donderdag 8 oktober 2015

ontsteking in de duim

zo luitjes

daar zit je dan smorgens aan de koffie met pijn in je duim
was er wakker van geworden en er is niets aan te zien ook
ik dacht het een dag aan te kijken
nu dat werd het niet , het werd dikker en ik kon het bijna niet meer buigen
knijpen kon er ook al niet mee , dat ik was eigenlijk totaal
onthand
op naar de dokter dus
een flinke ontsteking , maar waar van en of hoe is een ?
het woord fijt was al gevallen in de loop van de dag
maar dat is iets wat bij de nagelriem ontstaat
nu zegt doc. kan daar van binnen ook zitten
nu ik zit 10 dagen 3 x daags aan de
Flucloxacilline Actavis 500mg
had ik misschien toch naar de suup moeten gaan
want dit klinkt wel erg duur

de dokterautomaat

had graag de muren bij U komen schilderen
maar een pen of kwast of alles eigenlijk beet pakken
doet zeer

painting

wens U een fijne avond
en morgen een fijne dag

lieve groet

karel

 

14 opmerkingen:

  1. Zo goed bezig 2 nieuwe voor mij en lachen om de eerste en verbazing bij de 2e...
    Zaten die in de mailbox?
    Ben pas op de helft dus atraks nog even verder...
    Maar je blogje is meer dan geslaagd ;)
    En dat met een zere duim hihi
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja plekje wordt hopelijk vanzelf beter nu het niet meer klemt...

      Verwijderen
  2. Jakkes Karel dat klinkt niet goed .Nu hopen dat de medicatie snel zal helpen .Ik kom even groeten omdat ik weinig op blog ben
    Beterschap ,Elsabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk en met zulke verras je me...
    Die klopgeest verdwijnt wel met de antibiotica...
    En ook zonder foto geloven we je wel haha
    Ben een aardig eind met de mail...een paar bruikbare maar...;)
    Voor mij dus...bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ochèrm gaan we nu zielig doen ;) met pijn en onder de pillen ?
    Is het andersom dan niet net zo?
    Ga er maar even een nachtje over slapen haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Dus een flinke ontsteking in je duim.. maar goed dat je er dan even naar hebt laten kijken. Als het goed is kun je met een dag of drie al verschil gaan merken want dan begint het medicijn echt te werken. Ja erg vervelend en een mens kan niets mankeren.. en een duim gebruik je altijd. Maar goed je moet het er even mee doen en het komt ook wel weer goed. Vrijdag vandaag en dus straks weer koffie drinkers over de vloer en ik zal straks snel de dag beginnen en de boel weer even weekend proof gaan maken. ik wens je een hele fijne vrijdag en beterschap met je duim.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi karel
    Dacht tenminste dat je geen klagen had over de reacties die ik geef...
    Alhoewel soms als ik commentaar geef of discussie uitlok haha
    Dan komt bij jou de . uit grijnzzzz
    Wel kunnen slapen met de pijn of viel het mee... ???
    Och even doorbijten en je bent weer de ouwe...toch?
    Geniet je dag en fb whahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Karel,
    Voor mij ook twee onbekende ppsjes en zeer zeker de moeite waard.
    Het kan venijnig zeer doen zo'n ontsteking en er is weinig voor nodig om een bacterie op te pikken.
    Even een hoekje van je nagel weg bijten en dan kan het gebeuren.
    Je was er bijtijds bij en met de antibiotica is het na een paar dagen stukken minder.
    Beterschap met duimelotje..hihi.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waren er 2 dus jij vond het boerenleven mooi?
    Dus dat bedoelde je met zou het lukken met op het knopje drukken haha
    Nu lekker warm in huis...gelijk de vraag heb jij geen verwarming in huis?
    Ha vond je plaatje op fb wel heel goed gevonden haha
    Lekker nasi...dat wordt weer smullen straks...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ojee dat was helemaal niet de bedoeling om te vitten...en als jij het op jezelf betrekt vind ik dat jammer.
    Wat mij betreft is er niks aan de hand maar daar denk jij dus anders over...
    Een ieder mag doen wat hij zij wil en soms krijg je commentaar maar dat is meestal goed bedoeld en niet om je boos te maken.
    pfftttt...oke weer?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het begon volgens mij met de reactie dat jij iedereen verwende en ik zei andersom toch ook...
    toen ging het ff over en weer en als ik een reactie geef met mijn mening en van wat ik zie is het niet om je op de vingers te tikken...
    En zeker nu niet met de zere duim ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alleen je duim?
    Waar gaat dit eigenlijk over allemaal...vind het een beetje vreemd...
    Jij maakt grappen en ik dus ook maar die worden dan gelijk als aanval gezien...wordt er een beetje moe van.
    Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nu krijg je een hele avond om uit te rusten dan...pffttt
    Verrast was ik dus ook en teleurgesteld
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Durf bijna niet te zeggen 2 dezelfde ;)
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen