dinsdag 20 oktober 2015

iets beter weer

dag beste mensen
had ik vandaag op het
afstoffen - stofzuigen en soppen na
een rustige dag
ben het eigenlijk toch wat zat
al dat zitten
dus ik keek naar de voorspelling lokaal hier voor morgen
ik kan U melden dat ik aan de wandel ben dan
laten we het maar een nieuwe dag noemen

a new day

en U zeker razend druk geweest vandaag
moet haast wel , zeker in de morgen
maakte me al zorgen
zo rustig als het was

art is vandaag
in mijn ogen gewoon mooi
wat zegt U

Martin Johnson

wens ik U
een fijne dag
liefs
Karel

8 opmerkingen:

  1. Kan je ook negeren hoor als je dat liever hebt ;)
    Ruim de bovenste wel op hj
    Is een mooie al is de zangeres niet mijn genre...
    En ja bloemen zijn altijd mooi...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Dus je bent het huishouden en het beetje zitten zat ... hihihihi, Nou als het weer een beetje meezit kun jij altijd je tuin even in. Ik heb andere plannen voor vandaag en dat is echt binnen. Je leest het wel. Ja gister weer even wat foto,s opgeslagen voor de site.. kan ik weer wat dagen vooruit. Maar zal vandaag weinig hier zitten denk ik, ben straks boven bezig, je krijgt een ruimere logeerkamer.. niet dat de kamer groter wordt maar wil meer ruimte daar. Je leest het wel op mijn blog. Ik ga je een hele fijne dinsdag wensen en een heerlijke wandeling. Hopelijk hou je het droog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Karel. Even zitten, bakkie en stukje brood anders val ik straks om. geeft gelijk weer zo,n rotzooi hihihihi. Ja ben al druk bezig.. heb al twee kasten leeg en schoon. Nu zo even bij Ritza op de kamer de boel ontruimen dan kan straks alles zo op zijn plaats en weer ingedeeld.. Zal ik ook gelijk weer opruiming houden, wat weg kan gaat weg... en zo vind je ook weer eens wat hihihihi. Ja het is mistig al valt het hier mee maar je kan het in de verte wel zien richting IJsselmeer. Zo ik ga weer, even rustig broodje eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee jij doet het al en ik kan dat ook hoor...
    Mogge karel
    De stoorzender hihi
    En vandaag dus aan de wandel...maar waar?
    Geniet je wandeling haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier regent het blaadjes en voor de rest wel alles nat...
    Maar droog naar de winkel moet er in zitten haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is maar hoe je het leest...
    Ben benieuwd of je pruikzwam intussen de kapper nodig heeft
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dan had ik minder geluk...was op de fiets weg en ja hoor onderweg begint het te regenen
    Maar was miezer...dus echt nat ben ik niet geworden...
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel
    Hier vandaag weinig huishoudelijk gedoe ,gewoon lekker mak an .De eerste is mooi de tweede maar weg geklikt ,ach ieder zijn ding .Het weer blijft steeds een verrassing en ik heb er geen moeite mee gelukkig .
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen