donderdag 26 november 2015

in mooie draf naar het weekend

zo luitjes

wat een mooi weer vandaag hé
ik hoop dat U er net als ik van genoot
ik was dan wel aan het werk
maar ja wel buiten en dan ben ik al snel tevreden
:)
morgen nog de inval wijk
er is een loper voor aangemeld hoorde ik al

ja en dan is Uw weekend ook weer daar
ik zag nog iets moois uit 2012
wed dat velen zo niet allen het ook mooi vinden
ik verneem het wel

fries-paard

neem U mee naar een mooi stadje
waar ik ooit vlak bij was

wetzlar

wens ik U
een gezonde nachtrust

en morgen een dag
vol met zonnige vitamientjes

lieve groet

Karel

 

9 opmerkingen:

  1. Prachtige paarden om te zien…volgens de kenner hier ;)
    Vooral het laatste stukje van het filmpje was erg mooi…die vrijheid.
    Maar ik durf niet haha
    Man en oudste dochter wel… ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat je een andere bus neemt geloof ik gelijk ;)
    Trusten moatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. ja ik vind paarden ook enorm mooi .. maar op afstand dat weet je. kan er van genieten als in het voorjaar de merries weer met hun veulens in het land staan of als ze aan het rondrennen zijn maar ik kom er verder niet bij. Jij hebt het gister weer getroffen met het weer.... en je was al weer op tijd thuis las ik. Nu vandaag nog even maar dat zal dan nog voor korte duur zijn. Ik ga zo ook de dag beginnen en aan de slag hier. Straks weer de koffie drinkers en samen met zus even aanvulling halen aan boodschappen. is de ochtend ook zo weer voorbij. Ik wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    Nu ik aai ze en klopjes geven, ze mogen uit mijn hand eten maar erop gaan zitten doe ik niet...dus wat is angstig?
    Ben dol op paarden maar dan met iemand anders erop haha
    Jij je rondje maken weer....en klaar is het weer ...geniet je dag verder

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toen ik aan het typen was zeker nog haha op de valreep...
    Een goeiesmiddags dan hier...
    Je bent nog niet genoeg buiten geweest en wil er nog eens op uit...nu ik loop hier de billen onder mijn k*nt vandaan om de vrijdagklusjes te klaren...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Mooie pps over de paarden.Ik heb er nooit bovenop gezeten.
    Dat durf ik niet.
    Ik zie elke dag de paarden van freddie..ze zijn mooi en erg groot.
    Eentje heet Karel..
    Geen regen gezien,hoor.Mooi weer om buiten te zijn.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha nog zo'n schijterd grijnzzzz die niet op karel gaat zitten gnagna
    Lijkt wel of je de schaapjes op gaat zoeken of was het de hond met herder ;)
    Fijne avond met bankhangen...ik ga ook die kant op zo meteen.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontkenning...haha
    Oke je gaat gewoon je route lopen en dat is dan de welkome afwisseling hj
    Altijd leuk...bankhangen zit er voor mij al op...niks op tv wat ik wil zien.
    Ga maar wat freubelen hier ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zie het zo voor me...ja zou er ook van genieten om de hond aan het werk te zien...
    Al geniet ik altijd wel als ik honden zie...nostalgie voor me...

    Beter dan die grote paarden haha...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen