maandag 9 november 2015

vrede

zo beste mensen

zal de herfst dan toch begonnen zijn
regen en harde wind hier vanmiddag
had gelukkig al eten gehaald

vrede is meer dan
geen oorlog
alleen

peace
ff op alleen lezen klikken

voor de stad dit keer
gaan we naar een wat bekendere als gister
hier heb ik aardig wat voetstappen liggen
een bezoek meer dan waard
vind ik

groningen
ff op alleen lezen klikken

wens U een fijne avond nog
en een goede nachtrust
en voor morgen
een fijne dag

lieve groet

Karel

9 opmerkingen:

  1. Ja hoor 2 nieuwe en zoveel reacties waren er nog niet op de oude whahaha
    Maar goed heb ze gekeken en in de eerste staat mijn sterrenbeeld de schorpioen...
    en de wandeling door groningen waar ik nog nooit ben geweest dus was leuk om te zien...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och blogger is vooral voor de fam van jou en het kattenvrouwke...toch?
    Wil nog steeds geen afstand doen van dit plekje op het web...daar zijn ze me te dierbaar voor...en al zijn het er niet veel het heeft wel kwaliteit...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Is blogger alleen voor jou familie? hihihihi. Nou er zullen vast meer mensen bloggen neem ik aan en jullie hebben allemaal wel een rijtje mensen staan... Ja zus valt nu even weg maar ze hoopt zelf ook dat er binnenkort een ander kastje komt en ze weer mee kan doen. En ik ben er momenteel ook wat minder maar ben dan weer met andere dingen bezig.. maar als dat allemaal weer klaar is zal ik ook wat vaker weer langs komen. Ja het is echt herfst Karel.. maar dit weer is heel normaal zo rond St. Maarten hoor, kun je storm, regen of ijzige kou verwachten. Elk jaar het zelfde en dat was al zo toen ik nog met mijn lampionnetje langs de deuren liep. Ik zal even opschieten, zal zo in de kleren. Ritza moet vroeg de deur uit en dan ga ik gelijk even naar de konijntjes. Wens ik je nu een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Karel,
    Je hebt weer twee mooie gevonden.
    Ja.. het wordt stil op blogger.Het is niet anders.
    Gisteren was ik niet lekker, hoofdpijn, buikpijn en benauwd.
    Geen kater,hoor.
    Ik ben nog steeds heel moe en mijn ademhaling krijg ik moeilijk onder controle.Ligt zeker aan het weer...ik weet het niet.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Krijg uitleg haha
    Ja was ff verwarrend, maar had het door...
    Ja de kleintjes hebben het zo druk en om ze allemaal bij elkaar te krijgen rond die tijd was ff puzzelen met tijd.
    Maar we zijn eruit...
    En ja ik heb ff bijgeslapen...was weer nodig een keer haha
    Groetjes en geniet je dag die alweer half om is hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo en het kwartje op wp ook gevallen...
    Had heel wat te lezen daar...van kusjespaal tot hellup brand grijnzzzz
    Maar uiteindelijk klopt alles weer...
    Ga een boterhammetje eten...moet wel op de been blijven natuurlijk haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oke een 20 euro cent muntje haha
    Hoe wil jij iemand verassen zonder brand ;)
    En de 2e pps bewaar je voor straks ?
    Dacht al dat jij dat goede redenen zou vinden...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu het is toch ook herfst met alle blaadjes en zooi meer...maar het meest toch wel nu de wind en afval ruimen.
    Ook hier ligt nogal wat in de tuin, maar daar wordt aan gewerkt ook...hj
    Dus geen zuurkool vandaag het is er anders koud genoeg voor...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Guur weer noemen ze dat toch?
    En ja hoor we laten blaadjes liggen maar niet allemaal
    Kunnen we er niet meer door haha
    En ja kan hè dat je geen zin hebt om te kokkerellen...komt ook iedere dag terug
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen