vrijdag 16 oktober 2015

vrijdag ik neem ook een vrije dag

mogge luitjes
vrijdag en ik pak een vrije dag
had ik vandaag nog geluk en maar een paar
druppels op de kop
maar wat waren die koud zeg
en er blijken er nog meer te komen bbbrrrr

had ik het vandaag in het blog over metamorfose
en U zag beelden zowel mooi als lelijk
en dat is zacht uitgedrukt
vandaag maar mooie bossen bloemen
en een mij zeer aansprekende tekst
laten we Greetje
ff op alleen lezen klikken
de kunst vandaag lijkt in mijn ogen
wel iets op dat van gister
en toch ook weer niet
wat vind U
surrealisme 1
wens ik ook U
een fijne vrije vrijdag
lieve groet
karel

16 opmerkingen:

  1. Ha wist het een nieuw blogje...
    Ja laten we ons best doen ;)
    Prachtige pps weer van greetje en Rita
    Heb er verschillende maar deze is weg nu haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Dus vandaag maar een vrije dag.. kun je straks mooi voor het raam gaan zitten en de regen druppels tellen hihihi. Ja vandaag nog regen maar dan wordt het weer wat beter en zonniger. Hier gister vrijwel de hele dag nog droog geweest tot een uur of 4 of zo... Vandaag nog even door en dan is het hier vakantie.. een weekje even rustiger aan... maar vandaag eerst nog even de boel weekend proof maken en straks weer koffie drinkers om de tafel. Wens ik je nu eerst ook even een hele fijne vrijdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    De vraag stond in de pps laten we ons best doen dat is wat ik bedoelde...
    Ja die van surrealisme...daar zijn wel heel mooie van...en ik heb besloten als jij er plaatst die ik al ingepland heb staan die mogen gewoon blijven...ik ga niks meer aanpassen want dan blijf ik aande gang...maar tot nu toe valt het mee en zoeken we net wat anders uit hihi...Zo rondje is gestart nu de rest nog...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Hier is Greetje...hihi..van de mooie powerpoints.
    Kon ik ze maar zo maken.
    Jij lekker genieten van een vrije dag.
    Ik niet,ik heb het druk in mijn kajuitje.Straks weer visite.
    Maar eerst een krabbel en dan weer aan de noeste arbeid..haha.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vervelend haha maar gelukkig heb je betti nog haha
    Dat wordt weer zoeken of afwachten?
    s6

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat had je goed gezien haha
    Ja voor de ene wel en andere niet dat kan niet hè...en feestje morgen dus ook op blogger ;)
    3 jaar alweer...wat vliegt de tijd
    Dus jij hebt je internetloze tijd nuttig besteed hihi
    En de oud papier mannen zijn er blij mee...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Denk erom niet mijn ingeplande haha
    Ja ook voor fon/sas komt er een spannende tijd...
    Heb nog even een fotoke inder de naam gezet hj
    Zo blijf je bezig haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha alleen als je op de link klikt van Daan...
    Verbrand je niet aan de verwarming hè...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha heb je de waardebon ontvangen dan?
    Of de aardappeleters?
    Nu is mijn fantasie op ik wacht het wel af...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geduld genoeg ;)
    Zei ik toch ik wacht wel af grijnzzzz
    Fijne avond ik ga aan tafel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja het was smakelijk..mihoen met kipsaté...zonder aardappelen hj
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nee maar in jou blogje komen ze wel toch?
    Grapjas ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dus een lege zak in je blog...ja hoor ik doe mak an grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waar las ik dat nu eerder...zou niet durven haha
    En lukt ook niet met catan spelen...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Karel,
    je had gisteren dus een vrije dag :-))))) Moet kunnen nietwaar hahahaha....
    Ook hier koud en nat maar vandaag viel het gelukkig wel mee.
    De pps van Greetje kan ook niet anders dan mooi zijn. Prachtig die tekst bij de bloemen.
    Ook de pps van Rita was een hele mooie.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen