maandag 26 oktober 2015

magisch

ha die lieve mensen
het is nog 26 oktober , niet lang meer en het is 27
was U toevallig buiten vandaag
en dan wat meer buiten de bebouwde kom
of in een park
is het geen pracht om te zien
ik zag nog weer bloemen in de vrije natuur
en dat op dit uur en dag
magisch
toch

magic
ff op alleen lezen klikken

AngelaVff op alleen lezen klikken

wens ik U een goede nachtrust
en voor morgen een fijne dag

lieve groet

karel

vergeet ik helemaal ben straks op het Pieterpad
tussen Groesbeek en Gennep
als bij wakker worden al is wel

mzl

15 opmerkingen:

  1. Don't have a clue what your latest blog is about, as it does not want to translate ... love your header though, Karel ... the trees are still green in your country? ... no more green here ... the land is waiting for snow ... will send you a pic via email, so you can see ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha grapjas... jij maakt het spannend...de 1e had ik 2 dagen terug hihi
    n de 2e verwijder ik wel grijnzzzz
    Nu komt de vraag je zei dat het een mooie was en nu al vergeten?
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Dus jij al weer aan het gereed maken voor een lange dag. Die kun je zo lang maken als je wilt maar niet langer dan tot 12 uur vannacht hoor want dan begint de volgende dag hihihihi. Geintje. Ik zal ook de dag zo gaan beginnen, en wandel dan wel weer mijn kilometers hier in huis. Gister even op de fiets rondje gedaan, moest even wat ophalen bij iemand en je kan nu echt zien dat het herfst is, overal al bladeren en mooie kleuren. Maar ook de bloemen bloeien nog steeds hier achter in de potten. Vandaag maar even echt de boel hier gaan afmaken en de strijk ligt weer te wachten. Ik wens jou een hele fijne wandeling en een zonnige dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha karel
    Dagen terug zegt ie dan het was maar een blogje terug hj
    Dus jij houd wel van spannend nu dan kan je je uitleven want altijd spannend wat je weer tegen het lijf loopt of niet haha
    Het is in ieder geval prachtig weer...de dochters zijn naar de dierentuin met de kids.
    Ja vera had met haar verjaardag een jaarkaart gekregen en die kunnen met de hele familie gratis...en dat doen ze dan ook geregeld.
    Mooi weer dan zijn zij in de dierentuin waar ook vele speeltuintjes zijn.
    En ik ja vandaag hou ik rust..morgen weer boodschapjes
    Het restant aanvullen...geniet je wandeling en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och lees het nu pas en om half 5 begin je toch alweer aan eten te denken haha
    Fijn dat je zo genoten hebt van een mooie wandeling bij mooi weer ;)
    Meestal zo rond mijn verjaardag dat de zon zich weer laat zien hj
    Je krijgt wat je verdient zeggen ze toch dus jij mooi wandelweer...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Even een teken van leven.
    De hele dag geen internetverbinding.
    Eerst fb en toen kreeg ik plotseling verbinding..Mij een raadsel.
    Morgen klikken maar nu hoognodig de keuken in.
    Doeii

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    je lay-out ziet er echt heel erg mooi uit. Heerlijk sfeertje en mooie rustige uitstraling.
    Je kopfoto is ook een paaltje met die bomen aan het water.
    Ik was vrij vandaag maar had het druk met "verplichtingen. Bij jou dus weer even heerlijk bijkomen :-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb jij voor plannen in dit weekend dan?
    Hier volle bak dus ik hoef geen plannen te maken...
    Alhoewel een rustdag ernazou wel fijn zijn haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. aha dat bedoel je...nu dat is vrijdag ;)
    Weekend hopelijk weer rust haha
    Al zullen er wel zijn die blijven slapen...we zien het wel
    Dierentuin was een groot s6...foto's alweer binnen grijnzzzz
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Karel. het is inmiddels 28 oktober hoor... Gaat nu allemaal zo snel. Nee ik ben nog niet klaar, moet vrijwel nog beginnen. net de koffie drinkers de deur uit.. Heb alleen na thuis komst bij Marten vandaan de konijntjes eten gegeven, de was afgehaald en gevouwen en de bedden op gemaakt, de koffie boel klaar... Nu zo eerst maar even dat doen wat ik gister van plan was, nog even om eten en dan de rust... Gister vrijwel geen zon gezien en ook vandaag is het wat mistig nog. Vanavond haalt Marten Fonnie weer op na het werk, eten ze nog in Twijzel en komen dan naar huis. Zie ik zus morgen wel weer en praten we dan ook wel weer even bij. Neem aan dat alles gewoon goed gaat daar. Jij ook al weer plannen gemaakt lees ik.. Nu ik ga zo ook de plannen uitvoeren en wens je nog een hele fijne woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi karel
    Nu ik maakte wel een verjaardagsblog hj
    Zie je wel verschijnen
    En jij bij met alle mails en reacties gaan we nu weer tot 4 tellen...1, 2 en 3 was je al maar de 4 ?
    Nee de klusjes zijn nog niet klaar...zo meteen het verse spul even halen kan ik aan de slag erna...ga in ieder geval wrapsrolletjes maken met ham en zalm en verder alvast alles snijden...ja morgen dan hè...vandaag staat in het teken van de boodschappen
    En zorgen dat we niks vergeten...geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karel,
    Hier ben ik weer en hopelijk blijft het goed gaan.
    Twee mooie ppsjes en zal straks bij Nellie even kijken want daar bleef het ppsje steken.
    Nog een fijne middag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha ik zou niet durven zeg...je was groen maar druk met fotokes kijken hj
    Ja die hebben ook een prachtdag gehad in de dierentuin al zou je denken dat ze in een speeltuin waren grijnzzzz
    En nee dat voorproeven slaan we over...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha en daar heb jij het druk mee...geef mij zo'n drukte dan was ik happy haha
    Zo de boodschappen binnen en zo meteen aan de warme hap beginnen...lasagne
    En dan kan morgen het klaarmaken beginnen van de hapjes..
    Maar eerst nog een rustige avond voor de boeg...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geloof best dat jij het op jou manier druk hebt met al de dingen die je wil doen...
    Maar je bent de enige niet...zo en nu verdwijn ik naar de bank...hangen
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen