maandag 30 november 2015

alshet toch maar eens droog werd

zo luitjes
ook nog genoten van het droge weer vanochtend
ik was om 11:45 uur terug thuis
en had de boodschapjes binnen
en liep een goed 5 km rondje door m'n tuintje
en net op tijd thuis
wat een water komt er naar beneden
dacht zo juist nog bbbrrr
je zal toch maar op SPL aan het werk zijn

Als Lidi
ff op alleen lezen klikken
zo we gaan een nieuwe maand in
en het brengt me naar de map
muziek

a kiss of affection
ff op alleen lezen klikken


wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen , ja wat morgen
een fijne regendag
binnen
lieve groet
Karel

14 opmerkingen:

  1. Hoi Karel
    Het zijn weer 2 mooie hoor ,zeker die met de diertjes .Ja het is pittig weer ,maar het zou woensdag wat beter zijn en dat hoop ik maar want ik wil ff naar de bouwmarkt en het tuincentrum .Ik ben altijd laat voor de boodschapjes dus ik regen elke dag wel nat ,maar ach het is maar 3 min fietsen haha ,ik heb zo'n hekel aan regenjassen en poncho's .Voor straks slaap lekker
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha en zou je dan langs me heen kijken ;)
    Nu die als is een pracht...vergelijkbaar met die van greetje...
    Ze zijn allemaal mooi die ik zie van Lidia...
    En ja die kussende zwanen ga ik wel vervangen pffttt
    bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi een duitse tekst...dus waag het niet haha...ook die schop onder de k*nt niet grijnzzzz
    Zal nog wel meer gebeuren want de blogjes staan tot eind jan al ingepland...
    Als ik maar weet waar ik moet zoeken is het niet erg...alleen ff extra werk
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee ga geen briefje naast de pc leggen haha
    Nu blijft de vraag welk weekend dat is...hopelijk een droog weekend
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Dus gister toch nog voor de buien een wandelingetje kunnen maken. Nou ook vandaag nog regen hoor.. morgen en donderdag zou het weer wat opdrogen allemaal. Hier gister ook regen en vanaf een uur of 4 alleen maar plensbuien. Hier wilde het gister maar niet echt vlotjes gaan en dus vandaag maar even afmaken waar ik gister niet meer aan toe ben gekomen en straks even naar de kapper.. denk aan een stormkapsel hihihihi... geintje. Maar goed we zitten in de tijd en kunnen nu echt alles gaan verwachten... Ik ga je een hele fijne dinsdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your header, Karel ... omg, so much green ... lovely ... Spring will come again ... Ederlezi will come again ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He die Karel. Jij je hh gedaan en goed even de vloer gesopt met de laarzen aan, kun je ze mooi testen op lekheid hihihi.... Ik zal zo nog even een was ophangen, die centrifugeert nu dus is zo klaar. Mijn haar is weer piekloos... zit weer netjes. Zal straks even naar zus, die is naar dokter geweest, hoesten deed pijn tussen de schouderbladen dus vermoeden was al een longontsteking, werd bevestigd bij de arts... een lichte. Zus moet dus rustig aan doen en maar zo weinig mogelijk er uit. Weekend Twijzel zal er nu ook wel bij inschieten denk ik. Hier net ook even een klein buitje maar tot nu toe verder droog. He Karel, ik ga weer, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi karel
    Nee ik mocht niet mee hihi
    Kon het zelf wel...dus ik lekker met een bakkie wachten op de patient ;)
    De eerste heeft hij er nu wel opzitten denk ik zo op naar de 2e...
    En ikke ja ik doe vandaag gewoon me eigen ding...
    Dus het mag donderdag regenen jij bent er klaar voor haha
    Dat weekend gaan wij met zijn allen naar de beekse bergen...ook leuk haha dus moet het wel droogzijn dan grijnzzzz
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Je hebt weer twee mooie ppsjes gevonden.Prachtige platen..
    Vanavond gaan we met zoonlief varen.
    Er is een prachtige soort van tentoonstelling in Amsterdam met allemaal gekleurde objecten en vol lichtjes van kunstenaars te zien.
    Een lichtshow of zoiets.
    Wij zijn al eerder meegeweest en het was prachtig.
    Pffff.. weer regen vandaag.
    Morgen is ons droog weer belooft.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja dat hoop ik ook want 2 x de sinterklaas moeten missen is wel sneu...
    Een beginnende longontsteking en daarvoor waren ze al bij de drpost geweest voor het manklopen...
    Blijkt coxitis fugax te zijn pffttt
    Maar meteen erna begon de koorts op te lopen dus maar weer...hopelijk werkt de antibiotica voor beide...
    En vermaak je je nog een beetje haha...ja moest even belangstelling tonen hè bij binnenkomst.
    Weet je gelijk wie er het belangrijkste is ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De beekse bergen is een safaripark...maar volgens mij wist je dat wel haha
      We gaan dieren kijken

      Verwijderen
  11. Had het al ergens gemeld...om het woordje druk...zij zouden vragen waarmee dan?
    Dat zeggen ze tegen mij ook als ik opsom wat we in een week hebben voor dagen zeggen zij wat een rust haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha je gaat al voor de warme hap...ga ik zo klaarmaken...half uurtje nodig.
    Dus nog ff wachten voor ik begin...
    Ja jij was vroeger begonnen...en nee hier ook niks op uur en tijd maar zoals het uitkomt...maar voor 6en eten bijna nooit.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, we hebben echt heel veel nattigheid gehad en zullen ongetwijfeld ook nog wel veel krijgen.
    Je muziekje in je 2e pps was echt weer een prachtige gouwe ouwe van Elvis.
    Heerlijk even meegezongen ;-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen