donderdag 29 oktober 2015

Nellie verjaard = zij nu bejaard hihihi

zo luitjes
wat een dag weer vandaag hé
schitterend weer en aan de wandel in een mooie omgeving
ik heb morgen een dagje mak an wel verdiend
en weet U wie ook
juist ja
Nellie
die was al een week druk met weet ik wat al niet
allemaal lekkers dat weet ik wel

zou zij deze veranderingen hebben mee gemaakt
vele wel denk ik

design-16-60jaarkopie-600x600

stuurt U haar ook ff een kaartje
ja ze is best een lieverd hoor
:)

13_60-jaar-kopie-396x456

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

5 opmerkingen:

  1. Bejaard haha bekant grijnzzzzz
    Duurt nog 7 jaar voor ik pensioen krijg ;)
    En tot die tijd blijf ik gewoon de piepjonge oma haha
    Mooi ppsje...opgeslagen want zat nog niet bij mijn brabantse verzameling...
    Blij dat ik het nu sl kon openen en lezen want je weet het morgen ben ik er niet...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jij ook gefeliciteerd met je maatje Rebbel. Is ze nu even oud weer als zus zie ik... dat wist ik niet. Jij gister weer aan de wandel geweest, en vandaag een mak aan dagje.. ik zal zo de dag gaan beginnen en de boel weer even weekend proof maken hier. ik hou het even kort nu en wens je een hele fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Even snel voor de invasie
    Ja zou zomaar kunnen dat die er niet staat...kom daar nooit meer maar voor deze ene keer even gegluurd haha
    Geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,,
    Een pracht pps en sommige dingen weet ik nog wel en zeker de tobbe.
    Van harte gefeliciteerd met je maatje..ze hoort nu ook bij de club van 60 jarige..hihi.
    Nog een fijne zonnige dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Karel,
    Ik stuur je het linkje,
    Je kunt er van alles mee..teksten in alle soorten en maten.Plaatjes toevoegen,enz.Een geweldige site.
    http://www.online-image-editor.com/?language=nederlands.
    Ik kan niet meer zonder.
    Fijne avond.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen