zondag 29 november 2015

mooie uitspraken

zo luitjes
ik hoop U had een fijn weekend
morgen loopt november af
je kan bijna wel zeggen dat het weg spoeld
hihi
wat een weer hé
de pps die U zal zien gaat bij de naam
november
en staat vol mooie uitspraken

vriendschap

naamloosdsfew
ff op alleen lezen klikken
ik neem U mee aan het eind deze maand
naar een mooie stad
die begint met een
Z
Zwolle
wens ik U nog een fijne avond
en een gezonde nachtrust
en hopelijk morgen
een fijne dag
als het kan droog
lieve groet
Karel

16 opmerkingen:

  1. Ja daar heb je een punt...punt
    Mooie pps met mooie platen en teksten :)
    En dat ik door zwolle ga wandelen...denk het niet is me te ver...
    Voor eerst gaan we met zijn allen sinterklaas vieren komende zondag en de week erop gaan we naar de dierentuin met de hele bups...ook gezellig toch?
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely videos, Karel ... like the first one a lot ... with Alison Kraus singing ... thank you, friend ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Is het weekend al weer voorbij en ja we hebben op wat tekort aan slaap een goed weekend gehad.... Jij ook? Vandaag de laatste dag van november alweer, het gaat allemaal zo snel... Hier spoelen de papieren zakdoekjes nog steeds weg hihihihi. De verkoudheid houdt maar aan maar ja dat is geen wonder met dit weer. Zus is ook nog niet beter, die heeft het flink te pakken hoor. Ik ga snel verder nu want heb vandaag weer genoeg te doen. wens ik je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    Op het wandelingetje na en de booschapjes heb ik hetzelfde gedaan...
    de machine draait en beddegoed zit erin...al flink aangepakt vanmorgen.
    Morgen weer zkh en wo kapster voor the hole family ;) dus wilde dit alvast gedaan hebben.
    Hier regent het...
    Jij gaat aan de stampotten...lekker met dit weer toch?

    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 0455hrs here ... feeling restless, Karel ... going on a walk about ... only -10C here ... it'll be a long walk ... then, maybe I can sleep ... smiles ... https://www.youtube.com/embed/YIBqq-AQcE0?rel=0&controls=0&showinfo=0 ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ... you know, Karel ... after u've been out there in the cold ... you stop shivering, nd you just submit ... you might remember that from Canada, hmmm? ... I sure do ... and thanks to the good neighbours, that were there that one night, when I as watching over that calf to survive for hours and hours ... stiff and too cold to move ...both of us ... omg ... they put me into a bath tub full of hot water to thaw me out ... the calf was long dead ... but Mary survived inside me ... I will never forget that ... o Canada ... ya ... love, cat.

      Verwijderen
    2. I sold all of my cattle, but I miss them "big ladies" ... smiles ... cuz they gave me purpose in this damn life, you know, Love, cat.

      Verwijderen
  6. Hoi Karel,
    Zeker een mooie en prachtige platen.
    Vandaag mijn nieuwe burootje ingeruimd.
    Ik heb alvast van Neil een secretaire gekregen voor mijn verjaardag.
    Jeetje.... wat was mijn oude vol gepropt.Ik heb heel veel weg kunnen doen,dat ruimt lekker op.
    Nu wachten tot de was klaar is, ik ga nooit weg als de machine zijn werk doet.
    Dan de boodschappen en wat is het prutweer.,,Jakkkk!
    Fijne dag
    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha jij aan de kokkerel dan zal het eten ook niet lang op zich laten wachten haha
    Hier net 2 crackertjes gegeten kan ik er tegen tot etenstijd
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dacht het wel dat je niet kon wachten...het is nog geen 4 uur man ;)
    Kijk en daar zijn dan die crackertjes goed voor...geen koekjes haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja nu wel haha
    En bijna tijd voor mij om de keuken in te gaan om het klaar te maken...piepertjes bakken en de rest opwarmen...kunnen we op een normale tijd gaan eten haha half 6 grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Half 6 gaan we niet halen...dus snel beginnen haha
    Sinds wanneer kijk jij zoveel op de klok ???
    Tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Valt ineens op haha
    Denk dat je nu niet op de klok kijkt maar een tukkie bent doen...hopelijk niet tot half6 ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. We volgen elkaar op verscillende plekken en dat kan verwarrend zijn ;)
    ik g bankhangen straks je blogje...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het was echt heel jammer dat het zo bleef regenen die dag.
    Ik had zowaar een vrije zondag maar ohw ohw ohw....... niet s dan grijs en nattigeheid hihi.....

    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen