maandag 19 oktober 2015

maandagregen of valt het mee

zo luitjes

ik wed
nee ik weet
dat U allen een rustig weekend had
toch
natuurlijk mede door het weer
zelfs ik ging een keer
niet tekeer
op fiets of met benenwagen
maar U hoort mij niet klagen
heb me prima geamuseerd
en U
?

dat regen ook mooie kanten heeft kan ik U laten zien
en we hoeven er niet voor naar buiten

rain photocontest

als art heb ik vandaag iets
wat ik zelf enorm mooi vind
en U eventueel zelf ook kan maken
deze tijd van het jaar

autum still life

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

12 opmerkingen:

  1. Hoi Karel
    Heel wat regen op de eerste en ik heb geen enkele moeite met regen op dit moment .Gewoon even naar de suup en verder ben ik graag thuis en rommel wat rond .De tweede is prachtig met al de herfst plaatjes en daar kan ik zo van genieten al die mooie kleuren
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet meer doen hoor...mijn ppsjes plaatsen gnagna
    Hoop dat ze het vergeten zijn tegen de tijd dat die bij mij komt en dat de zon dan weer schijnt haha
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus wat op jou pc staat is van jou...ja zo denk ik ook
    Maar de mijn komt zoveel later dat zelfs jij die alweer vergeten bent...dus laten staan.
    Kwam op het idee van het plaatje bij Klaus met de parapluclowntjes ;)
    Dat is nu dus ook van mij want heb het opgeslagen op de pc grijnzzzz
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu ik vooral de animaties...nee de plaatjes in het duits hoef ik niet haha
    Slaap lekker en oant moarn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Ja hoor ook wij een rustige zondag al kregen we gistermiddag nog aanloop van Anke en haar vriend Sikke. Het blijft voorlopig wat nattig geloof ik. We zien het wel, het is midden oktober dus we kunnen van alles verwachten wat het weer betreft al is het natuurlijk maar net waar de buitjes langs drijven. Ik was weer laat vanmorgen maar kon gister avond maar niet in slaap komen. Dus vanmorgen door de wekker heen geslapen en pas tegen half 8 uit bed. Gelukkig maar dat we niets op tijd hoeven te doen. Maar ga zo wel even aan de slag hier want er moet wel wat gebeuren. Ik ga je een hele fijne maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi karel
    Jij gaat van ellende HH en wil dat de zon weer komt...zo zijn er meer maar ik ga er niet meer door poetsen haha
    Moet hoognodig aan de slag hier om het verjaardagproof te maken maar de zin ontbreekt nog...
    dus wacht ik daar maar op...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Irritant hè als het niet doet wat het moet doen...
    Maar denk dat het intussen verholpen is want je was weer op wp?
    mzl
    En geen zin haha zin maken grijnzzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel,
    Twee prachtige pps en zeker de onderste is beeldschoon.
    Vandaag weer maandag en Neil is vrij.
    Nog wat foto's op de pc gezet..dat ging niet de vorige keer.Wat het geweest is- is een groot vraagteken.
    We hebben de kleine kamer schoongemaakt.Het was niet echt vies maar schoon is schoon.
    Straks aan de visjes- zeebaars van lidl.Die zijn heerlijk behalve de graatjes.
    Alvast een fijne avond.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je snapt het niet helemaal de tomaten/groenten zitten nu in de chips...
    Ja wil het een beetje netjes hebben als de hut vol zit, dus weekendproof ja
    Al vroeg dochter of ik donderdag mee ga winkelen en dat gaat voor whahaha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee hoor wilde je alleen maar uitleg geven ;)
    Grijnzzzzzzzzzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee tijd en zin is er niet...maar ziet geen man want zo een bende is het hier ook weer niet...meestal grijnzzz
    Doe de wc wel en de lamp uit...
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Volgens mij ben jij aan je tukkie begonnen en niet meer wakker geworden ;)
    Toch?

    BeantwoordenVerwijderen