woensdag 21 oktober 2015

naar school of spelen in het stro :)

zo luitjes
ik maakte vanmiddag gelukkig toch een lekker wandelingetje
ik noem het in deze tijd van het jaar het
Pruikzwam rondje
en die trof ik alweer gegroeid sinds vorige week
 
https://plus.google.com/+KarelVanderVelden/posts/Y8bSBixaUMP


wat het weer morgen brengt
ik zie het wel
wil het eens hebben over naar school gaan
ja ik weet het er is vakantie
juist daarom , dan bent U thuis en kunt U ff met mij meekijken
ik liep in de jaren '54 tot '62
als ik rechtstreeks ging in zeg maar 5 minuten naar school
en U
?
Ja toen schrijf ik mooier als nu
toch speelde ik liever rond of op de Breek
op het Moffenlandje en het Rietland
later met hooi en stro
en U

stroh kunst
ff op alleen lezen klikken
nee wij maakten geen kunstwerken
deden wel kunstjes
en U
wens U een goede nachtrust
en morgen een fijne dag
lieve groet
karel

22 opmerkingen:

  1. Ik heb even je foto's bekeken natuurlijk en wat is het toch een prachtige tijd de herfst.Vooral de paddenstoelen vind ik erg mooi.Voor straks slaap lekker
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige banner staat er op je pagina.... panorama en ja ik deed er ook zo'n 5 minuten over om naar school te gaan... en toch kwam ik heel vaak te laat... welterusten.... gr. Agnès....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo weer 2 opgeruimd hihi
    Maar het zijn mooie om te zien...en nee had ze nog niet ingepland ;)
    De foto's had ik al gezien op smoelenboek...
    Dus jij een fijne wandeling en ik niet nat van de miezer...maar wordt beter volgens de berichten dus je kan er weer lekker op uit.
    Beter dan steeds binnen zitten denk ik zo...en nu slapen denk ik...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha dan ga ik nog ff terug naar de bank...vind dat ook altijd wel leuk haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klopt ruimt lekker op haha
    Maar daar had ik ze niet voor bewaard ;)
    Jij toch aan je schoonheidsslaapje beginnen...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Thank you Nada , yes that is me in the picture :)
      long time ago , but I am still so sweet :)

      Verwijderen
  7. Goedemorgen Karel.. Ja dat ben jij, mooie schoolfoto.. dan ging je wel zo te zien en zat je niet in de rietkragen .. hihihihi. Toen de rietkragen en nu de pruikzwammen, eigenlijk is er dus niet veel veranderd gna gna. Ja het weer viel gister reuze mee, ook hier pas in de middag wat regen en later zelfs het zonnetje er nog wat bij. Vandaag zien we wel weer... ben ik er niet. Gister veel werk verricht boven en beneden. vandaag een rustdagje en gaan we naar Jessica en met zijn viertjes even de stad in. Ik wens jou ook een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voetbal?
    Ha karel
    Jij weer aan de wandel
    Nu ik vandaag de strijk wegwerken en morgen ben ik de deur uit...
    dagje stadten hihi
    Nee heb ze netjes verwijderd..dus ze zijn weg.
    Kan ik me daar niet in vergissen al zal het wel eens voorkomen dat we dezelfde hebben grijnzzzz
    Geniet je wandeling...hier schijnt de zon...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Je hebt weer mooie dingen geplaatst en zeker de pruikzwam is een merkwaardig iets.
    De schoolfoto is schattig..Toen Karel- Kareltje was.
    Je achtergrond is mooi en zo komt die banner prachtig uit.
    Ik heb last van deze nieuwe pc.Gisteren kreeg ik geen internet,pas laat in de middag en de rest deed het wel.
    Hopelijk zijn het beginnersfoutjes.
    Ik mis mijn oudje..snik..snik.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een bekende ???
    Had je die al eens hihi
    Of mag jij die nu ruimen in de voorraad?
    Jij zat diep in de archieven en ik dacht dat je aan de wandel was...net als ik aan de strijk maar dat schiet niet op haha
    Komt goed als ik bij ben hier ga ik aan de slag...pffttt
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vind je het gek...toen waren wij in griekenland en kon ik niet alle ppsjes openen...
    Maar ik vind het een hele mooie dus mag blijven haha
    En idd de pps zit er niet meer onder de plaat error geeft die aan hj
    Zo de eerste strijk is gedaan...alle begin is meoilijk haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo bericht alles is goed gegaan en ze zit alweer met klei te spelen...
    Opluchting iedere keer weer...nu kan ik strijken...dwalen de gedachten niet meer af.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een onzin...neem het echt niet mee de stad in...grijnzzzzz
    Dus trek de deur achter me dicht morgen strijk of geen strijk haha
    Nee hoor straks is alles weg... ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijne avond,Karel.
    Nu doet de tv het niet. grrrrrrrrrrrrrrrr..ik krijg er een staart van.
    Ik ga me bezatten..hihi..niet echt,hoor.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ga je een tukkie doen dan grijnzzzz
    Nu het schiet al aardig op hoor...hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zei al ergens eigen baas dus geen toestemming nodig van jou of ik naar de stad mag of niet haha
    Maar alles is opgeruimd en de was in de kast en mand
    Ja ook nog voor broertje staan strijken...daarom was het ook zoveel...
    Nu de avond begint...zo met een bakkie en bank met gtst
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oke over en sluiten haha
    Ik verdwijn naar de bank ruik de koffie al
    bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Waar zeik jij dan zoal haha
    Had ik gemist...bankhangen zit er weer op
    Hier ten minste
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hopelijk wel op de bank en niet daar waar je achter staat haha
    We vinden weer mooie opmerkingen waar je wat mee kan grijnzzzz
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Omdat jij zegt al goed !!!
    En als je me morgen mist weet je waar ik ben...niet vissen in ieder geval ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen