dinsdag 17 november 2015

gein uit de mail

zo luitjes
ik kom wel wat tegen in de diepten van de ooit
opgeslagen geinige mailtjes
en ik dacht dus zo
dit weer maakt wat triest
simpelweg omdat het triest is
al dat water dat valt kan zelfs op de blaas werken
nu daar heb ik dus iets voor
;)
heb 2 ppsjes met de WC in de hoofdrol
bij 1 van de 2 staat 16+
nu las ik vandaag ergens iets over 40+
dus ik denk dat het wel mag
:)
1 onder peeping Tom
2 onder you throne awaits
Is there a good plumber in the house?
The Cone Head.
Cone seat
Oops!
Genius!
Hang 'em high! ….The Doors.
hang 'em high
Your throne awaits!
It gives new meaning to the Throne!
For the long arm of the stall
long arm of the stall
They have an open door policy.
open door policy
Peeping Tom!
PEEping Tom
For Siamese Twins?
siamese twins only!
Hope you can do it sidesaddle.
Sidesaddle
There, I fixed it.
there I fixed it
Make sure you put the seat down!
tight fit
wens ik U een fijne avond
en hopelijk een ongestoorde nachtrust
lieve groet
Karel
PS: donderdag is krantenwijk dag dus ben ik niet in blogland

12 opmerkingen:

  1. Zo dat zijn beide ouwetjes maar wel leuke...en ja we brengen er allemaal wel wat tijd door...met of zonder papieren
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jij hebt keus gemaakt.. welke pot zou het lekkerst zitten? Geintje. Straks maar even kijken want nu zo in de kleren en de deur uit. Het heeft hier vannacht flink huisgehouden door de storm.. Zal straks achter huis even kijken hoe het er voor staat want hoorde gisteravond iets om gaan.. Het is nu nog te donker buiten. Jij ook een rustige dag gehad gister.. ja ik verder ook hoor. Ik kom later vandaag wel weer even langs maar voor nu wens ik je een hele fijne woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Karel. Nou achter huis verder geen schade.. en ook niets kapot gewaaid, had alles al even zo gezet dat er niets kon gebeuren maar ja dat weet je nooit natuurlijk. Mijn stek voor hangt nu helemaal want ja daar zit geen stevigheid meer in natuurlijk.. mochten we de daders alsnog pakken dan reken ik hun dat ook aan, want als zij het stek niet hadden stuk getrapt dan stond die nu nog zoals het hoorde. Vanavond geloof ik weer harde wind.. ben er niet blij mee want moet vanavond naar Bolsward... maar goed .. Jij even naar de kiezel.. denk niet dat die maar een centimeter verschoven is hoor... Bij Marten alles weer aan kant, hier de bedden gemaakt, de afwas gedaan en de was, de zuiger net weer opgeruimd en nu lekker even de rust. Ritza haar teen weer behandelt, komende week komt ze weer.. zus even snel een bakkie gehaald en nu hoop ik verder geen aanloop meer te hebben. Ik ga weer, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    Ja als het droog is gelijk van profiteren...de patient hier was bladeren aan het ruimen de gek...maar die dacht voor het regent moeten ze weg zijn...en krijg vandaag nieuw verband haha
    Ja de bokshandschoen gaat uit...en de mitella mag af vandaag...
    Dus ik ga zo voor zustertje spelen...geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Karel,
    Ik weet niet of je ppsjes verstopt hebt maar ik kan ze niet vinden.
    De plaatjes zijn geweldig.....mooie poepdozen.
    Drie boten vererop is een boom omgewaaid op een auto.Het hele stuk werd afgezet.
    Nu zijn ze bezig met een herrie machine.
    Op het moment is het rustig en de zon probeert door te komen.
    Nog een fijne middag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is discriminatie...de hond en schapen wel en zij niet ;)
    Gemiste kans haha
    Er zal wel geen bordje hebben gestaan met no swimming?
    haha co kan niks vinden...ze zitten er toch echt onder grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha en zelfs bij co mag je vandaag klikken ;) niet aaien haha
    alhoewel wie wil er nu niet een aai over de bol op zijn tijd...
    Had ze rastahaar dan?
    of zag je het verschil niet tussen hond, schaap en herder grijnzzzz
    Hier de was net opgehaald en gelijk de verwarmiing ff gemaakt...want die lekte bij een schroef...
    Handig...als exverwarmingsmonteur ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zowiezo...maar bij de verwarming was alleen maar een moer aandraaien..
    Zo je hebt de kudde met herder op de foto...krijg ik dan vast nog wel een keer te zien haha
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hihi alle 300...zien er hetzelfde uit die ene niet ;)
    Smakelijk en fijne avond again haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja jij moet je mentaal voorbereiden op een drukke dag...
    Och een voor een kom je er ook.
    De avond voorbij en slapen jij...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Whahahahahaha...... echt geweldig deze plaatjes van die verschillende plees :-)))))))
    Dit kon ik ook wel even gebruiken ja whahahahaha.... Dank je wel Karel :-)
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen