maandag 2 november 2015

knoop door gehakt

hallo lieve bezoeker van mijn blog

ik hoop dat U wel genoot van het mooie weer
als dat er was
liet mij door het mooie zonnige weer zelfs niet verleiden
om naar buiten te gaan
maar U weet wel ik krijg wel genoeg zon op de bol

hield zeg maar een rustdag
en ik hakte een knoop door en loop van af donderdag
iedere donderdag een krantenwijk (2) in eigen buurt zeg maar
is ook niet echt een vetpot , zeker als je de tijd gaat berekenen
nu zeggen ze wel altijd , jij hebt tijd zat
hoe kan het dan dat ik altijd tijd te kort kom hihi
maar ik heb die rotcenten nodig dat mag U gerust van mij weten

of dat nu geluk is
of niet
het is gewoon zo

plukjes geluk Lidia
ff op alleen lezen klikken

voor de volgende stad
in de maand van steden
blijf ik wat in de buurt

Brugge
ff op alleen lezen klikken

wens ik U een fijne avond
goeden nacht
en dan een fijne dag

lieve groet

karel

7 opmerkingen:

  1. Ha alweer een nieuw blog .Dus jij een krantenwijk tja alle beetjes helpen zeggen we maar zo .Voor straks slaap lekker
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha we gaan gewoon weer terug naar de jeugd...met een verschil...toen was het om de zakcentjes te spekken en nu misschien om overeind te blijven. Een mooie pps de plukjes geluk...en brugge een mooie stad met een heerlijk brabants liedje haha
    Vind het knap hoor dat je het heft in eigen handen neemt en aan de slag gaat...
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja waren 2 nieuwe...al twijfel ik over die van brugge
    En ja zal idd wel geen brabants zijn want hij is daar geboren haha
    Maar lijkt er erg veel op...Zo en nu gaat de kwajongen slapen...me too
    Morgen vroeg eruit...dus binnen nu en een half uur ben ik ook onder zeil.
    Slaap ze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met zo'n krantenronde ga je misschien nieuwe mensen leren kennen.
    De centen zijn natuurlijk ook meegenomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Dus vanaf donderdag weer aan de slag, ja eigenlijk te zot voor woorden want je hebt je jaren wel gemaakt en altijd werk gehad, ben je met pensioen en moet je gaan aanvullen... lijkt nergens op maar ja die tijd zitten we nu en je hoort het ook steeds vaker. Moet je wel in de gaten houden of je dat er bij krijgt of dat ze dat er weer van af gaan trekken hoor Karel want dat kan ook nog.. dan doe je alles voor niets. Bij jou ochtend gloren nou hier weer alles dicht van de mist. Gister ook de hele dag mist gehad, ongezond weer is dit maar goed het is zo en moeten we het er maar mee doen. Ik ga je een hele fijne dinsdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    Kobie heeft gelijk..goed opletten,hoor.
    Het is geen straf om krantjes rond te brengen,je bent buiten.Behalve in de winter.
    Mooie ppsjes.
    Elk centje is mee genomen,toch....en zolang je nog zo fit bent als nu kan het best.
    Hihi...nog een mogelijkheid.....zoek een rijke vrouw....grijnzzzz.
    Geintje mag best,toch!
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    als je die centen nodig hebt en je krijgt ze niet op een andere manier dan is een krantenwijk een mooie optie.
    Misschien geen vetpot maar niets is maar niets en dit is tenminste nog iets ;-)
    Veel geluk en ook hopelijk steeds droog weer met je krantenwijkje.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen