dinsdag 6 oktober 2015

vroeger en kunst

zo luitjes

de week is onder weg
ik was dat vandaag dus niet
een beetje een gevoelige knie
dat ik deed heel erg mak an
en beviel me prima

afgelopen donderdag was ik nog in m'n oude dorpje
ja herinneringen zijn er zat
en zo zat ik vandaag weer eens te zoeken online naar
mooie plaatjes en foto's van vroeger

de gouden jaren lidia
ff op alleen lezen klikken

art of kunst of hoe met het ook noemt
heeft vele gezichten

loveland 2

ik wens U een

fijne dag

lieve groet

karel

10 opmerkingen:

  1. https://www.bing.com/videos/search?q=freddy+fender&qpvt=freddy+fender&FORM=VDRE

    Voor de liefhebbers :)

    Tja die laatste kan ik dus de prullenbak in doen...en genieten was het van de gouden jaren...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja jij dus ook weer op zoek naar wat oude foto,s zag ik... was een hele mooie. Zo heb ik hier gister middag ook weer gezeten op zoek naar... en zag gister ook nog wat foto,s op de site terug komen uit 2013, toen zat ik er nog niet bij dus ga toch nog eens terug zoeken want ook daar zitten mooie bij. Of dat vandaag gaat gebeuren.. wil eigenlijk wel weer even een extra klusje klaren vandaag. Ik zie het wel. Ik wens je nu eerst een hele fijne dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja leuk hè en ik heb er verschillende zitten luisteren...
    Hoi karel
    Wat jou gouden tijden niet allemaal tevoorschijn toverd
    En nog een pyamadag of in de kleren vandaag?
    En beter nog is je knie weer de oude?
    Geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Karel,
    Prachtige ppsjes..ik kan geen keuze maken..hihi..Die beelden wil ik wel een paar op mijn vlonder hebben.
    Het is een beetje vreemd weer..best wel warm maar vochtig.
    Heb je nog last van je knie?
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja op de fiets gebruik je weer andere spiertjes...dus als het weer het toelaat stap je op de pedalen...
    Ja altijd leuk als er wat mee gedaan wordt...en ging spontaan op zoek naar nog meer hj
    En jij lekker muziekje nu op de achtergrond...ff rust in de tent...
    Ja het is weer tijd voor winterkost...lekker.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier manlief in het nieuw gestoken...met tegenzin maar uiteindelijk ging hij toch mee...
    Jas broek en overhemd...eens kijken of ik hem nogmaals mee krijg want ik vind het nit genoeg haha
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mannen pffttt
    Nu ik was duidelijk ik was net eerder en strijk niet omdat jij niks in de kast hebt hangen haha
    Kijk en dat werkte...smakelijk !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vreemd maar waar...als het niet goed is krijgt de vrouw het over zich heen...
    haha . uit...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och al ik wil is dat manlief er netjes bijloopt...is niks mis mee toch?
    Het kan hem werkelijk niks schelen...alles past bij elkaar (not) en als je kleding in de kast hebt dan heb je genoeg haha
    Zo en nu over naar een rustige avond bijna gtst tijd en ruik de koffie alweer...mzl

    BeantwoordenVerwijderen