maandag 23 november 2015

Armand is niet meer

zo luitjes
en de maandag een beetje door gekomen
zo U ziet ik wel
;)
was al redelijk vroeg om een boodschap
en toen na een boterham gelijk de tuin in voor een rondje om
heerlijk hoor ff de zon genoten
er komt weer ander weer aan , zo met zegt
ik hoorde ook dat een zanger uit mijn jeugd tijd
is overleden
Armand
in mijn tienerjaren een protest zanger
wil ik ff een blog aan hem wijden

Armand
ff op alleen lezen klikken
 
 
voor een plaats in de wereld gaan we niet ver weg
Rugen
 
 
wens ik U een fijne avond
en goeden nacht
en morgen een fijne nacht
lieve groet
Karel

11 opmerkingen:

  1. Ha dat was gistermorgen intussen zoveel veranderd hj
    Wat leuk om Armand te zien en te horen...vooral ben ik te min zijn grootste hit
    En ja zon zee en strand maak je me zowiezo blij mee...blogje geslaagd ;)
    Dus mag niet op vrijdag...jammer toch?
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja vandaag onstuimig weer, dus lekker thuis achter de stofjes aan zou ik zeggen. Ik zal boven straks even met de zwabber aan de slag, en zie wel weer hoe ver ik kom. Echt fit ben ik nog niet en gister avond weer vroeger naar bed dan anders. maar ben nog op de been en de koffie smaakt nog dus dan ben ik niet ziek. Ja Armand overleden, en ook al ben ik geboren in de tijd dat hij deze grote hit scoorde ook ik vind dit een prachtig nummer... ook de man die altijd zich zelf is gebleven heb ik respect voor. Ik ga je nu een hele fijne dinsdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    ja wie zong het niet in het verleden en zelfs in het heden ,, ben ik te min,,
    een liedje die je naar jezelf liet kijken...ik ben dik tevreden hoor haha
    ik schrok er vanmorgen van dat froggy zomaar naar mijn blog wilde
    dan het nu ook maar even goed gebruiken en bij jullie langs gaan
    hopelijk wil het straks weer vaker
    ik ga je een fijne dinsdag wensen
    ga ik straks al die lappen tekst even lezen [ loop maande achter haha]

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    Jeetje je bent weer een bezige bij ;)
    Op de een of andere manier komen wij daar niet aan toe haha
    Geen zin en och wie maakt het hier nu vuil grijnzzzz
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit fon komt gewoon langs hihi
    En is het bij jou nu opgelost met de ppsjes ???
    Je kreeg toch een foutmelding dat er wat miste in je office?
    Groetjes en op tijd rusten... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel
    Het enige nummer van Armand wat ik leuk vind is de grote hit Ben ik te min ,en dan moet ik zijn hoofd er niet bij zien haha.Mooie plaatjes op de tweede pps .Het is vies weer dus we maken het binnen maar weer gezellig.
    Fijne dag ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Een mooi eerbetoon voor Armand.
    Hij was tot de laatste snik zichzelf.
    De tweede is ook weer een glimlach waard.
    Het is echt snertweer en ik moet er nog op uit....Bah...koud en vooral nat.
    Nog een fijne poetsdag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Blijf het vreemd vinden... en vanzelf zal het niet komen.
    Maar goed je kan ze openen opeen vreemde manier haha
    Heb me net een leuke site gevonden met wel heel veel leuke plaatjes...
    http://www.gifbin.com/987344
    Was er al een tijdje en kom niet uitgekeken hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toe maar 3 soorten om uit te kiezen... ;)
    Die chiliconcarne maak ik nooit al zijn bonen nog zo gezond haha
    Lust het gewoon niet...denk dat er veelop staan die ik al in mijn blogjes heb maar idd je weet maar nooit.
    Vanuit daar kan je dus ook de gifjes op fb plaatsen...mooi meegenomen dus.
    Zonder dat je alles zelf opmoet slaan...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je tijd hebt ;)
    Aha das de voorraad voor de hele week...
    Dat had ik er niet uit begrepen...
    Boerenkool gegeten nasi klaar maken en erna pas de concarne...goed lezen is ook een vak haha
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik was die Armand reeds lang vergeten tot ik las dat hij dood is.
    Toch nog even "ben ik te min" aan mijn vrouw laten horen.
    Ze kende dit nummer niet zo goed.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja waarom jij geen update krijgt weet ik niet...maar ik zie ook een nieuw blogje...ff kijken ;)

    BeantwoordenVerwijderen