vrijdag 2 oktober 2015

wandel weekend - wandelse :)

zo beste mensen

het weekend is daar al wist ik niet dat het weg was hihi
en het wordt me een zwaar weekend
pppfffttt
jonge hond Kwebbel komt hier vanavond en gaat aan het eind van de zondag
weer naar moeder de vrouw
ja die heeft nu een rustig weekend
;)
wij gaan aan den wandel , en wel op het Pieterpad
Montfort - Sittard
het is een flinke wandeling door een mooi gebied
al in al wordt het een lange dag
en zondag wil Gerard , ja zo heet die jonge hond Kwebbel eigenlijk
:)
nog wat wandelen hier bij mij in de tuin
ik zie het wel , we hoeven daarvoor geen wekker te zetten zoals op zaterdag

U ziet wel ik zal weinig in blogland zijn , maar doe mijn best
Uw lieve krabbels te beantwoorden

voor hen die ze nog niet zagen een fotoalbumpje
rondje Nieuwendam op de fiets
...

Limburg

voor de Art dacht ik deze te doen
zo zou het mooie Limburg kunnen zijn geweest
in de tijd van Vincent
ja toch

vincent van gogh

rest mij U een
fijn weekend te wensen

lieve groet

karel

16 opmerkingen:

  1. Nee geen plaatje maar wel een plaatje onder de link Jeej ;)
    Mooie passende ppsjes en anja komt in de avond naar Sittard...kan die gelijk voor tolk spelen als jullie er niet uit komen haha
    Wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handen en voetenwerk dan grijnzzzz
    plaatje foto is toch allemaal een pot nat ;)
    Slaap wel...die paar uurtjes haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Jee jij wel erg vroeg maar denk dat je eerst even wilde krabbelen nog in alle rust hihihihi. Dus vandaag een lange wandeling en een lange dag.. ja dan heeft je logee wel een broodje gebakken ei verdient toch... gna gna. Ach onderweg zal er ook vast wel ergens een visje of zo te krijgen zijn. Wij gisteravond een gezellig feestje, en vandaag maar even bijkomen van het eigenlijk voor mij te laat naar bed gaan. Straks komt mijn mannetje weer thuis en zien we dan verder wel wat de dag komt brengen. ik wens je een hele fijne zaterdag en een heerlijke wandeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge Karel,
    Jee.. wat was jij vroeg maar zo heb je wat aan de dag.
    Het is prachtig weer dus geniet van de zon en de natuur samen met kwebbel.
    Voor mij ook een drukke dag.Met heel veel kwebbels..haha.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Jullie al een halve dag erop zitten...en het is mooi weer dus dat is een mooie bijkomstigheid.
    Wij naar het feest dus vermaken ons ook wel en fijn dat de rest van het grut er ook allemaal zijn...
    Oma kan haar hartje ophalen al is het delen met de rest ...
    Eens kijken of Guus blij is met de auto met geluiden...anders daan wel haha...groetjes en geniet je dag en fijne wandeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely song for Vincent and all the Vincents that are still out there ... Always, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We waren met dat smakelijk ook nog niet thuis hj
    Net binnen en was geslaagd feestje en alles buiten...heerlijk.
    De eerste foto's van Guus als echte jarige job staan op fb...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. Dus jij ook laat uit bed vanmorgen, ja ik ook, net even later als jij. Jullie ene flinke wandeling gehad en laat weer thuis las ik. Gaat je wandel logeetje vandaag weer naar huis en keert bij jou de rust weer terug in huis. Vandaag nog even je tuin in was de bedoeling geloof ik, nou je kan vandaag nog even gaan genieten van het mooie weer, de komende week komt er regen dus is het voorlopig weer even gebeurd. Wij houden het vandaag maar even lekker rustig. Ik wens je een hele fijne zondag en we horen,.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha karel...dat was een meer christelijke tijd dat je kwam krabbelen...
    Zag gister je foto's nog maar jou niet meer gezien onder de blogs...
    Vandaag dus je tuintje in en weer wandelen...nu wij hebben een dag om te bekomen haha
    En zo de foto's eens uitzoeken want ik kreeg er weer een boel hj
    Geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    Even een teken van leven..hihi.
    Het was super gezellig en we zaten met 11 man rond de tafel,buiten.
    Het kon makkelijk,het was echt niet koud.
    De laatste gasten gingen weg rond 3 uur 30 dus je begrijpt hoe ik me voel..totaal uitgewoond.
    Straks vroeg mijn mandje in dan ben ik morgen weer "mens".
    Fijne avond en voor straks..smakelijk eten.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu ben niet zo actief geweest dan jij ;)
    Ja even bijkomen heet dat dan...kan jij straks aan beginnen haha
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je blijft groen dus niet even haha
    Maar de boodschap komt over...laat me met rust grijnzzzz
    Het is toch aan jou of je reageert of niet...ben naar de bank
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha dan ben ik in ieder geval wat W betreft onbeleefd...
    En nee ik reageer echt niet op iedere like...berichtjes meestal wel...
    Groen manneke haha...maar geen tijd ;)
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja je loopt nog een blogje achter hoor ;)
      mzl

      Verwijderen
  14. Je weet vast wel wie dat is...
    Vind dat fb maar een gedoe...net als ik dat bij hyves had.
    Maar goed ze blijven we wel een beetje op de hoogte wat de oudspacers doen en blijven...
    Oja was je bij Marion geweest met je wandeling in het limburgse?
    Zo de serie is weer afgelopen...maar ik vind die wel mooiom te kijken...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jaaaaa........ je wandeling had ik gezien en wat was die mooi zeg!
    Jij met je jonge hond kwebbel hahahahaha.....
    Toch leuk om met z'n tweeën op pad te gaan. Onderweg doe je gewoon af en toe wat distels in je oren hahahaha.....
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen