woensdag 18 november 2015

donderdag = kranten dag

zo luitjes
daar is de donderdag weer
en ik hoop op droog weer
wat hadden we een storm hé
en nu komende nacht ook nog hoor
dus heb ik een mooie storm pps
in de nieuwe tas gedaan

grote fietstas

ja ik weet het ik zei ik post niks
kon het niet laten
om U de tassen te laten zien welke ik kreeg
om op de maandag
reclame folders weg te brengen
weet niet of het mag
maar gebruik het ook op de
donderdag

wens U een goeden nacht
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

7 opmerkingen:

  1. Tuurlijk...al zal je wel zwarte handen krijgen van de inkt...of valt dat mee ???
    En ja van mij mag je die tassen ook op donderdag gebruiken...reclame lopen voor spottify ?
    Als dat zo is hadden ze je ook wel een muziekdoosje en een hoofdtelefoon kunnen geven ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja het is weer donderdag en dus weer aan de slag. Hopelijk ook voor jou dat het straks wat rustiger is buiten en dat het droog blijft. Jee wat een joekels van tassen.. het is nu ...tas waar is de fiets.. maar wel handiger en natuurlijk hoef jij niet steeds die tassen er af te halen op donderdag... je kan er zelfs boodschappen in halen. Hier is het nog onstuimig buiten.. Ik zal zo ook de dag beginnen, ben wat later maar heb eerst het blog even gedaan, had ik gister avond geen tijd meer voor. Ik wens je een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    dus spotta, ja kon ik niet goed lezen...dus mijn fantasie maakte er een vrolijk deuntje van...
    De berichten hevige en langdurige regen dus zal zo meteen maar de boodschapjes binnenhalen...we moeten tenslotte eten...
    Zal wel zwaar zijn die volle tassen maar scheelt je wel een hoop werk...s6 en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Karel,
    Misschien heb je mazzel...het is hier nog steeds droog.
    Flinke tassen, daar kan wel wat in.
    Stormachtig pps..hier heeft het flink gespookt.
    Fijne avond.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is me wat...we zijnallemaal aan het hopen dat het droog blijft voor je...
    En na gedane arbeid is het lekker even douchen en de bank op voor een rustig avondje...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee slimmerik dan moet je de route 2x lopen en de brievenbussen 2 x openen dubbelop...
    Nee dan kan je beter het bij de fiets nog snel erin stoppen...maar je komt er zelf wel achter hoe je het snelste klaar bent...
    En kijk ze weten je nu te vinden en dit toont in ieder geval ook je goede wil om eruit te komen.
    Maar nu eerst een rustig avondje...heb je wel verdiend.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach..... waarom zou het niet mogen Karel.
    Zo maak je alleen maar meer reclame voor ze ;-)
    Nu 2 dagen voor krantjes en ook een dagje folders.
    Hopelijk blijft het nu eens droog want er is alweer genoeg nattigheid geweest de afgelopen tijd.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen