dinsdag 10 november 2015

Elke dag

dag lieve mensen
er blijft altijd wat te wensen
elke dag soms wel
nu spreek ik voor mezelf hoor
ben redelijk gezond
dat betekend
ik heb goed lucht
maar toch is daar die ene wens
uit de zorgen zijn

de volgende pps zeg ik alvast op voorhand
heeft geduld nodig , ja zeg het maar
want er zijn er daar hihi die weten niet eens hoe je het schrijven moet
maar ik vind het een hele mooie en wil het U dan ook niet onthouden

elke dag
ff op alleen lezen klikken

de stad die ik koos beginnend met de H
is ook een mooie stad

haarlem 1

rest mij U een gemoedelijke avond te wensen
en een gezonde nachtrust
en voor morgen een fijne dag

lieve groet

karel

16 opmerkingen:

  1. Nu het is duidelijk wat ik ga doen...elke dag verwijderen en een andere ervoor in de plaats zoeken...pffttt
    Ja soms moet je wat ruimen hè...geeft niet ik heb er vast wel een andere voor in de goeie taal haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo klaar met vervangen...en gelijk wat opruiming gehouden.
    Ja half 8 daar zijn om de week te beginnen pffttt
    Dat wordt wel heel vroeg opstaan...
    Weet zeker dat we het er wel over gehad hebben...haha
    Maar goed je bent nu op de hoogte...en ik mag taxi spelen...
    Morgen naar breda...dus zal er in de avond pas weer zijn...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Straks maar even kijken wat je geplaatst hebt maar nu eerst even krabbelen. Straks eerst de deur weer uit.. koffie drinkers en dan hier nog even een beetje hh doen. Kom de dag wel weer door.. Vanavond komt zus ook weer thuis al zal ik haar wel niet eerder zien dan morgen denk ik.... Vandaag nog even twee maal naar de beestjes.... zit dat er voorlopig ook weer op. Ik ga even door want wil niet te laat de deur uit vandaag. Ik wens je nu eerst even een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Karel,
    Je hebt weer mooitjes geplaatst en Haarlem is zo een gezellig stadje.
    Veel leuke winkeltjes.
    Jij gezellig aan het kokkerellen ,het zal heerlijk ruiken in je hutje.
    Volgende week een afspraak met de ondersteunende arts voor mijn longen.
    Zij zit alleen maar op vrijdag en aankomende vrijdag was er geen plek.Ik vertouw haar,vandaar dat ik graag bij haar kom.
    Fijne middag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel. Zo je pps even bekeken en ja een positieve blik brengt zo veel meer vreugde in het leven.. ik geniet ook van de natuur, veel zwanen langs de dijk op naar Zurich, prachtig.. zomerdag de lammetjes en de schaapjes, winterdag de ganzen en de zwanen. Hier alles even rustig, ook wel eens lekker hoor als je veel aanloop hebt. Ik heb de lampionnetjes klaar liggen, de bus is gevuld met snoep en zo dus vanavond mogen ze komen. Mag weer aan het gedichten schrijven, ze komen 1 voor 1 weer bij me... hihihihi, lach me een deuk want de 1 mag van de ander niet weten wie wie heeft. Bij Jan en Boukje met de kids en kleine jongen doen aan Sinterklaas.. Ja Fonnie komt vanavond weer thuis, heeft vanmorgen al weer even gebeld, we zien elkaar vandaag niet meer... Heb ik vast morgen ochtend weer een koffie drinkster om tafel... He Karel ik ga weer, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    Mijn eigen huisarts heeft altijd weinig tijd en deze trekt zeker 20 min. voor je uit en ze luistert ook.
    Ze weet van mijn overleden zus en nog veel meer.Ze vraagt echt goede vragen.
    Zodoende ben ik bereid om te wachten.
    Alvast smakelijk.

    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi karel
    Haha elke dag ben je volop aanwezig ook als ik er niet ben...
    Nee vandaag waren we gewoon naar breda naar marijn en Robin en de mams voor de gezelligheid.
    Ze zijn al zoveel deze kant op gekomen en bij ons kwam het er maar niet van...dus ff ingehaald nu.
    Heerlijk zitten kleuren met marijn en spelletjes gedaan en natuurlijk de raam versierd met een vlag en welkom sinterklaas...
    Ziet er gezellig uit haha
    Samen sinterklaasjournaal gekeken...gegeten (erg lekker) en weer op weg naar huis...en nu de achterstand ff wegwerken...
    Aha dus het nepkwartje was gevallen...maar dat is maandag pas...eerst in het weekend nog 2 logetjes.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee tussendoor krijgen we nog een kinderwekker haha
    We hebben pompoen met zoete aardappel ovenschotel met pakzoy en een schnitzel
    Was erg lekker en dat van restanten gemaakt.
    Heerlijk... 3 x nieuw voor mij...knap hè haha
    Jij morgen de hort op...ook niet voor winkelen maar bezorgen.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ging niet goed met Anja zag ik...balen
    En ja in het weekend ben ik wel weer uitgerust haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat moet wel een flinke glipper geweest zijn...
    Maar goed ze is nu verstandig en neemt de rust
    Dus komt vast goed...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Karel. Dat heb je leuk gedaan bij zus... een zeer passend geheel. ja jammer dat ze zelf niets meer kan op dat kastje en is echt aan vervanging toe maar goed dat zal nog even moeten wachten. Ja donderdag alweer en jij straks weer op pad... hopelijk niet weer met lekker band thuis komen.. Hopelijk blijft het droog dat scheelt al een heel eind. En als je klaar bent rust... en op naar het weekend. Ik wens je een hele fijne donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi karel jij al op pad...een nadeel is dat je het allemaal de trap op moet zeulen en dan weer naar beneden...
    Kan je het beneden op de trap niet in elkaar steken?
    Och je zal best de goede manier wel weten...en je hebt gelijk het is vandaag mooi weer...dus genieten tijdens het werken.
    Groetjes en s6 ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha karel,
    Ik dacht dat je met dit mooie weer wel aan de wandel zou zijn.
    Maar ik vond een foto in de mail dat je aan het poetsen bent.
    Ik zal zo even bij Fonnie kijken, je hebt daar iets leuks gedaan.
    Oh... nu weet ik het weer..je bent op pad met de kranten..hihi..ff wennen.
    Groetjes en succes.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jonkie hier hihi
    Nu dacht co toch dat je de kranten ging poetsen grijnzzzz
    zo zie je verwarring alom en overal...
    Voor ik de keuken in duik ff smakelijk en fijne avond wensen...
    Op naar een rustige avond voor jou en al de oplossing gevonden voor je donkeren scherm?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie pps.
    ik hoop dat je een leuke dag had.
    Verder houd ik het rustig na een leuke dag.
    Groetjes/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Karel,
    het zou ook mooi zijn als je uit de zorgen zou zijn.
    Ik heb geen idee hoelang deze zorgen nog gaan duren maar ik denk in ieder geval nog een paar jaar.
    Ik vind je ongelooflijk optimistisch hoor en ook hele moedig.
    De pps had inderdaad "geduld" nodig hahahaha.... maar, ik heb hem toch gezien.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen