donderdag 12 november 2015

daar is ie weer

zo luitjes

ik m'n wijkjes weer gelopen
bij mooi weer dus dat was mee genomen
had er dit keer ook reclame folders bij
toch wat meer werk en dus niet echt sneller klaar dan vorige week
als U nu denkt , toch zonde dat Karel zijn tijd verdoet
met deze centen kwestie / uur
kunt U mij sponseren hoor , per krant en folder
maar ook per kilometer op de mooiere wandelingen
voor eventuele aanbiedingen
fietszwerver@gmail.vom

dus nee ik was niet aan het slaapwandelen vandaag hoor
maar ik denk dat U ook wel eens terug denkt aan
de schoonheid van een mooie winter
de lol U had in de sneeuw of op het ijs
ik denk dat velen van U nog wel weten dat ik
een behoorlijk fanatiek wintersport liefhebber was
het schaatsen werd ons thuis met de paplepel ingegeven
we trainden rond de keukentafel al in de herfst
hihi
en van af '72 stond ik op ski
aan al dat dacht ik de afgelopen tijd
terwijl ik wandelde bij lente temperaturen in de herfst
zo ik zocht ff in m'n archief en al zeg ik het zelf
dat doe je ook Karel
hihi
deze vind ik de pracht van een mooie winter goed weergeven
en de muziek er bij is bonus

sleepwlak

voor de stad neem ik U mee naar niet echt een stad
maar eilandje in het Laco Maggiore
mooie tegenhanger van de sneeuw hier boven

isola bella

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een heel fijne dag

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer mooi Karel en ik vind de Winter ook heerlijk .Schaatsen heb ik altijd zo graag gedaan ,nu ben ik 64 en schaats al veel jaren niet meer te bang om mijn botjes te breken als ik val ,maar ik mis het wel .En ik vind zeker niet dat jij je tijd verdoet met je wijkjes ,je doet je best om wat bij te verdienen .Wel heel jammer dat je niet gewoon alleen maar kunt genieten van je vrijheid ,Ik weet niet waarom dit is en daar heb ik ook niets mee te maken .Ik zou willen dat ik je kon helpen maar helaas is onze buffer niet zo groot .Ik hoop dat Winston nog eens langskomt met de gouden koffer en dan zal ik aan je denken .Maar het komt vast wel goed hoop ik .
    Fijne avond Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    je krantjes weer gelopen en ook nog extra reclamefolders erbij.
    Levert misschien ook net weer wat meer op. Zo ben je evengoed lekker buiten maar het is heel wat anders dan een natuurwandeling.
    Je pps had weer schitterende sneeuwbeelden. Ik hou ook wel van bergen sneeuw maar dan moet er geen verkeer rijden, een zonnetjes schijnen en geen wind zijn hahahahaha.... heerlijk ook er dan doorheen te banjeren.
    Hele fijnen avond nog.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The shadows prachtig...sleepwalk door de sneeuw...brrr koud op blote voeten hihi
    2 mooie ppsjes en ik hoef niet te ruimen vandaag...
    Druk maar je wil dat niet...ligt er maar aan waarmee druk
    Druk in je hoofd geeft geen rust...mak an
    Een voor een net als de krantjes
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja een ouwetje maar paste zo mooi bij het plaatje en de mop hihi
    Och we zien wel meer ouwetjes toch?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. ja je trof het gister echt met het weer, het was heerlijk.. de jas hoefde er eigenlijk niet eens bij aan ... vandaag heel ander weer, en het wordt er vanmiddag geloof ik ook niet beter op. Winter is het nog niet dus de winterse buien mogen van mij nog wel even wachten hoor... Er waren plannen voor vanmiddag maar dat loopt allemaal weer anders en ook het weer speelt een rol. Ga jij vandaag ook maar lekker genieten van de vrijdag met wat je ook doet, zal wel geen wandeling worden denk ik.. Ik wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely videos, Karel ... we had our first snow yesterday ... but just a slight dusting ... the roads are still good ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mogge karel
    Dus omdat ze komen inspecteren ga jij aan de poets ;)
    Nu hier ook anders dan in de planning zat...zo meteen even naar de stort met de papa van Daan en Guus
    En wie mag er dan op de kleintjes letten...juist oma haha
    Niet lang vandaag maar evengoed een flinke onderbreking van de dag...
    Dus ik ben weer spelen straks...geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och wie weet is het droog zondag en kunnen jullie er toch even op uit...
    En die robot gewoon negeren volgens mij...maar wat dat is weet ik ook niet.
    Hoor het alleen van jou dus wie weet denken ze dat je een spammer bent...grijnzzzz
    Wij zo op pad...hier schijnt de zon dus wie weet neem ik de wandelwagen en loop ff het dorp in...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Twee mooie ppsjes.Ook ik heb geen hekel aan de winter en schaatsen deed ik graag.
    Vanaf de berlagebrug naar Ouderkerk schaatsen..ik zat er niet mee.
    Naderhand naar de jaap Eden schaatsbaan.
    De laatste keer dat ik geschaatst heb was hier voor de deur en toen ben ik zo lelijk gevallen dat ik niet meer durfde..ook bang om mijn botjes te breken.
    Twee gekneusde polsen was het einde.
    Jij krijgt een logeetje...lekker wandelen toch....Kan hij zijn energie kwijt en zijn meissie is hem een weekend kwijt wat ze wel prettig vindt..krijg ik de indruk.
    Fijne dag.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha dus de pion controleren en zo aan het werk blijven hihi
    Ja er zijn veel dingen die een stuk goedkoper kunnen als ze de juiste dingen doen...
    En die gerard zou ik kostgeld gaan vragen als ik jou was whahaha
    Denk dat het idd niet veel droog zal zijn...hier begint het nu al hard te waaien...
    Nu even rust tot morgen 6 /7 uur...dan komen de logetjes maar heb gezegd wel zondagmorgen weer ophalen...voorlopig genoeg opgepast. Smakelijk slaan we over en gelijk maar een fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen