zondag 25 oktober 2015

rustige zonnige zondag , morgen rondje Pruikzwam

zo luitjes
ik hield mijn gemak op deze zondag
was een mooie dag , veel zon tot zeg 13:00 uur
maar ik had al besloten om na de lange dag van gister
de deur op slot te laten
morgen doe ik weer ff rondje Pruikzwam wandelen

ik koos vandaag de mooie natuur om ons heen
tot in de art aan toe

Naamloosy yw
klik voor album , zij die de kiekjes nog niet zagen :)

paradijs op aarde

fraktale
ff op alleen lezen klikken

wens U een fijne avond
en goede nachtrust
en morgen een heel fijne dag

liefs

Karel

15 opmerkingen:

  1. 2 hele mooie ppsjes en wat een rust straalt ervan uit haha
    Niks te ruimen dus ikke ook weer blij...
    Smakelijk en fijne avond...bezoek komt eraan dus ben er ff niet...
    Weet niet of je mij dan groen ziet haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze pps er even tussendoor gedaan want hoort wel bij deze tijd van het jaar...en het filmpje wat onder het hondje zat was ineens privé
    pfftt...zo blijf je bezig hj
    Tuk ze
    Maar nu weet ik nog niet wat voor berichten dat zijn bij blogger...want ik zie er geen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel
    Zo even met je mee gewandeld en wat zag ik weer veel moois.En ook de ppsjes zijn prachtig ,ik heb gewoon even rustig de tijd genomen met een lekker glaasje witte wijn erbij ,heerlijk zo'n Zondagmiddag
    Fijne avond,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg vreemd die berichten...als dat geen spam is ?
    Had een reactie gezet maar is plots foetsie...
    Blogger gehackt ???
    Want gaat allemaal over film...
    Moest plaatje ff opslaan om het te kunnen lezen...
    En nu gaan we eten...jij tukkie al gedaan ???
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja gelezen maar gaat allemaal over een ding...HD film
    Negeren maar wie weet verdwijnt het wel weer.
    Wat ik dan wel vreemd vind is dat jullie dat zien en ik niet haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Even een test gedaan...gekeken met IE en chrome en ook nu nog steeds niks...
    Nu vind ik het ook welletjes en zet er een . achter hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dat kan jij wel zeggen maar eigenwijsje moet dat zelf even testen haha
    P U N T
    Grijnzzzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi vooruitzicht droog en ja dan kan je wandelen en genieten van de mooie herfstkleuren
    En wij natuurlijk ook van je fotoseries hj
    Denk dat je al slaapt...maar zo niet dan trusten en slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Dus zondag was even een rustdag voor je en vandaag weer even je tuintje in. Nou hier begint de gewone week ook weer en Ritza straks weer naar school en ik aan de slag in huis. Veel is er de afgelopen dagen hier niet gebeurd, ja boven bezig geweest met opruimen en zo dat wist je al. Ook zal ik straks even naar de konijntjes bij zus en de container even weer achter huis plaatsen bij zus. Ze zou me op de hoogte houden van wat er allemaal in Twijzel gaat gebeuren en woensdag komt ze weer thuis. Jij gaat maar lekker genieten vandaag van je wandeling en ik ga je nu eerst een hele fijne maandag wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi karel
    De zon lokt je naar buiten...alleen jij anders dan wij haha
    We hebben boodschappen te doen dus dat snipperen zit er niet in...
    Maar alles in een rustig tempo want 4 daagjes is genoeg om mak an te doen haha
    Vandaag de bestellingen maar vast doorgeven...dus erop uit
    Geniet je wandeling

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha die Karel,
    Twee mooie ppsjes.
    Ik heb je kiekjes bewonderd want ik had ze nog niet gezien.
    Mooie wilde bloemen nog en de ooievaars zijn prachtig.
    Je hebt weer een pracht wandeling gemaakt.
    Vandaag ook heerlijk weer en ga zo de deur uit.
    Fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een boodschapje noemt ie dat...voor 35 man wat lekkers op tafel zien te krijgen vergt wel wat meer als een boodschapje.
    Maar de eerste lading is binnen en gebak besteld...
    Kan ik langzaamaan met de hapjes maken beginnen...
    Maar nu eerst de warme hap...dus de keuken in...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik moest inderdaad je kiekjes nog kijken (en nog heel veel andere ook).
    Je zag veel mooie natuur gecombineerd met gebouwen. Ik zag een witte reiger en ook nog verderop ooievaars.
    Heerlijke en volgens mij ook een lange wandeling Karel met ook nog mooi weer.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen