vrijdag 13 november 2015

herfst is daar

dag lieve mensen
en zijn er nog wensen
laat mij raden
U wilt dat het stopt met plenzen
:)
ach het is herfst en we hadden toch al een pracht
leek vaak meer op lente
de volgende pps vind ik wel passen
bij de herfst die we tot nu toe hadden
U vast ook wel

ik had een rustige dag
met wat HH
na dat iemand van de woningbouw geweest was voor de
Periodieke Inspectie en Onderhoudsbeurt (PION)
ff om brood en beleg

Aires de Otoño
ff op alleen lezen klikken

vrouw van wandel collega belde mij
en zei dat Gerard snot verkouden thuis kwam
en dus niet komt

de stad van de dag
is een deel van een stad
aan de boorden waarvan ik ben geboren

Jordaan
ff op alleen lezen klikken

wens ik U een fijne avond
een goeden nacht
en een fijne zaterdag

lieve groet

karel

9 opmerkingen:

  1. Nu gerard komt typel je en hier lees ik van niet...wat is het nu wel of niet haha
    Een mooie de eerste en nieuw volgens mij...
    Erg hè...en ja de pietjes krijgen het druk maar eerst maar eens morgen aankomen...want er was dichte mist onderweg grijnzzzz
    Ja met kleinkinderen kijk je het sinterklaasjournaal en blijf je op de hoogte :)
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja begreep het wel dat je niet vergeten was...maar is zo fijn om commentaar te geven hihi
    Jij ondergronds of onder zeil?
    Ja het is spannend met de reis van sinterklaas naar nederland...het is zelfs witte mist ;)
    Denk dat we straks ineens allemaal witte pieten hebben...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Dus het weekend niet een extra slaper.. nou nee je zit er ook niet op te wachten dat je gast je aansteekt en als die weg is jij thuis met een snotneus zit. En echt wandelweer is het ook niet en de komende dagen blijft het nat dus... Ja vanmiddag de intocht van de Sint, zal weer menig klein kinder hartje sneller kloppen vandaag. Ook hier vanmiddag komt hij aan, hopelijk is het dan wat rustiger en droger weer want de beste man mag zijn storm mijter wel op gaan zetten. Ik ga vandaag nog even wat kleinen dingetjes doen hier in huis en ik moet nog even om eten maar verder hou ik het hier ook lekker rustig. Ik wens je een hele fijne dag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Karel,
    Haha... de snotneus komt niet.
    Het is toch geen wandelweer maar bij ons is het wel droog.
    Mooie ppsjes en de onderste is toch wel bijzonder.
    Fijne middag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha karel
    Ja hoor karel hij is aangekomen ondanks de mist haha
    Vind dat ze er een leuk geheel van maken en hoop dat de kleintjes genieten van deze tijd...in ieder geval gaan we vanavond met de logetjes de schoen zetten hihi..
    Dus werkmijmeringen was een bekende voor jou...nu de teksten wel maar in een ander jasje...
    Ziet er best uit buiten al is de voorspelling vanmiddag regen...nu hebben we gister ook niet gehad...gewoon droog haha
    Geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zal jij lenig worden van al dat sjouwen en lopen...
    Is het iedere week of eenmalig op maandag?
    Wij hebben ma een andere planning..zkh staat op de kalender
    Snap fb niet ineens helemaal weer plaatjes over en met parijs pffttt
    Kunnen ze straks weer klagen dat al dat trieste gedoe plaats moet maken voor wat anders...
    Tuurlijk het raakt mij ook maar om dan ineens niks anders meer te plaatsen gaat me de pet te boven...ik hou het bij de pietenpet vandaag...en reageer nergens op.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu bij mij doet ie het gewoon hoor...straks nog maar een poging doen dan...
    Fijn dat ze een wijkje erbij geven...scheelt toch weer.
    Goed bezig man...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vreemd weer...en ik maak geen smeerboel ik ruim op haha
    Aha je had bij meerdere je aangemeld...nu alles wat het oplevert geeft jou wat lucht toch?
    Wij zo aan tafel en dan komen de logetjes...dus tot half 9 ben ik foetsie...dan gaan ze slapen hopelijk haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel .blogje weg dit keer ??
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen