woensdag 25 november 2015

gein uit de mailbox

zo luitjes
morgen donderdag en ik in de krantenwijk
en op verzoek op de vrijdag weer een inval wijk
dat ik dacht ik duik weer eens in de oude map
GEIN uit de mailbox
misschien niet de smakelijkste
maar net zo onsmakelijk als het weer de afgelopen dagen
ik hoop op droog weer
U ook toch
:)
nog ff zien of ik ergens een leuk ppsje in doe
natuurlijk deed ik dat
en wel 2 steden onder het eerste en laatste plaatje
en 1 onder het plaatje van de man die naast de stoep
staat te wachten
en het de hond de kop kost
de clou van de pps en het plaatje herkent U vast wel
:)
unnamed1
ff op alleen lezen klikken
 
Maar schatje,Toen ik zei dat je Kleenex in je BH moest stoppen
bedoelde ik niet de hele doos !!!
unnamed2
Als vrouwen gaan tanken !!!
unnamed3
Gezondheid !!!
unnamed4
Gooi nooit een gebruikte tampon weg !!!
unnamed5
ff op alleen lezen klikken
Er moet vandaag wel een hoop verkeer wezen
Ik sta nu al een uur te wachten !!!
unnamed6
Is jou opgevallen dat de goudvis alweer dairree heeft !!!
unnamed7
Wees niet ongerust, Het is onze dochter maar die
afscheid neemt van haar vriendje !!!

unnamed8
Schatje, Wees eens lief en geef mij de haardroger even !!!
unnamed9
Soms is Billy héél gelukkig !!!
unnamed10
Op de één of andere manier krijg ik het idee dat er iets
met de Jaguar is gebeurt !!!
ik hoop toch dat het bracht
een lach
wens ik U een fijne dag
en zie ik U vrijdag in de loop van de dag weer
hihihi
lieve groet
Karel

11 opmerkingen:

  1. Denkdat ik wel weet waar jij met je gedachten was...ja en dan is een foutje zo gemaakt haha

    Ha wat een doos en niet eens blond ;)
    en hoe kom je bij de laatste op een jaguar
    Volgens mij was de rits kapot en moest die gemaakt worden...en ja mannen laten dat doen haha
    De middelste pps was nieuw voor mij maar of ik het met de teksten eens ben laat ik in het midden waar jij ook de pps geplaatst hebt... ;)
    de andere 2 mooie landschappen
    Humor genoeg...wij morgen als het regent haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Nou je bent weer flink aan het plakken geweest zo te zien, zal straks even kijken wat je er onder hebt geplakt maar nu eerst even krabbelen. ja jij de kranten weer even doen en als ik het goed heb dan is het vandaag droger dan de afgelopen dagen. Dan tref je het vandaag in ieder geval. Ik zal vandaag maar weer eens aan de slag hier in huis want daar is de afgelopen dagen weinig van terecht gekomen. Ben nu ook al wat later maar heb weer goed geslapen. Doe gewoon weer alles op mijn gemakje vandaag en zie wel weer hoe ver ik kom. Ik wens je nu eerst een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Haha.... lachen hier :) :) :)
    Die ene pps...tja...ik zeg maar niks ..hihi.
    Gisteren had mijn pc er geen zin in.Vandaag een stuk beter.
    Neil heeft wat zitten frummelen en dat werkt altijd.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Ook hier wordt er vandaag gewerkt aan het internet dus maar afwachten wanneer ik kan typelen...
    Ha zond foetsie die haha...mijn naam is haas en weet nergens van grijnzzz
    Zo zie je dat er af en toe iets verdwijnt uit het geheugen...de niet belangrijke dingen haha
    Jij op pad met een mooi zonneke...dus genieten van het buiten zijn en gelijk wat verdienen. Mooi toch?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zijn geinig hoor. Mijn dochter slaat nu al zo hard met de voordeur, laat haar maar een kleiner exemplaar als lief mee naar huis nemen als het zover komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee was hier in de buurt...had er een mail van gekregen...netjes toch?
    Dus jij duikt de keuken in en ja die mailbox wacht wel haha
    Je boft met het mooie weer...dus ging al veel sneller deze keer?
    Ha die 3e wijk er dan maar bij nemen grijnzzzzz
    Geintje hoor je moet ook wat vrije tijd over houden om alles op te maken ;)
    Weer een geintje...kan jij wel hebben toch?
    Smakelijk en fijne middag verder

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sneller, vlotter een pot nat ;)
    Tja zo blijven ze je bezig houden...kan beter dikker zijn van de extra folders toch?
    En zolang je gein blijft maken leef je nog :)
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alweer tukse...tegen jezelf?
    Ik doedaar namelijk niet aan :)
    Tukze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je zat weer een blogje te laag ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha je had het gewoon nog niet gezien haha dan hoort deze hier nog ;)
    trusten

    BeantwoordenVerwijderen