donderdag 5 november 2015

Als

zo luitjes

nam meer tijd als ik had gedacht dat kranten rond brengen
nu had ik gelukkig wel wat tijd
en ook wat druppels regen
en vlak voor het einde een lekke band
en dus een klusje meer morgen
hoe zo tijd zat
;)

ik heb de laatste maanden veel en vaak gedacht
wat is het wat mij wacht
wat heeft al dat werken mij gebracht
een mooi leven dat wel
ook veel gezien en beleefd
maar om op terug te vallen
niks dus

als ik zo zit te denken

ik kwam aan met m'n fiets in Dover
en na een rondje fietsen van en week of drie , bijna
vertrok ik er ook weer

Dover

wens ik jullie een fijne avond
en goeden nachtrust

en morgen
een fijne dag

liefs

Karel

12 opmerkingen:

  1. Een mooie afsluiting van je dag...blogje met een nieuwe voor mij...en ja er staan wel wat waarheden in om te overdenken.
    Wens je een fijne rustige avond...dat heb je wel verdiend nu...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dus het was even wennen met je krantenwijk ,het kost gewoon even tijd .Wel balen van de regen en een lekke band .Mooie ppsjes weer
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja maar een nieuwe de 2e kende ik al...
    En weet je morgen voor de 2e dag een oppasdag...en ook rust en HH dagen
    Boodschappen worden voor een groot deel gedaan haha
    Slaap wel morgen weer een dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. ja dat laatste kun je dan net even niet gebruiken he.. lekker band. Schiet niet op. En je treft het nu ook niet met het weer... net nu regen ... maar goed, de moed er maar in houden. Wie weet is het voor tijdelijk... dat zou mooi zijn. Maar ik vind wel dat je in je tweede stukje de dingen goed heb verwoordt... en zoals ik van de week al zei, het is eigenlijk te zot voor woorden dat dit nu nog nodig is. Ik zal nu eerst even opschieten want moet Ritza straks naar school brengen.. je leest op mijn blog wel waarom. ik wens je een fijne vrijdag en we horen,.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Ja het is me wat hè...pffttt 8 dagen in 7 proppen
    Och de band is weer geplakt dus je kan er weer mee op pad...
    En nee kobie die band is niet lekker haha
    Hier komt er net eentje uit bed en de ander erin...
    straks weer omdraaien...haha met 2 man op 1 kind letten is een makkie
    Daan wilde naar bed want die is niet helemaal lekker...Guus vermaakt zich wel
    En ja ik nu dus ook aan de typel
    Geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Pfff...dat is pech hebben, een lekke band vlak bij je hutje.
    Maar je bent niet voor niks een fietszwever..haha.
    Mooie ppsjes maar die onderste is prachtig,er liggen heel wat voetstapjes van mij daar.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geen lekkere band...en je bent ineens een zwever geworden
    Die toetsenborden zijn ook niet meer wat ze geweest zijn whahahaha
    Of zou het toch aan degene liggen die er mee werkt
    Zo nu begint ons speeluurtje(s) met daan tot de mams thuiskomt...en dan begint ons weekend.
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahahaha......een zwever.....Nou,dat ben je niet.
    Wel een zwerver....
    Lolbroek..hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu wij een beetje later...net thuis en kliek van gisteren...met een spiegelei erbij
    Fijne avond en bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier hetzelfde plan...zometeen bakkie en bank...
    Zonder tukkie dat wel.
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen