woensdag 14 oktober 2015

Metamorfose

ja luitjes

mooie naam voor dit blog
Het is een verandering van vorm, structuur, karakter
verschijning of omstandigheid, in een ontwikkeling

na het zien van het nieuws
zat ik te denken aan al die ellende overal
ja ook hier hoor
eerder was ik terug in de geschiedenis op 2 FB sites
daar waar ik opgroeide , niet dat het toen allemaal koek en ei was
in tegendeel zelfs zoals wel blijkt uit de volgende pps
die goed laat zien
dat er eigenlijk kwa
politiek - geloof
als zijnde de meest als oorzaak zijnde van oorlogen
niets is veranderd
toch

voor bij de 60ties woenssag

de art pps is ook over
metamorfose

art A
ff op alleen lezen klikken

rest mij U een goede nacht te wensen

en morgen een fijne dag

ik ben om de griepprik

auw

lieve groet

Karel

 

16 opmerkingen:

  1. Nu ik ben naar de smoelensmid...ook au haha
    Best wel schokkende beelden in de eerste, maar is wel de harde werkelijkheid geweest...
    Tja en dan een gloedje nieuwe voor mij...erg mooi
    En voor nu slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. oja ik ga iedere 3 mnden en die vliegen om haha

      Verwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Straks even kijken naar je ppsjes maar nu eerst een krabbel. Niet dat ik veel nieuws heb hoor. Vandaag gewoon donderdag en zo eerst even de dag beginnen en hier even wat hh klusjes klaren en dan zien we wel verder vandaag. Heb de mails even gelezen en er komt een heel programma als ik het goed heb met onze familie uit Canada.. En niet onze neef maar achterneef komt hier naar toe heb ik nu begrepen.. ja ze dragen allemaal dezelfde naam dus vind het best verwarrend. Ik zou ook nog bericht krijgen van Eddy uit Zeeland maar dat zal nog wel komen. Ik ga je nu eerst even een hele fijne donderdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Nu pijnlijden is een groot woord maar vervelend is het wel...sta niet te juichen haha
    Maar straks ben ik weer blij en zijn de tandjes glad...
    Wat erger is het regent en de auto staat bij de garage voor keuring...dus ik zal nat worden pffttt
    Maar ook dat overleven we wel...
    In de avond niet zoveel drinken dan kan je ook langer slapen haha
    geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha bedoelde in de avond...want de rest ben je in de loop van de dag al kwijt...
    Nu hier is het aan de andere kant van het dorp net te ver om te lopen...maar plu kan ook op de fiets want er is niet zoveel wind..
    En wat zijn 5 letters ???
    Denk als je pijn eraf haalt...blijft het lijden over grijnzzzz
    Denk dat ik maar ga proberen om tussen de druppels door te fietsen...zig zag over de weg...is het dubbel zo ver haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klein dorp haha gemeente telt wel 16.500 inwoners hoor ;)
    En van de ene kant naar de andere kant is net zover als naar het dorp over het kanaal
    Is toch wel een aardig eind om te lopen (in de regen)
    Maar we komen er wel als een verzopen katje vlei ik me in de stoel haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Karel,
    Een prachtige indrukwekkende pps met hoogtepunten en dieptepunten.
    Jij op weg voor een prik,auw..haha..je voelt er niks meer van met die dunne naalden.
    Nellie weer naar de bekkenbeul..ik hoef maar een keer paar jaar te komen.
    Geen regen maar wel sombertjes buiten.
    Fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja hoor zit weer op mijn eigen plakstoel
    Vond het helemaal niet zo koud maar wel zeiknat geworden pffttt
    Was net bij Co en wat denk je staat er greetje haha
    De mop was om te lachen maar dit ook grijnzzzz
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die grijnzzz was een welgemeende lach hoor en die spaar je toch?
    Weer eentje :) extra haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In welke pot ?
    Je gaat ze toch niet koken en op eten
    Das zonde haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je was gewoon nieuwsgierig wat ik allemaal geantwoord had natuurlijk grijnzzz
    Zo eten op en opgeruimd, de avond kan beginnen en ik ben zo richting bank...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dacht dat ze met je mee mocht naar boven ;)
    Hoe kan je anders de laatste berichtjes nog zien haha
    Vond zelf de filmpjes ookwel goed voor een lach :)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi zo
    Denk dat ik dan ook maar lachjes ga sparen :)
    Nog ff een potje zoeken haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent wel heel vroeg vandaag is het niet ;)
    Maar je zal het nodig hebben...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi karel,
    de pps'jes heb ik nu even apart gezet. Ga ik morgenochtend even bekijken.
    De eerste visite is weg maar die waren er ook al om 15:00 uur en jaaaaa.... dat was heel gezellig.
    Nu ba ik zo dadelijk naar de 2-meterbak en dan mss op de foon nog even over google+ hihi...
    Aan griepprikken doe ik niet :-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen