maandag 16 november 2015

keuzes in een leven

dag lieve bezoekers
van mijn blog

keuzes die een ieder maakt in een leven
zijn maar momenten van
ach dat doe ik wel even
meestal zijn het wel goede
soms de verkeerde
soms zijn het wel goede , maar wordt je belazerd
ik maakte goede en verkeerde
maar als ik terug kijk
ben ik toch ook ik flink belazerd
ja had je kunnen weten is wat je hoort achteraf
hoeft geen mens mij te vertellen want dat wist ik ook al
achteraf

mocht U de pps openen
het gaat om het mooie lied
die samen loopt met de schitterende beelden
dus ik zou zeggen handjes in de schoot
en geniet

choices of a live time

voor de plek vandaag gaan we naar een land
waar ik veel was
de plek zelf niet

locarno zwitserland

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en voor morgen
voor de afwisseling eens een droge dag

lieve groet

karel

12 opmerkingen:

  1. The Choices of A Lifetime video is most exquisite, Karel ... where do you get these so inspiring videos from? You doing good? Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En wie durft het aan om jou te belazeren...een mooi nummer om naar te luisteren maar te langszaam hj
    Kan uit je tekst vanalles halen maar of het de juiste keuze is blijft de vraag...
    Afsluiter zwitserland...en ik hoef niks te ruimen ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is terug kijken...heeft weinig zin...vooruit kijken en vooral kijken waar je nu bent.
    En vandaar verder...en hopelijk de juiste keuzes maken nu.
    Je bent al goed bezig toch?
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. ja iedereen moet keuzes maken.. en die zijn niet voor niets hoor... en een keuze is nooit verkeerd, is er alleen maar om er van te leren. Wat ik wel altijd zeg is.. bij twijfel niet doen. En als je zoals jezelf zegt eens bent belazerd dan zegt dat iets over die persoon en niet over jou. Jij aan de hachee... heerlijk Karel, vooral met dit weer. Vandaag weer storm en regen voor de namiddag en avond... Maar ook ik hoef er niet uit, heb voor vandaag ook al eten in huis. Ik ga je nu eerst een hele fijne dinsdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    In bruikleen of niet je kan die mooi voor beide klusjes gebruiken toch?
    Kijk ik vroeg al of je fietstassen had...die zijn toch wel handig met het meeslepen van je vrachtje...
    Wie weet geven ze je ook nog en keer een fiets om de tassen aan te hangen grijnzzzz
    Dus jij gebruikt de stormdagen om opruiming te houden...hier is het best mooi weer...de zon schijnt en de wind is er ook nog niet...
    Beetje een onrustige nacht gehad maar was te doen en de patient zei dat hij goed geslapen had...nu ik dus niet pfftttt
    Groetjes en geniet je dag...ik ga strijken.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Ik ben weer verrast door de mooie ppsjes.
    Je weet ze wel te vinden.
    Mooi...fietstassen in bruikleen..een stuk handiger om je ronde te doen.
    Ach Karel... ik ben zo vaak belazerd in mijn leven.Gelukkig komt het altijd weer goed.
    Hier ook nog mooi weer....net een buitje.
    Fijne middag met rommelen op zolder...Mijn zolder is altijd keurig...hihi...Alleen meeuwen die een tukkie komen doen.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat mag je gerust weten ik spook niks uit maar moet wel opletten voor die bokser die af en toe eens aanhaalde om een rechtse uit te delen.
    Strijk was niet veel dus al lang klaar...en jij vind dat je ook klaar bent zo te lezen en nee ik zal niks verklappen stttt
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die rechtse is overdag (vrij) rustig...en zit ver genoeg weg...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Ik ben ook bezig in de keuken.Neil komt laat thuis met al de files.
    Zuurkool kun je weer lekker opwarmen.
    Fijne avond.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. of mijn keuzes al gemaakt zijn weet ik nog zo goed niet. We zien wel hoever we geraken.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zie ik nu was ik hier niet meer?
    Nu weet ik het zag corry staan en dacht ff kijken of het nieuwe blogje er staat...en toen vergeten terug te komen haha
    Doe ik het nu gelijk goed en ga naar je nieuwe blogje
    Mailbox bijna opgeruimd...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karel,
    ik denk dat iedereen wel eens voor de moeilijk opgave staat om kezes te maken.
    Vaak doe je het goed maar soms gaat het verkeerd. Als ze je dan ook nog eens zo belazeren dan duurt het toch wel even eer je weer iemand vertrouwd.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen