maandag 5 oktober 2015

mak an

zo luitjes

wat een mooi weekend was het hé
weet niet wat U deed
ik en Gerard hadden een geweldig wandel weekend

ja en maandag is het weer ook nog redelijk tot goed
ik weet nog niet wat ik doe
wel de dagen er na als er nattigheid komt
Rust en verder Mak an

er is nog kans dus morgen om het volgende te zien

sonnenuntergang

ja art , wat is art
zal voor een ieder anders zijn
ik vind de volgende prachtig

zatisi 27
ff op alleen lezen klikken

fijne dag

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Mooie zonsondergangen en stillevens...rust straalt het uit haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja jij weer een heel wandel weekend. En geslaagd weer lees ik. Wij hebben het lekker relaxed gehouden. Gister middag nog even naar Sneek geweest, even knoppen gehaald voor op de kasten, zitten er ook al op.. terrasje gepakt voor een bakkie en toen weer naar huis. vandaag weer gewoon maandag en ja vandaag nog een redelijke dag en vanaf morgen weer nattigheid. Ik zal zo de dag ook gaan beginnen en de boel weer even doen hier. Wens ik je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Twee prachtige ppsjes.
    Het is nog steeds mooi weer.
    Jij weer een geslaagde wandeling achter de rug met je wandelmaatje.
    Gisteren heb ik mij rustig gehouden..haha...daggie ouder,hè..ik merk het wel met de jongelui even in de dertig..pffff.
    Nog een fijne maandag en groetjes.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    En aan het genieten van de rust om je heen ???
    Nu ikke wel en wat wasjes doen en zo gaat deze dag in alle rust voorbij hj
    Ben wat laat vandaag maar we hadden weer koffieleuters en die bleven hangen pfftt
    Maar goed het was gezellig en de wasmachine doet het werk toch wel...
    Groetjes en geniet je rustdag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja als je ziek bent hou je de pyama aan ook al was het in 2011 hj
    Wat kan jij mensen laten schrikken zeg...
    Ben altijd vroeg toch ?
    Slaapt de rest nog whahaha
    Ga je nu je blogjes ook op fb zetten dan reageer ik voortaan anoniem grijnzzzz
    s6 met je zoektocht

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja weet er alles van...alsje eenmaal op zoek bent komt het een na het ander en blijf je bezig..
    Geeft niet zolang je het leuk vind om te doen.
    Onder de nummers zit eigenlijk een opgedeelde pps hihi
    Kon het zo overnemen dus gebruik van gemaakt grijnzzzzz
    Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo je bent weer vroeg haha
    Nu op naar een fijne avond dan..met je wroeten in het verleden
    Pyama nog aan grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dus dat mak an stond niet voor niks boven je blogje...
    Ja vanavond is ook mijn tv avond...langer dan anders in ieder geval.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    ik ben wezen wandelen in het bos gisteren en was er al vroeg. helaas zat ik in het verkeerde bos want de zon kwam er pas na de middag bij hahahahaha..... Toch was het een hele mooie wandeling. Vandaag een rondje gefietst maar ook hier een vrij mak zonnetje en wel een fris windje. Wel gelukkig droog gehouden. Morgen een vieze en regenachtige dag maar dat komt ook wel weer goed.
    Lieve groeten, Helma

    PS Vanavond laat of morgen plaats ik een nieuw blog en misschien kan je dan weer wel gewoon footgraferen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou dat weet je bij jou nooit...
    Een grap of grol en ik serieus reageren en jij lachen haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zie je wel en daar moet ik het mee doen...pffttt
    Maar wel knap je hebt alle blogjes gehad...dus je kan nog steeds tot 4 tellen.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen