zaterdag 21 november 2015

ik wil warm weer :)

zo luitjes
zal ik U eens wat vertellen
ik wil warm weer
ik denk dat wat ik ooit was
een winter mens
nu geschiedenis is
wil lekker in korte broek op de fiets
of al wandelend over mooi paden
genieten van de zon op de huid
en een licht briesje door mijn haar
una vez unsueno
niet klikken , dank U
dus neem ik U mee naar een warmere streek
waar het volgens mij goed fietsen en wandelen is
;)
obidos portugal
wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en hopelijk morgen een
zonnige zondag
lieve groet
Karel

16 opmerkingen:

  1. ... omg, Karel ... the first video really touched my heart ... how many I spent lookin after my cattle ... in -30C ... omg ... and here we are ... Winter again ... so cold ... so cold ... ya ... but that's how it is ... you are born into this life, and you make choices ... and sometimes choices are made for you ... smiles ... tears ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel
    De eerste heb ik toch maar weg geklikt die duurt me te lang maar de tweede is erg mooi .echt prachtige foto's .Ik ben niet echt een Winter/Zomer/Herfst of Voorjaarsmens meer merk ik nu wel ,ik vind alle seizoenen nu zo mooi .Ik wil best lekker koud weer nu ,veel vorst het liefst heel koud met de zon erbij en dat lijkt me heerlijk maar niet te lang natuurlijk hahaha .En ach jij wilt een briesje door je haar ??? Ik zeg niks hoor !! Fijne avond
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De neiging om door te klikken heb ik ook maar weet ook dat je dan wel heel veel mist...dus op me gemakkie gekeken en o wat is het een mooie...die het geduld meer dan waard zijn.
    Mooie pps en ook potugal lijkt wel heel veel op mijn favoriete vakantieland ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja er zaten er verschillende in de mail automatico...als je dan klikt is het na 3 platen voorbij.
    En ja voor deze moet je wel geduld hebben...
    Had toevallig tijd zat haha maar gelijk barbaar pffttt
    Je ziet het als het nodig is heb ik een engelengeduld ;)
    Hangt de bank lekker? Dacht die is in slaap gevallen hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oke een beetje dan ;)
    Als het goed slaap jij nu en tot de regen op is...nu dan moet je wel heel lang slapen :)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha je moet nog beginnen met je slaapje ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Karel. Nou helaas moet ik je telleurstellen wat het pakken van de daders betreft, sterker nog .. we waren te laat. Je leest het wel op mijn blog allemaal. jij goed wat uurtjes geslapen en ja het zonnetje schijnt, maar vannacht was het koud hoor en zo nu en dan nat ook. Ik was er vanmorgen goed 10 uur uit en heb al met al zo,n kleine 6 uurtjes geslapen. Ik hou het vandaag even kort, ben snot verkouden en moet er nu om denken dat ik geen hamertje tik krijg... Ik ga je nu eerst een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel,
    Je hebt ons weer verrast met twee mooie ppsjes.
    Sneu voor Kobie en Fon dat ze te laat waren.Stelletje schooiers,bah.
    Ik ben ook wel voor het zonnetje en 22 graden maar het zit er vandaag niet in...Koud zeg..Amper 4 graden.
    Maar ach... de kachel brandt en binnen is het lekker warm.
    Straks er wel op uit voor het dinertje.
    Gelukkig is het vlakbij.
    Fijne zondag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi karel
    nu ik vind 7 1/2 u magertjes hihi
    Bij mij waren het er 9 dus uitgeslapen...is ook rustdag dus mag dat.
    De morgen begonnen met een bankje en badderen en ja dan is het zomaar laat...maar was wel lekker even.
    ME time hj
    Hier schijnt de zon ook maar is wel bibbertjeskoud buiten...we zullen er nog aan moeten wennen.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kom net uit de garage om een wasmachine leeg te halen en weer te vullen...en dan is het zofijn om in een warm huisje te komen.
    Nee die kou went niet en het lijkt wel kouder dan het is...brrrr
    6 uurtjes is niet veel maar al wat je voor 00.00 slaap telt dubbel zeggen ze toch?
    Och als ik ff niks te doen heb loop ik de reacties door en zet er wat bij ;)
    Hoef je echt niet te zoeken...wat ik nu bij jou reactie wel moest want stand niet onderaan haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Auto wassen wat is dat grijnzzzz
    Nee die bolide van ons wast zichzelf in de regen waar hij door moet als die ons droog van a naar b moet brengen ;)
    Soms de binnenkant een keer zuigen en de ramen en als er zout op straat ligt van het strooien een keer met de tuinslang eronder door.
    Eigenlijk nog best veel haha
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Daar was ook ik nog even. Vandaag heel rustig aan gedaan en wat om lopen pielen hier en daar. vanmiddag zus, Anke en broer Eddie nog even hier voor een bakkie. Ritza heeft gekookt, lekker hoor. Ja Karel, je kent haar wel en ze is vaak met een groepje op stap, maar weet van 1 van de andere meiden die een keer mee waren dat zij het is. Die zou anoniem aangifte doen maar of ze dat ook heeft gedaan??? Zal haar er nog weer eens naar vragen, maar dit gebeurd allemaal buiten Ritza om omdat dit meisje niet als verrader gezien wil worden bij haar vriendinnen. Want dit meisje is nu een van de meiden van Ritza haar vriendengroep. Ik heb inmiddels de politie weer gebeld, opnieuw aangifte gedaan en zal morgen of dinsdag een belletje krijgen van bureau Bolsward.. Ik noem verder hier geen namen want je weet maar nooit... je hoort het wel als we de boel rond mochten krijgen. Ik ben niet fit... snot verkouden en wat grieperig.. Zal zo even een hete douche nemen en in pyama, vanavond weer op tijd naar bed. Ik wens je nog een hele fijne avond ..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nee maar wel een stalen ros...en die moet ook onderhouden worden.
    Maar nu even niet het is bankhangtijd...morgen mag je er weer tegenaan.
    Leg maar warme outfit klaar hihi
    Wanten niet want dat is lastig...toch?
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Morgen toch folders rondbrengen of was dat ook eenmalig?
    Ik heb tijd zat haha
    Wij morgen naar het zkh...dus ik ben er pas laat...haha niet veelanders dan anders dus ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jazeker had je dat gemeld na een keer vragen hj
    Nu weet ik het weer...
    Ga zo met een bakkie de bank vereren met mijn bezoek grijnzzz
    Laatste afleverering van de zwarte tulp snik snik..mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Her warme weer zal nog niet voor morgen zijn.
    Dus blijf ik vanavond lekker binnen.
    Fijne avond Karel.

    BeantwoordenVerwijderen