zondag 15 november 2015

even rustig aan

zo luitjes
wat een zondag zonder zon
met veel regen en storm
denk dat zelfs de Sint rustig aan deed
want er staan vier schoenen in de gang
ja elke dag hoor
tenzij ik weg ben dan staan er maar twee
nu allen waren leeg vanmorgen
:)
nu een avondje met wat tv
lekker bankhangen
en dan heerlijk slapen
even rustig aan

als plaats maar weer wat verder weg

volgens mij is het daar zomer
kuala lumpur

wens U een fijne avond
een goede nachtrust
en wat morgen brengt zien we dan wel weet
geniet de dag
lieve groet
karel

14 opmerkingen:

  1. Ja hoor ik ruim wel weer...nu 2 nieuwe zoeken...had illene meyer nog niet vervangen pffttt
    En ja even rustig aan...tja dat kan dus niet moet op zoek naar passende ppsjes hj
    Werken de ppsjes ook weer dan?
    bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel
    Veel mooie plaatjes op de eerste pps .Het was een stormachtige en slapeloze nacht hier en de dag bracht ook weer veel wind en regen .Ach we doen het er maar mee het is tenslotte Herfst zeg ik maar zo .
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer naar wp, daar was ik net nog hj
    Maar de ppsjes zijn vervangen door andere nu niet meer doen hè...want dan krijg je pfftttt
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Duidelijk een gevalletje van modernere...
      pps opent gewoon en ppsx niet dus
      Kan je daar wat mee...mzl

      Verwijderen
  4. Ja gelezen...nu mijn grijze hersencellen kraken dus ik hou ermee op...
    Vind het wel zeer vreemd...ga ook ff bankhangen
    Eens kijken of mijn oogjes open blijven haha
    Merk wel dat ik slecht geslapen heb en vroeg eruit was, dus nog maar een keer pfftttt hj
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo en nu sluit ik dus ook af en ga vroeg slapen...morgen om 6 uur eruit...
    Als ik je lijstje lees van welke wel openen en welke niet (ff nagelopen)
    Zijn het juist de ppsx die je niet open krijgt...pps wel...
    Dus daar moet het in zitten...toch?
    Slaap wel en oant moarn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel. Dus jij gister met je pc aan de slag... ja alles moet wel gewoon werken. Als je dan maar weet waar iets aan ligt dan kun je het verhelpen anders is het beroerd zoeken. Hopelijk doet straks alles het weer gewoon zoals het hoort. Ik lag er gister al vroeg in na een rustige zondag... ja hier ook onstuimig weer hoor. Vandaag maar weer even aan de slag en de maandag ochtend klusjes even klaren. Verder hou ik het vandaag ook nog even rustig en ga jou nu eerst een hele fijne maandag wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mogge karel
    Zo heb er eentje afgeleverd en remi alleen achter gelaten...hij ging de krant lezen hihi
    rond 12 uur weer ophalen als het anders is bellen ze...
    Dus ik tijd voor een bakkie en me rondje...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel,
    Eeen prachtige pps met schitterende foto's.
    De onderste is meer voor Neil,hij is daar ook geweest.
    Heb je het probleem al opgelost?
    Mooi weer om binnen te knutselen.
    Groetjes.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo hè hè weer thuis...gelijk langs de apotheek voor pijnstilling...nu als je moet geloven wat ze zeggen dan heeft hij die nodig...maar zijn best zware en of hij die neemt?
    We zien wel hoe de dag verder verloopt...voorlopig zit de verdoving er nog in...
    Heeft alles op een scherm gevolgd...zou niks voor mij zijn haha
    De bloeddruk was wat laag maar omdat hij zich goed voelde mocht hij mee naar huis...pffttt
    Scheelde 40 met voor de operatie...de dag zal het verder uitwijzen...hou hem met argusogen in de gaten.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tot de conclusie van de ppsx was ik al lang gekomen, dat daar het verschil zit haha
    Nu denk dat hij beter de eerste dag in ieder geval de spiegel kan opbouwen zodat als de verdoving er echt uit is ze ook werken.
    Maar goed daar hou ik me buiten...hij is groot en wijs genoeg...
    Een ding is zeker sinds we huis zijn nog niet stil gezeten haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee joh heeft toch niks te maken met instellingen blogger of wp...
    Dit is een onbreekbare spiegel ;)
    Ga de keuken in stampot maken...eens kijken of de eetlust er zo meteen is.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je blijft zo bezig...hj
    Komt goed zeggen we dan toch?
    En nu echt weg hier...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Awesome videos, Karel ... u having a good day? Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen