje weghalen bij jou haha
    Als je een nieuwe hebt staan voor hem...
    Zo nu je nieuwe blogje grijnzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jaaaa....... jij had aan paddenstoelen niets te klagen met je wandeling.
    De pruikzwammen waren sowieso al geweldig maar je zag naast andere stoelen ook veel mooie vliegenzwammen.
    Echt super en heerlijk wandeling.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen