maandag 12 oktober 2015

mooi weer en dus mooie kleuren , toch

zo beste mensen
maar weer terug met klikbare plaatjes
:)
zou ik vandaag een rustdag houden , werd maar een halve
U moet weten ik heb ook een FB site
en daar kreeg ik een herinnering van vorig jaar
o.a een foto van de Pruikzwam
en dus ging ik vanmiddag toch ff een blokje om
kiekjes daar van later deze week in dit
theater
nu de grensoverschrijdende wandeling van zondag j.l
voor zo ver U die nog niet zag
wandeling 11 oktober
 
zo ik hoop het was een fijne wandeling
ik genoot de hele lange dag
en zeg nu zelf de kleuren om ons heen buiten
zijn toch dagelijks net ff anders
die faszinatiin der farben
 
ziet U wel kleuren zijn echt fascinerend
 
zelfs in kunst vind ik het
 
vitrail
 
wens ik U
een fijne dag
lieve groet
karel

9 opmerkingen:

  1. Als het goed is slaap je al...nadat je rechts en links gekeken hebt haha
    Zo ik kan weer ruimen...de farben gaan de prullenbak in...
    Nee niet de onderste want dat rinkelt teveel in de nacht grijnzzzz
    Een gekleurd blogje en ja de foto's had ik al gezien...
    Slaap zacht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ben net even aan de wandel geweest... En zag ik dat nu goed... ben je net even de grens van Duitsland over geweest of ben ik nu mis? Dus je bent gister toch nog even je tuintje in geweest.... zwammen kijken.. ja die willen nu wel groeien hoor met dit vochtige weer. je ziet ze nu overal en in allerlei soorten en maten. Ik zal straks de dag beginnen en om 11 uur moet ik bij de kapper zijn... Verder zie ik wel wat de dag komt brengen. Hoe is het met je duim??? Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Karel. Nee heb geen mail gehad.. niet uit Zeeland en niet uit Hilversum.. ook niet in de spam, gewoon helemaal niet dus stuur jij het nog even... bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja als je een dag wacht met de reactie lezen dan klopt die niet meer haha
    Hoi karel
    Dus jij een alles mag niks moet dag...
    Dilemma plakstoel of de deur uit
    Ja tegen de kou kan je je inpakken en is altijd zo lekker als je dan terug in een warm huisje komt
    Maar wat je ook doet...geniet je dag
    Wat bedoelde je met veel wat veel van het goed ?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook een goeie tijdsbesteding...
    Wij wachten op de taxi...en ben dan foetsie ;)
    Oja wilde een filmpje met je delen op fb maar dat mag niet meer van jou hj
    Nu heb ik het in de chat geplaatst...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    De foto's heb ik op fb al bewonderd.
    2 prachtige ppjes.
    Vandaag ben ik naar de huisarts geweest voor de jaarlijkse griepprik.
    Jemig.. wat was het koud op de fiets,vooral die straffe oostenwind.
    Het is weer gebeurd en ben er een jaar vanaf.Ik doe het toch trouw voor je weet maar nooit.
    Daarna de boodschappen gedaan.
    Nu even pauze met een lekker bakkie.
    Fijne middag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Ik heb ervaring met Aldi en Lidl en over beide ben ik zeer te spreken.
    Meestal komen ze als beste uit testen.
    De vis bij beide is uitstekend.
    Fijne avond en smakelijk.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi karel
    Nu dat is in ieder geval een goedkope winkel...laad een mandje vol en kijk eens wat je kwijt bent en hetzelfde bij de appie
    Wij lopen wel eens binnen voor aanbiedingen maar niet zoals anderen voor alle boodschappen. Komt ook wel omdat de plus suup hier dichter bij is...en plus bevalt ons goed en een groter assortiment, maar ze hebben regelmatig aanbiedingen dat je zegt aha
    Ook rond de kerst zijn de lidl en Aldi hele goede aanbieders van lekkers ;)
    Fijne avond...je ziet het we zijn er weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beter nog als je niet vastzit aan merk produkten zal je zien dat je boodschappen een stuk minder duur worden...
    Het is wel oppassen op de uiterste datum die is meestal maar kort...ff opletten dus.
    s6 ermee Denk dat je wel wat eurotjes bespaard daar.
    bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen