dinsdag 24 november 2015

regen poetsen strand

wat een regendag hier luitjes
was op een paar druppen na gelukkig
nog ff droog heen weer naar de suup
wilde brood pakken , ja jammer dag niets meer
duidelijk vergeten gister

ik besloot vanochtend om maar weer eens hoek voor hoek
ff alles van de muur en vloer te halen
ik houd zo U weet mijn HH goed bij
maar mede vanwege de longen ben ik niet dol op stofnesten
en juist bij een buro en pc met al die kabels
kan het er achter wel wat opsparen
dus aan de slag
 
 
 
https://youtu.be/q_iOgHBX8KU

ik neem U mee naar het strand
lekker warm op blote voeten in het zand
ja in gedachten dan hoor
;)
 
https://dl.dropboxusercontent.com/u/97908199/Scheveningen%201.pps
ff op alleen lezen klikken
 
wens U een gemoedelijke avond
en gezonde nachtrust
 
lieve groet
 
karel

7 opmerkingen:

  1. Ha leek wel gluren bij de buren hihi
    Nu je bent aardig bezig weer... ;)
    Die van scheveningen is nieuw voor mij en wel een hele mooie :)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Loved that video of your house, Karel ... wish you would have said all that in English as well ... as your blog always says: Translation in progress, but it never happens ... the Scheveningen video is awesome ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He die Karel.. ook nog goedemorgen.. Ja laat maar goed, had het even druk vanmorgen met andere dingen. Al om 7 uur de deur uit naar het strand... maar niet om op blote voeten door het zand te huppelen.. moet er niet aan denken. Gelijk bij Marten weg even door naar de suup voor eten voor vandaag en ook brood. Daarna snel naar huis, de afwas gedaan en de tafels even schoon, en vervolgens de koffie boel klaar. Tiny kwam wat eerder pedicuren... en zo kon ze gezellig nog even mee koffie leuten. Nee Ritza heeft 11 december kerst gala... ja dan al... verbaasde me er ook over maar goed is nog kort dag dus moet wel wat komen nog voor deze avond, ze horen in steil gekleed. Ik was gister echt niet fit, was steeds zo koud.. maar slaap goed en op tijd naar bed dat scheelt de helft. Voel me vandaag ook al weer stukken beter al is de verkoudheid nog niet over natuurlijk. Jij op jacht naar de stof, ik doe vandaag weinig meer. heb de was en verder zie ik vandaag wel.. morgen maar weer. ik ga je nu eerst even nog een hele fijne woensdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Hier is altijd alles aan kant haha
    Al komen er af en toe van die kleintjes die er weer een zooi van maken... ;)
    Jij aan de visjes...dat was idd al een tijd terug...dus die mogen ook nog eens zwemmen de bofkonten hj
    En volgens mij ben jij er ook een...vandaag nog regen en do en vr droog en dan begint het za weer haha
    Hoezo mazzel...
    Wij gaan zo meteen even naar Daan en Guus de cadeautjes kijken die ze al van de sint hebben gekregen.
    Kan de mama even naar de fysio 2 vliegen in een klap...
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe moet ik dat nu weten...draag nooit jurken ;)
    Dus je had alweer geluk...ja binnen kan je wel tegen de hoosbuien buiten...
    Wel mooi dat het vrijdag droog is kunnen wij met vera en mathijs naar buiten...
    hihi vera vraagt aan sinterklaas een babyzusje...denk dat ze teleurgesteld wordt :)
    Er was een meisje komen spelen en die had een klein zusje en dat zag ze helemaal zitten.
    Zegt de mams snel iemand met een hond laten spelen hier :)
    Vraagt ze die misschien wel...blijft lachen die kleintjes
    We zijn er vandoor...tot vanavond...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erger nog met haar verjaardag vraagt ze een broertje voor mathijs ;)
    En nee denk niet dat de mams gecharmeerd is om met die oude man een zusje te maken :)
    Hondje de mams wil graag een labrador maar de paps ziet dat niet zitten haha
    Moet hij maar voor het broertje en zusje zorgen dan grijnzzzz
    Tja en aan sinterklaas mag je alles vragen...haha
    Je ziet het we zijn weer thuis en hebben samen met daan met zijn ridderkasteel gespeeld...
    Zie je wel op een van de laatste foto's...op smoelenboek.
    Nu eten en op naar een rustige avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha wie is Eva ???
    Nu die wandelingen zou geen probleem zijn
    De mams gaat iedere dag met de kleintjes naar buiten...regen of geen regen...
    En soms zelfs meerdere malen...beweging is goed voor allemaal en ze heet Vera haha
    Je neiuwe blogje kijk ik zo nog wel...eerst nog ff bankhangen.
    Co is wel erg afwezig vandaag hè...mzl

    BeantwoordenVerwijderen