donderdag 1 oktober 2015

weekend ! en een lange pppfffttt

zo luitjes
ik had een fijn fietsritje ff heen en weer naar Nieuwendam
had geluk ook want ik belde ff met Marja de oprichtster van
" je bent een Nieuwendammer als "
en ja die kwam me een mooi foto boek brengen welk ik nog te goed had
ff wat praten , zij door en ik op de terug weg
ja en dan morgen , ik wat HH en boodschapje
en in begin van de avond een logétje
die komt weer eens mee te wandelen met me
overleef ik ook wel weer
;)
Hey%20knul
ff op alleen lezen klikken
deze maand stel ik in het teken van de kunst
alfredo rodriguez
ff op alleen lezen klikken
geniet de dag
lieve groet
Karel

13 opmerkingen:

  1. Zo erg was het nu ook weer niet hoor haha
    En meestal heeft ie de afstandsbediening in beheer...
    Dacht dat ik deze al ooit had staan maar kan het niet terugvinden in dropbox...
    Dus zal wel niet...mooie schilderingen in de onderste...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Dus gister weer een geslaagde dag gehad en een heerlijk ritje op je fiets. En onderweg ook nog een cadeautje mee gekregen, is altijd mooi ..een boek met waarschijnlijk weer mooie herinneringen daar in. Jij vanavond weer je loop maatje op bezoek en dan morgen in alle vroegte de deur uit om dauw te trappen hihihihihi. Kan nu wel met die mist in de ochtend. Is ook heel gezond zeggen ze... al moet ik er even niet aan denken hoor, met blote voeten in het gras met al die naakt slakjes.... brrr. He karel ik ga je een hele fijne vrijdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha karel
    Nee de klussen zijn nog niet gedaan haha
    We zijn aan het snoeien in de tuin en ja daar wil ik bij zijn anders wordt het veel te kaal als ik hem zijn gang laat gaan grijnzzz
    Maar de tuin is niet zo groot dus de struiken moeten wel in bedwang gehouden worden.
    Straks de boodschapjes nog en we kunnen het weekend door...
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Jij krijgt vast kwebbel op bezoek.
    Hij houdt wel van wandelen,hè.
    Het is een heerlijke dag.
    Morgen nog een graadje extra zonder wind.
    Mooie pps jes,hoor.
    Geniet van je stofvrij hutje.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moet ook want Guus is morgen jarig hihi
    En ja we verdelen het...had je goed gezien...maar het is klaar en de snoeischaar kan weer opgeborgen worden...
    nu de boodschapjes nog binnen halen maar ik mag niet mee grijnzzz
    Duurt het te lang...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij mag nooit meer raden haha
    Och iemand moet het doen en ik heb er geen hekel aan...Albert ook niet maar dan gewoon snelde lijst afwerken en weer naar huis.
    Als ik mee ga duurt het meestal wel langer haha
    En ben je mentaal voorbereid op de komst van je logetje?
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je helpt aardig mee aan die 30 grijnzzzzz
    Ja morgen wordt het een lange dag voor je en als ik het goed heb voor jou langer dan voor je logetje haha
    Geniet er maar van...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is nog geen middernacht...
    Ha jij eruit hij ook eruit...denk niet dat ik kom logeren bij jou haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dan lees je dit niet meer hj
    pc uit ben je ziek of zo?
    Moet je wandelen dan als je komt logeren ???
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne avond Karel.
    Ik ga zo het vlees voor morgen marineren.
    Kip en lamskoteletjes.
    Morgen 11 man in mijn piep kleine kajuitje..pfffffffff.
    Dat wordt stapelen.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zag je niet groen worden maar groen zijn ;)
    Wist wel dat jij de pc niet uit zou laten grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nu niet zoveel plaatsen dan heb je het ook niet zo druk ermee...maar zolang je het leuk vind waarom niet dan...
    Eigen site bedoel je je fb mee of heb je een andere geopend?
    Doe je netje dat vol maken haha
    Fijne avond nogmaals

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Was nog een foto toe aan het voegen...of had je die ook al gezien?
    Ja dat liedje vind hij geweldig en klapt mee met de handjes...wat leren ze snel...
    Dus jij nog aan het wachten...mzl

    BeantwoordenVerwijderen