zondag 8 november 2015

Tijd

zo beste mensen
het weekend weer gedaan
heeft U het wel en goed besteed
in alle rust of juist veel gedaan
ik hoop ook dat Anja na een val weer wat beter ter been is
ik was goed ter been en maakte vandaag een heerlijke wandeling
bij heerlijk weer , was mistig als ik naar Vierlingsbeek treinde
maar stapte uit en de mist was weg
het is een eind weg hoor zo heen en weer naar het
mooie Limburgse land , was uit en thuis een 11.5 uur onder weg
maar ik vond het de moeite en dus de moeite waard
;)
De tijd
de maandag mag ik wel een rustdag noemen
op een was en een boodschap na
en wat er verder op m'n pad komt
zeker geen sprookjes stad
:)
had geen plaats beginnend met de F
dus deze dus maar
fairytale town carmerl
ff op alleen lezen klikken
ik wens U een fijne dag
lieve groet
Karel

9 opmerkingen:

  1. Kan niet zeggen 2 nieuwe want de onderste werkt niet hj
    Dus werk aan de winkel...op je vrije rustdag met was en boodschapjes grijnzzzz
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Dus gister weer een heerlijke wandeling gemaakt. ja het was prachtig weer al betrok de lucht hier al wel weer om een uur of drie.... en werd het weer wat minder zonnig. Maar goed dat hebben we maar weer en jij hebt weer kunnen genieten van het mooie Limburgse landschap. Nee hoor de blauwe muggen vinden mij niet vervelend, ik krijg er altijd een vriendelijke dame voor en die geeft de meldingen netjes door. Zal van de week wel weer een belletje krijgen van de wijkagent. Maar ga nu zo eerst de dag beginnen en de maandag ochtend klusjes even klaren... dat is iets meer dan een was draaien. Ga ik je nu een hele fijne dag wensen en we horen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Karel. Nee geen koffie leuters , zit zelf nu wel even aan een bakkie hoor.. ook wel verdient. heb de klusjes in zoverre klaar, alleen nog even op de tweede was wachten en die op de hang. Zal ik zo eerst nog even bij nummer 15 langs, de container weer even achter huis zetten, die is weer geleegd. Gelijk even door voor een boodschapje en dan in de rust mode. Nee de roosters op de scholen worden nu steeds om geswitst... maar wij hadden op school ook verschillende tijden hoor alleen bleef dat het hele jaar zo. komt omdat er nu zoveel leerlingen zijn denk ik. Maar ook die tijd ligt ver achter me.. Ik zal mijn koffie even nuttigen en dan de laatste loodjes nog even... we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Was bij de hele pps aan het zoeken naar waar het nu was...en ja dan krijg je uitleg op het laatst
    Zeker was dit een nieuwe en heb mijn ogen uitgekeken...prachtig om te zien...een klein papradijsje
    Vooral de huisjes en de tuinen...
    Groetjes en geniet je dag...ga je etalages kijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben je bang dat er bezoek komt of dat ze je komen halen?
    Deur op slot...die is hier altijd open behalve als we slapen hj
    Maar goed je hoeft er niet meer uit dus...das duidelijk
    Ga zo wel nog ff de deur uit...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Overdag en dan al bankhangen...pffttt
    Vind het in de avond al erg grijnzzz
    Ja behalve als er voor mij programma's zijn en dat is niet veel...
    Ben even gaan shoppen voor de grote hoop met sinterklaas en dat ging goed...in een keer klaar...
    Straks ff inpakken en opbergen...want in het weekend krijgen we 2 logetjes
    Denk dat co een vrije dag neemt haha
    Smakelijk en fijne avond...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 6 dec ;)
    Wat ben je snel met je nieuwe blogjes...tijd over ?
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. aha dit bedoel je met de 5 - 6
      Moet soms diep in mijn grijze massa graven ;)

      Verwijderen