zaterdag 14 november 2015

Laughter is good for the soul! Flawless Cat Attacks..

zo luitjes ff wat anders tussen door
wat een ellende daar in Parijs
wel een blog niet een blog
ik zeg ja en dan 1 die me vrolijk maakt
wat zegt U
ik zat vandaag oude mappen door te spitten
en echt aan het opruimen ook
maar kwam ik deze gein tegen
oké is in een andere taal dan ABA
maar volgens mij toch wel te volgen
zelfs ik kan het
:)
oja alleen nummer 15 heeft een verrassing

1. The "Did You Think We Were Enjoying a Lazy Morning in Bed?" Attack
unnamed1
2. The "Jack and the Beanstalk" Attack
unnamed2
3. The Classic "Behind the Door" Attack
unnamed3
4. The "Forget Your Work" Attack
unnamed4
5. The "DIE, TERMINATOR, DIE" Attack
unnamed5
6. The "You See Me Coming, So You'll Never See Me Coming" Attack
unnamed6
7. The "I Got This in the Bag" Attack
unnamed7
8. The "Cat's Got Your Tongue" Attack
unnamed8
9. The Hunger Games Attack
unnamed9
10. The "Fool Thought I Was Sleeping" Attack
unnamed10
11. The "You're Not Going to School Today" Attack
unnamed11
12. The "Three Moms One Jump" Attack
unnamed12
13. The "Pride Rock" Attack
unnamed13
14. The "Paparazzi" Attack
unnamed14
15. The "PETA" Attack
unnamed15
16. The "Boogeyman" Attack
unnamed16
17. The "Self" Attack
unnamed17
18. The "Bambi" Attack
unnamed18
19. The "PET ME NOW, HUMAN" Attack
unnamed19
20. The "While You Were Sleeping" Attack
unnamed20
21. The "Roomba" Attack
unnamed21
wens ik U een fijne avond
een goeden nacht
en morgen een fijne zondag
lieve groet
karel

13 opmerkingen:

  1. Aha blogje is er .En wat zijn de filmpjes toch [ bijna] altijd leuk .Vooral nr 19 is super ,die ken ik maar blijf kijken .
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog ff terug .Wat ik bedoe lmet mijn blogje ?? Ik reageer gewoon niet op allerlei blogjes over Parijs ,op FB zie ik hoe velen nu opeens de Franse vlag op hun profiel hebben en mijn eigen Dochter gebruikt opeens een tekst van '' Loesje " .Ik ga daar niet in mee ,dat is wat ik bedoel .Ik heb mijn eigen gedachten en vind het vreselijk maar doe er verder niets mee op blog .Dat is wat ik bedoel dus .
      Elisabeth

      Verwijderen
  2. Haha ,het is even heen en weer reageren maar we begrijpen elkaar dus blijkbaar .
    Doeiii

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee de logetjes in bed en ik een rustige avond...wel een kort avondje maar toch haha
    Jeetje ik heb veel bewegende plaatjes van katten maar geen filmpje van mezelf grijnzzzz
    Is dat jou lach op de achtergrond?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Karel toch...dat was kunst ;)
    Ruim je toch niet zomaar op...
    Maar voor de duidelijkheid er wordt hier pas weer opgeruimd als de kleintjes weg zijn morgen...
    tussen 11 en 12
    trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wie heeft het over poetsen ???
    Opruimen is genoeg hoor...en dan verder een rustige zondag...op tijd naar bed om ma...pfftttt om 7 uur in de auto te zitten pffttt
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Morgen is dan oefening met herrie wakker worden ;)
    Sluit ook af...denk dat er 2 vroeg wakker zijn om te kijken of er wat in de schoen ligt!
    Oant moarn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Karel.. jij denk ik nog niet uit bed.. ik wel en heb een zeer korte nacht achter de rug...je leest het allemaal op mijn blog. Ja wat een drama daar in Parijs.. wist gister pas wat er was gebeurd toen Aimillio,s thuis kwam, die had toevallig de avond ervoor het nieuws nog gezien.. ik wist het helemaal nog niet. Ja en dan als je de beelden ziet gaat er wel even wat door je heen.. maar het samen hand in hand verder brengt moed in de burgerij.. angst is wat ze willen zaaien... maar men moet weten dat angst mens grootste vijand is. En de zondag beginnen met wat leuke dingen zoals hier boven is niets mis mee. Ik ga zo even een hete douche nemen en in de kleren.. Geen weer om er op uit dus we blijven lekker binnen vandaag. ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mogge karel
    Om 8 uur zat ik ook aan de koffie maar dat was niet langer slapen maar korter haha
    Zo iedereen weer de deur uit...en opgeruimd
    Kan mijn vrije dag beginnen
    Dus de ppsjes doen nog niet wat jij wil...iets van automatisch openen maar waar je dat moet zoeken ?
    Vreemd dat dat zo opeens is gekomen...meestal toch wel met wat aanpassen...een foute klik en voila
    Komt vast goed...geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Nou.. je hebt een heleboel glimlachjes binnen...zo schattig allemaal.
    Mag ook wel na al die ellende in Parijs.
    Ontspannen met de kattengifjes.
    Het stormt behoorlijk en het is ook nog eens aan het regenen.
    Lekker weer om binnen te blijven.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Cookies leeg maken en nee komt niet vanzelf goed gekkie...
    Nu ik had wel geluisterd en was niet eigenwijs...voor middernacht was ik weg...
    Wel slecht geslapen...hoorde ieder hoestje van Guus en ja dan slaap je niet vast.
    Nog een keer vroeg opstaan en dan halen we het wel weer in...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu hier andere planning...Vera en Mathijs komen zo met de papa en mama..
    Weg rust haha
    Maar welgezellig...dus ben er weer even niet...
    Hoop dat het geholpen heeft je scan en alles leegmaken...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dus jij grote schoonmaak in de pc aan het houden...je gaat froggy toch niet na met de streken?
    Hoop dat het werkt allemaal...
    Hier is de rust er weer..ook de schoen gezet bij oma en opa...en wat denk je er zat zomaar wat in haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen