donderdag 22 oktober 2015

je snapt die lui toch niet

zo luitjes

de dag goed en fijn door gekomen
ieder op eigenwijze
ik op rustige wijze
maar ja ik ben dan ook de rust zelfe
:)

je kunt er eigenlijk niet meer omheen , oorlog en ellende in de wereld
het is alom ons
of ik het begrijp is een 2de
mij maakt het niet uit welke religie iemand er op na houd
of de kleur van de huid is mij ook om het even
maar wacht nu toch even
ik als Amsterdammer = Hollander bevocht de Friezen
en kijk nu we zijn vrienden , wat zeg ik zelfs familie
dus het kan wel hier , waarom daar dan niet
iets anders is toerisme naar andermans ellende
ook zoiets vreselijks

Dirty tourism
ff op alleen lezen klikken

doe er een in mijn ogen mooi kunstwerk achter aan
om die beelden hier voor wat te verzachten

Ilene Meyer
ff op alleen lezen klikken

wens ik U een goede nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

karel

 

6 opmerkingen:

  1. Nee morgen niet maar nu nog wel hj
    Tjees die eerste...ramptourisme :(
    En die 2e dacht ik dat ik verstopt had maar nee zie die hier haha
    En het is art zeker weten...slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Geen fris ppsje..afschuwelijk en dat toeristen dat leuk vinden...Ongelooflijk, de elende op de kiek te zetten.
    De onderste is een stuk frisser en kleurrijk.
    De tv doet het weer na wat telefoontjes naar ziggo.
    Nog een fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Ja wij hebben gedaan wat we wilden doen haha shoppen...dochter ging tevreden naar huis dus geslaagd...en ik nog maar even een leuk vest mee genomen...best vermoeiend hoor een hele dag slenteren.
    Maar zit er weer op en kan vanavond uitrusten met de voetjes omhoog pffttt
    Zo meteen nog een snelle hap...maar dat wordt een afhalertje...
    Ha die had ik ook in de mail en dacht dat ik die ingepland had...nee dus en vinden doe ik die ook niet meer...
    Heb wel een actieve muis die soms gelijk er 2 weggooid...en ja had het niet in de gaten.
    Maja of die nu al verwijderd was of dat ik dat nog had moeten doen maakt weinig uit haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vraag wel een nieuwe met mijn verjaardag... ;)
    Nu dan ben jij vandaag ook laat...toch?
    Dus ik had je wakker gebliebt?
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kan het altijd vragen hè
    Och deze is pas 1 jaar oud maar werkt nu al niet meer goed...als ik selecteer dan verdwijnt de selectie
    Zal eerst eens proberen andere afstelling...moet toch langer mee gaan dan 1 jaar toch?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die heb ik ook logitech toetsenbord en muis...zal gelijk eens kijken of ik die anders af kan stellen...
    Was kleding in de kasten aan het opruimen...zomaar tussendoor...nu hangen alle setjes bij elkaar en voor de afwisseling shirtjes erbij gehangen...
    Morgen nog even voor een shirt onder me nieuwe vest en klaar is ikke ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen