zaterdag 17 oktober 2015

piepers

dag beste mensen

ik heb wat aardappelen voor U
nee natuurlijk niet , kwam zelf al te kort
en nee ik heb niet te dik geschild ook
doet U kalm aan want dit is genoeg tot maandag
toch
;)

kom bijna een pond te kort

ja ik was benieuwd naar de reactie
op onderstaande klacht die ik verzond

te kort piepers

nu dat viel mij niet eens tegen
al had ik gehoopt op een winkelwagen vol boodschappen
:)
ik kan een dag eten als ik zuinig ben
:)

IMG

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

karel

15 opmerkingen:

  1. Zo een vetpot was het ook niet wat je kreeg...maar goed vind het wel netjes dat ze in ieder geval het tekort goed willen maken.
    En ja de ppsjes...de 1e een ouwetje...de 2e helemaal nieuw voor mij :)
    en ja no 3 had ik ingepland staan pfftttt...maar goed er waren er 2 dus laat ik de andere wel staan...
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel... Is dit echt... je koopt een anderhalve kilo zak en er zit maar een kilo in? Krijg je een waardebon ter waarde van 2,50.... Maar aan de andere kant ook wel weer netjes want nu kun je dan een zak aardappels kopen van een kilo.... hihihihi. Zaterdag alweer en vandaag even rustig aan de dag beginnen en straks komt mijn mannetje ook weer thuis en gaan we lekker rustig aan het weekend door. Komende week ook even een tandje rustiger aan want het is vakantie en gaan we even van genieten. ik wens je een hele fijne zaterdag en we horen.. hoe is het met je duim trouwens?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Zeker weten een glimlach al is het voor de 2e haha
    En voor no 3 een zuur lachje grijnzzzz
    Had gezegd ik pas ze niet meer aan maar over 4 daagjes kwam die, dus nu maar verschoven naar november en dec,
    Zag de reacties op wp en niet iedereen begreep je blogje...ikke wel haha
    Dank voor de felicitatie en het wordt zeker geen ranja ;)
    Vanavond wel logetjes...die 4 uit breda...want morgen gezamenlijk de mannen naar de autocros...
    Geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Karel,
    Van mij ook een glimlach voor nummer twee.
    Van de laatste krijg ik alleen maar trek..hihi.Niet te geloven dat het geschilderd is.
    Ik vind het best netjes dat je wat terug kreeg van je amper één kilootje aardappels.
    Maar als niemand het na weegt maken ze behoorlijk wat winst.
    Nu kun je bij appie 3 kilo piepers kopen in de bonus.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne avond,Karel,
    Ik ga ook de keuken in ,gebakken piepers,sla en een biefstukje.
    Simpel en lekker.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goeie avond Karel,
    je hebt in ieder geval wat compensatie gekregen maar daar kan je geen hele maaltijd van fabriceren hahaha...
    Je pps'je die onder de site van Hooglvliet zit vond ik erg leuk om te zien hihi... Leuke plaatjes ook :-)
    Vandaag wel grijs en wat nat maar niet echt koud doordat eht windstil was.
    Mijn weekend zit vol viste en daar komt de maandag ook nog bij. Vioor jou ook nog een hele fijne avond
    en voor morgen een gezellige zondag.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha zat er niet ergens een koe in het filmpje?
    Dan was het de muziek de hele wereld over haha
    Weet ik veel waarom het hier achter verstopt zit grijnzzzz
    Zo logetjes slapen en de autocros is hier in de buurt net de limburgse grens over...
    Dus is het handiger dat ze van hieruit gaan...
    Was een geslaagd feestje en ja erna met de gasten naar Guus op tv gekeken...en dan is het zomaar laat...
    Denk dat je al slaapt...draaien we het om en zeg mogge karel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben blij dat je weet dat ook ik meer mee krijg van wat tussen de regels staat...maar kan er zo weinig aan veranderen
    Maar je hoeft niet alleen maar gein te maken om hier doorheen te komen...er zijn echt wel mensen die luisteren en er voor je willen zijn.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Jij al weer vroeg vandaag.. ja ik had er ook eigenlijk om de zelfde reden even uit gemoeten maar heb me omgedraaid en ben weer lekker verder gaan slapen en pas tegen half 10 uit bed.. En dan kom je beneden en is het vies regenachtig weer... echt weer om uit te slapen dus.. hihihi. Vandaag doen we het gewoon allemaal rustig aan en maken we het binnen maar gezellig. Zal vanmiddag wel een spelletje doen worden of een filmpje kijken, we zien het wel. Ik ga jou nu eerst even een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi karel
    Nee al een heel dagdeel erop zitten...
    Nu iedereen de deur uit maar moet nog wel opruiming houden hihi
    Speelgoed overal en de slaapkamers rechttrekken...verder is het hier voor mij in ieder geval rustdag...
    De mannen onderweg naar de autocros, de mams richting breda voor een boottocht
    Maar goed dat ze 2 auto's hebben haha
    Geniet je dag met wat je ook gaat doen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel,
    Hier is de marathon bezig.
    Allemaal kletsnatte lopertjes..sneu gezicht,hoor.
    Verder heb ik geen plannen,lekker rustig aan doen.
    Soms even naar buiten om te klappen en juichen.
    Nog een fijne zondag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Even met de tornado door het huis gelopen en alles is weer opgeruimd...dus de rust is nu echt begonnen.
    Vanavond een was draaien want zalwel nodig zijn na de cross...want het regent hier nu gnagna...en ik zit lekker droog.
    Te genieten van mijn rust...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nu moet het er wel zelf in en uithalen...en nog op hangen ook...
    Of.........???
    Tuurlijk dat doet manlief haha
    geniet je rust doe ik ook haha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jazeker...denk dat de rust bijna over is...kan de machine aan
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En dat gaan we nu doen ook ;)
    Jou eten zal wel op zijn en nu een tukkie?
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen