vrijdag 30 oktober 2015

fijne zaterdag

ha die luitjes
ik had een rustdag deze vrije vrijdag
en U

zaterdag ben ik weer op het Pieterpad
en wel van
Gennep naar Vierlingsbeek
kom zelfs in de provincie van onze jarige gister
:)
weer is goed tot best
dus ik zou zeggen geniet U er ook van

voor hen die ze nog niet zagen

fotoalbum

heb een in mijn ogen hele mooie
en U moet ook beslist niet klikken
anders stopt het
geniet er van

el otono
ff op alleen lezen klikken

de laatste van de maand en dus de laatste over art
maar wel een hele lekkere
:)

Torten

wens ik U een fijne avond en goeden nacht
en voor morgen een
heel fijne dag

lieve groet

Karel

16 opmerkingen:

  1. Lovely walk you did again, Karel ... so glad I can open everything now ... You doing okay? Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel... en happy Halloween. Jij bent inderdaad niet laat maar ja je gaat dan ook weer een dag op pad vandaag. Ik ook maar dan anders, er moeten weer boodschappen komen. Als het goed is kookt mijn mannetje vanavond en moet ik even weten wat er allemaal moet komen. Ook even een cadeautje halen want morgen is er weer een verjaardag. Verder hou ik het vandaag een beetje rustig want het zal ook hier en hele lange dag worden maar dat lees je op mijn blog. ik ga je nu eerst een hele fijne zaterdag wensen, een plezierige wandeling en een happy Halloween.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Je hebt weer prachtige foto's en zeker een gekleurd bankje springt er uit.
    Prachtige herfstplaten en een heerlijk ppsje.
    Jij weer aan de wandel en wat was jij vroeg je bed uit..pffffff.
    Maar weer een prachtdag.
    Geniet van de schoonheid en mazzel.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    Al was het voor jou wel heel vroeg morgen haha
    Je komt al richting brabant
    De pps was er eentje waar je geduld voor moest hebben haha en de taarten was een ouwetje maar wel mooi gedaan...
    En had je trubbelmet de zorgverzekeraar?
    Groetjes en geniet je wandeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo dus de wandeling zit er weer op en nu aan een welverdiende dorstlesser...proost
    En voor strakjes smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha een engelengeduld en de rit helemaal uitgezeten haha
    Maar de taarten had ik al in een blogje dus die klikte ik weg...intussen de foto's gezien dus ben weer helemaal bij
    Bankhangze...en vm is mogge toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk en dan zie ik weer een reactie op stekkie en antwoordt weer netjes haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. Ja je nichtje is laat vanmorgen maar lag er ook erg laat in.. pas om 4 uur en na 6 en half uurtje om half 11 weer uit bed. En dat alles voor niets... vannacht hebben ze niets gedaan.. iedereen was paraat, zus en ik in de auto op de markt met zicht op waar de jeugd dan zit en de politie was onopvallend aanwezig... Milli thuis .. wel weet ik nu meer en zal dat even door mailen aan de politie straks. We hebben in ieder geval 1 naam maar ook deze hebben we wel zien lopen, was alleen en ja dan doen ze niets he.. en geen bewijs, geen dader.. ik baal er nu wel van hoor, had ze vannacht graag in de kraag gevat maar dan is het net of ruiken ze het. Ik was in en in koud bij thuis komst om half 4... ook zus was toe aan haar bed. Vandaag eerst maar even rustig aan en vanmiddag nog even op verjaardag maar het wordt vanavond niet laat dat is zeker. Hier nog dichte mist... He karel ik ga je een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Mijn dashboard is weer aardig gevuld,bij jou ook?
    Ik durf er niet op te klikken.
    Vanmorgen een dikke grijze soep maar nu breekt de zon door.
    Ik blijf binnen,zoveel wasgoed.
    Fijne zondag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi karel
    Dus jij had geen stoorzenders en kon je ding doen...
    Gelukkig nu weer rust in de tent en dat houden we erin vandaag haha
    Geniet je dag ook nog een beetje het is namelijk zondag-rustdag
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dus je hebt bezoek van je broer(tje)
    Ja we nemen de rust want dinsdag oppassen en erna een verjaardag...en vrijdag oppassen dus genoeg voor een 60 plusser grijnzzzz
    Een hele brede ;)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eigenlijk is dat oppassen vooral heel leuk...
    Zie het meer als een speeldag en erna een rustdag is dan wel nodig haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Is broertje er nog niet...en zit je te wachten?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha dan krijg je vast een meeëter gnagna
    Ik doe ook gewoon mijn ding haha
    smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tja dat wachten vind ik altijd niks haha
    Duik de keuken in...warme hapmaken
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Werkelijk een schitterende wandeling Karel,
    deze had ik volgens mij ook op google + gezien maar dat maakt niet uit.
    Nu even op de grote pc dus weer even heerlijk meegewandeld ;-)

    BeantwoordenVerwijderen