dinsdag 3 november 2015

wat een rust

ha lieve mensen
wat weer een weertje weer hé vandaag
hier tenminste prachtig de hele dag
ik ging dan ook voor mijn wekelijkse rondje Pruikzwam
ik ben niet snel echt kwaad , maar vanmiddag dus wel
de Pruikzwam is vernield , vond geen restanten op de grond
zo ik vermoed zelfs dat het is mee genomen
waarom
ik heb geen idee

ieder huisje heeft zijn kruisje Greetje
ff op alleen lezen klikken

ik neem U mee naar een mooie stad

Copenhagen
ff op alleen lezen klikken

ik wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

karel

17 opmerkingen:

  1. Wonderful 2 b able 2 see ur films about Europe ... so appreciate it ... especially Kopenhagen was precious 2 me ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha karel
    Ja een latertje vandaag...
    Vanmorgen vroeg de deur uit en dagje oppassen...erna gelijk door naar een verjaardag en bij thuiskomst eerst even bankhangen na een vermoeiende dag...
    En ieder huis heeft zijn kruis...das een waarheid als een koe haha
    Wel weer een hel mooie van greetje...
    De laatste kende ik wel maar is er geen die ik zou plaatsen ;)
    Dus niks te ruimen en jij je glimlach weer binnen...
    Jeetje zonde...en je weet niet waarom die weggehaald is of vernield ???
    trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ctrl V grijnzzzzz
    Ja wordt niet laat das zeker
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha karel
    Ja soms id dat handig hè...als je even wat minder tijd hebt haha
    Zo ik mag vandaag voor het eerst de griepprik halen...
    Dan hoor ik echt bij de ouwetjes grijnzzzz
    Geniet je dag...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    De laatste pps op geslagen voor Neil.
    Hij droomt nog over al het moois dat hij gezien hebt.
    Greetje maakt altijd mooi ppsjes.
    Zo jammer dat de pruikzwam weg is..hij is echt vrij zeldzaam.
    Gelukkig heb je de foto's nog.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha je hebt de route straks al een x maal gedaan en heeft het nog niks opgeleverd...
    Maar je bent in de voorbereiding...tuurlijk lukt je dat en met een beetje geluk heerlijk in het zonneke.
    Nu dacht eerst waarom zou ik maar met al die kleintjes is het misschien toch wel verstandig...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Karel. Ja kom toch nog even langs hoor. ben net klaar met mijn ditjes en datjes hier. Ja de Halloween en zo kon weer naar zolder... ook nog wat boeken van Ritza en dat soort kleine dingetjes. Heb ik even gedaan en morgen maar even van boven naar beneden stoffen en zuigen dan is dat ook weer op orde. Dus je zwam is weg.. erg vind ik dat als men dingen zo maar mee neemt of vernielt maar goed ze laten nooit een naam achter.. zonde. Wat doen ze ook in je tuin??? hihihi. Dus je bent even op verkenning geweest, ja wel handig en ben benieuwd hoe het zal gaan.. ach de eerste paar keer is het even wennen. He Karel ik ga weer en wens je nog een fijne verdere woensdag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja zo meteen aan de wandel en de eerste halen...onder begeleiding want manlief mag ook hihi
    Dus geen vlees in huis en er weer op uit...ja hier de spullen voor de nasi en die worden nu gehaald...hj
    Dan door naar de prikplek...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Terug thuis van mijn werk.
    Door de regen naar huis gereden
    kleren hangen nu te drogen en ik in pyjama.
    Fijne dag nog Karel.
    en zorg dat de krant niet te nat is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    ik heb het gezien van die pruikzwam en dit is echt eeuwig zonde.
    Wie doet nou zoiets zou je zeggen. Deze bijzondere pruikzwam was zo mooi en zelfs ook nog met 3 boven elkaar en dan dit!
    Het is maar goed dat ik niet gezien heb wie dit heeft gedaan grrrrr......... stelletje barbaren :-(
    Hele fijne avond nog Karel,
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En ze hebben me niet lek geprikt...je voelt het niet eens.
    Hoop dat het zo blijft...
    En ja de eerste ronde...wens je veel s6 en hopelijk geniet je ook een beetje.
    slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wie is er een watje haha
    Wist niet helemaal wat te verwachten...stijve arm of niet...
    Maar goed nu weten we het ;)
    Jij na morgen ook hoeveel tijd je er voor uit moet trekken...wordt als je de routen kent vast wel minder
    s6 en slaap ze...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Karel. Vandaag heb jij in ieder geval wat te doen. Is het in de ochtend, middag of avond.. ? Wel mooi dat het in de buurt is dan ben je ook zo weer thuis. Even een route maken hoe je het beste kan lopen van je eigen huis tot zo dicht mogelijk weer bij je eigen huis. Maak jij je kilometertjes vandaag wel weer. Jammer dat het weer nu wat minder wordt maar goed ook dat hoort er bij. We horen vast hoe het gegaan is, is toch even wennen. Ik zal hier de boel op orde brengen dan ben ik ook weer bij. ik wens je een fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi karel
    Hier regent het...maja wat hier valt valt daar niet...toch?
    Je moet maar zo denken als er nattigheid komt...klaar met de route, douchen en klaar hj
    Maar hoop op een eerste droge route is toch een mooier begin.
    Groetjes en werk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Karel,
    Je eerste dag om krantjes te lopen en dan regent het..
    Zolang droog geweest.
    Gelukkig niet met bakken uit de hemel maar je wordt er toch behoorlijk nat van.
    Fijne droge middag in je hutje.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Och zei het al eerder dit is niet de graadmeter...zal steeds sneller gaan.
    Maar wel jammer dat je gelijk de eerste keer al regen hebt gehad...
    En jij dacht ik doe het gelijk goed en een lekke band..ja dat hoort er ook bij.
    Hoe was het om te doen?
    Denk niet dat jij het echt werken vind...en ja het kost je tijd maar dat heb je zat haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha wat moet je met 7 vrije dagen daar kan er best wel een vanaf voor de kranten en dan nog wat voor het HH
    Hou je nog genoeg over...haha je punt was er weer...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen