woensdag 28 oktober 2015

wat is veel - wat is weinig en dan zonder het woordtje " te "

ha die luitjes

het zijn mooie dagen
ook wel drukke dagen
voor een ieder wel
ik deed vandaag niet zo veel , maar had wel een dag achterstand
in de mails en de reacties
maar ik ben weer bij en een ieder weer blij
tenzij je tot 4 telt
:)
morgen ben ik weer pleitte voor de dag
redelijk tot goed weer en ik dus aan de wandel in een mooi stuk natuur
maakt me de kop leeg ook
want ja als je van 1 weinig hebt krijg je in de kop heel veel
:)

te veel te weinig Greetje
ff op alleen lezen klikken

kunst is ook zo kunnen schilderen
dat je bijna de katten zou willen
bij je roepen

Celia Pike

wens ik U een gezonde nachtrust
en voor de komende dagen
fijne dagen
als het kan
geniet de zon

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Knap hoor 2 nieuwe voor mij... :)
    En ja je zou ze zo van het schilderij laten lopen...
    En ja ieder druk op eigen wijze en je hebt eigenwijze grijnzzzz
    Lees overal dat je bij bent not dus haha
    Maar slaap lekker en morgen koppie leeg maken bij een mooie wandeling in de natuur...slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee ik heb niks te ruimen...en dat bijna doet de deur dicht haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Donderdag alweer en de week schiet nu echt alweer op. het loopt deze week allemaal al weer anders dan verwacht maar goed er komt weer een nieuwe week en zien we dan wel weer. Ik zal zo ook in de kleren en even opschieten, straks de beide aangetrouwde nichtjes en zus hier voor een bakkie dus heb maar een halve ochtend zeg maar. Jij vandaag weer aan de wandel.. ik ook van de keuken naar de kamer met de koffie kan hihihihi. Hopelijk hebben we nu hier ook wat meer zon want dat schiet hier echt niet op .. de mist blijft hier vrij lang hangen steeds. Ik ga je een fijne wandeling wensen en een fijne donderdag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn katten zijn al levendig genoeg, maar verder ben ik het met je eens over wat kunst hoort te zijn. Maken dat de dingen als het ware tot leven komen.
    Fijne dag Karel !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha karel
    Jij wil helemaalniet weten wat de plannen zijn vandaag...jij wandeld hj
    Maar idd de laatste loodjes voor de grote invasie, maar we zitten goed op schema...
    Morgen hoef ik alles zo maar uit de koelkast te halen en staat klaar...en gebak nog even ophalen, maar dat doet me mannetje
    10 uur eerste bezoek...en erna zal ik er niet veel zijn ;) Ja hier dan haha
    Geniet je wandeling...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel ,
    Twee mooie ppsjes maar ik hoef bijna niet te vermelden dat de onderste prachtig is en ook voor mij onbekend.
    Als je toch zo mooi kunt tekenen...prachtig.
    Een pracht dag om te wandelen,heerlijk zonnetje en best lekker warm.
    Geniet van je dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat dacht je ik zet het er 2 x neer dan leest ze het zeker...
    Dus route aangepast...om op tijd te zijn
    Moet kunnen hè...en jij valt als een blok in slaap straks dus zal mij benieuwen wanneer je terug komt op de reacties haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi genoeg pffttt een pokke end haha
    Wat zal jij je bank verwennen vanavond grijnzzz
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dus het voetenbankje was de pineut...ja dan val je niet in slaap.
    Nu de kamer is verbouwd zodat het bezoek kan zitten want ja zijn geen jonkies meer hè...
    Maar was een hele klus maar alles is gesneden, dus morgen kan ik op me sloffen de gasten verzorgen haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja denk ik ook wel dat je dan weer wakker wordt haha
    Och met een beetje pech komen ze aan mijn bed zingen, want vera en mathijs met de ouders komen al vroeg
    Trusten

    Oja was je tegen Cees aan het mopperen...maar zette het bij mij neer haha
    slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan het niet vinden maar maakt ook niet uit...is iets tussen jullie :)

      Verwijderen