zaterdag 28 november 2015

herinneringen


ha die luitjes
viel de zaterdag nog mee
al had ik een ijskoude bui op mijn bol
wat volgt is een regenachtige zondag
ipv wat je van de naam zou verwachten
zo ik neem U nog ff mee , naar de mooie kleuren die we hadden in de herfst , de temperatuur gaat dan wel weer om hoog
er komt de komende dagen wel weer veel regen naar beneden
het is niet anders , we doen het er mee
autum in the world
voor een andere herinnering neem ik U mee naar een plek
waar ik samen met broertje en neef en een vriend daar van
in 1976 door heen reed
yelloestone and Grand Tetom
ja wat een mooie trip dat was , ongelooflijk mooi voor ons allen
kijk ik dan terug op die jaren , zeggen er wel , je had beter kunnen sparen
:)
misschien wel zo
maar ik zag het zo en dus anders
jaren '70 ik net midden 20 , prachtig leven
wie denkt er dan aan pensioen en al helemaal niet aan een pensioen gat
wat U ook onderneemt morgen
allereerst een fijne avond
een gezonde nachtrust
zien we elkaar morgen weer
slaap zacht
lieve groet
Karel



12 opmerkingen:

  1. Herrinneringen...is de herfst al voorbij dan?
    Maar het is een mooie om te zien...en die andere dat nemen ze je niet meer af...gat of geen gat.
    Geloof je gelijk dat je dan niet bezig bent met je pensioen...al waren wij dat wel haha
    Maja kindertjes en dan moet je wel aan de toekomst denken...is het niet voor jezelf dan voor de kids...
    Slaap ze en wel weer wakker worden want is maar een tukkie haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha een lang tukkie en nu verder slapen zeker?
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dan zal ik geen updates meer krijgen
      jij als geen ander weet dat ik die bij houd
      dus ik kan er niets aan doen , geen mail over een nieuw blog is vaak blog niet gezien
      morgen maar eens kijken
      slaap wel

      Verwijderen
  3. Goedemorgen Karel. jij al weer aan de krabbel geweest zag ik. ja ik vandaag weer ietsje later.. Heb niet de nodige uurtjes slaap gehad maar kan het er mee doen tot vanavond. Gisteravond samen met Milli staan posten. Maar heeft weer niets opgeleverd... volgende week maar weer. Dus jij vandaag een pyama dag, nou ik ga zo de pyama even omruilen voor de gewone kleren.. Vandaag maar weer even rustig aan... en vanavond maar weer wat eerder naar bed. Ik ga je nu eerst een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Denk dat je geen update van de grafitty had gekregen omdat ik de blogjes omgewisseld had...dus andere datum...je zei toch kan die niet vinden...kijk en nu staat die er en heb jij het gevonden hj
    Ook weer uit de wereld...dat krijg je als je het niet via de lezerslijst doet... maar je was niet de enige grijnzzzz
    Met een verschil tegen jou zeg ik het....geniet je pyamadag...
    Wij krijgen zo bezoek...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    De natuur is werkelijk beeldschoon in Yellow .
    Ik dacht ook niet aan sparen maar ik heb nooit schulden gemaakt.Dat werd met de paplepel ingegoten.
    Geen schulden maken.
    Ik ben wel eens in de verleiding geweest,hoor maar toch niet gedaan.
    Wat jij gezien hebt,al die pracht kunnen ze je niet meer afnemen,toch.
    Fijne zondag en groetjes.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoezo niet blij met het weer...dat neem jij toch zoals het komt ;)
    Nu denk rond 2 uur als Guus zijn slaapje gedaan heeft...we zien het wel.
    Nooit niks zeker met kleintjes
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha wel de pyama gewisseld voor kleren ?
    Ja als je er ff uit kan ziet een dag er heel anders uit...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja zeker met je wijkjes lopen haha...
    Eigenlijk valt dat ook wel mee...weet nog dat het maar een paar keer te bar en boos geweest is met de krantenwijk van dochter...
    en die heeft het toch zeker 3 jaar gedaan.
    Fijne avond...hier is er weer rust ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die lopen toch voor geen meter...kan je niet beter zorgen voor een goed regenpak...?
    Die schoenen drogen wel weer ;)
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu als ze maar makkelijk lopen dan want je moet aardig wat meters maken van deur tot deur...
    En je zit vast niet op blaren te wachten.
    Och je verzint er wel wat op...anders maar een plutje op de schoenneuzen grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen