vrijdag 6 november 2015

weekend

ja luitjes
het weekend zo U het kent is weer daar
klinkt misschien raar
ik ben eigenlijk nu de hele week daar

ik had een rustige vrije vrijdag
plakte de 1ste lekke band van m'n fiets
deed gelijk wat eten halen , en heb nu genoeg tot maandag
morgen de zaterdag dus
geen plannen anders dan misschien ff het stof te lijf
als het er al is
hihi
ik zou weg te wandelen , doe ik ook wel
maar nu op de zondag
want zo blijkt , die is gewoon zonniger
U kunt het checken
Swolgen
ja U raad het al
ik ben weer op het Pieterpad
dat wandelen doet mij veel goed
ook aan mijn gemoed
en ja wat hebben we niet voor een
lenteachtige herfst
dit jaar

11
ff op alleen lezen klikken

voor een stadje dit weekend
neem ik U mee naar een
die ik in de jaren '60 en
'70 nog net
goed kon

Edam
ff op alleen lezen klikken

wens U een fijn weekend

lieve groet

Karel

16 opmerkingen:

  1. Het zijn mooie ppsjes
    de eerste met de tekst en no 2 doorde mooie beelden...
    Je hebt je lachjes binnen gloedjenieuw zijn ze beide :)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb jij wat te willen dan?
    Geintje hoor...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Ja het weekend is weer begonnen en ik zal zo even in de kleren en naar de konijntjes... Gisteravond zus even dag gezegd... Jij vandaag thuis en misschien even met je stof stafje zwaaien .. ik heb alles verder op orde hier dus ga er even lekker van genieten. Ja we hebben niets te klagen gehad de hele oktober maand wat het weer betreft.... zal wel weer gaan veranderen want woensdag hebben we St. Maarten en dan is het meestal slecht weer of is het roetje koud. we zien het wel. ik ga je nu eerst een hele fijne zaterdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Nee hoor je zat niet in de spam...je zal wel te haastig geweest zijn
    Zo wij zitten alweer op te passen op Guus...de mams is met daan naar de dokterspost...zijn hele tong is dik en pijnlijk en vanaf gister wil hij niks eten of drinken omdat dat pijn doet...dus slecht geslapen vannacht en gammel van de honger...hij wil wel maar durft niet te eten.
    We wachten het maar ff af...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Je hebt weer twee mooie ppsjes kunnen vinden.
    Ik ben ook aan de poets, morgen visite dus het moet op het oog wat lijken..hihi.
    Maar wat is het raar warm en zeker de nachten.
    Ik zweet als een otter onder mijn dekbed.
    Te vroeg het zomerdekbed opgeborgen.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo het afwachten zit erop nu maar hopen dat hij vannacht wat kan slapen dan kan de mams dat ook haha
    Hij heeft wat voor de pijn op de tong...verzacht wat en gelijk wat laten eten want anders lukt het niet...
    Gossie is zo zielig hij is helemaal in paniek als er wat in zijn mond komt...maja je moet eten en drinken en het laatste zeker...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel
    Dat zijn weer twee heel mooie en ja ik moest ff wat geduld hebben .En wat een ''gek'' weer is het nu op 7 november .Ook ik zweet me te pletter net als Corry en dan heb ik alleen nog maar mijn Zomer dekbedje .En ook mijn rozen bloeien nog steeds volop .Ach we nemen het maar zo het is
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha dat liggen douchen lijkt me wel wat...doe het wel zonder krukken
    ff bakkie lee drinken en dan bad vol laten lopen...heerlijk ;)
    Bankhangze...doe ik na het badderen
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lee moet leeg zijn haha
    En een selfie neuh toch maar niet...maar mijn velleke is aardig gerimpeld nu...straks maar insmeren met lotion voor ik ga slapen.
    Dacht je bent geheel onthouder geworden want hoorde er zo weinig over de laatste tijd...proost

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Volgens mij ben jij in slaap gevallen...hj
    Of met de kippen op stok om morgen fit te zijn...Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Karel. Ja jij wel vroeg uit bed maar je hebt dan ook weer plannen voor vandaag. Ik heb mijn normale aantal uurtjes geslapen maar lag er laat in gister avond dus vanmorgen ook wat later uit bed. Moest weer constateren dat ze vannacht weer bezig zijn geweest en er weer een stuk stek uit hebben getrapt. Ik ga komend weekend toch maar weer posten. het is mooi weer dus je treft het met de wandeling van vandaag. Ga jij maar lekker genieten dan wens ik je nu een hele fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi karel
    Nu maak dat de kat maar wijs...volgens mij zat ik op het goede spoor hj
    Jij al op pad om een mooie wandeling te maken...die mist trekt wel op denk ik zo...
    Geniet je wandeling

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Karel,
    De mist is weg en wat overblijft is de zon.Ik hoop voor jou ook.
    Mist is wel mooi maar zo kil.
    Straks visite en allemaal mee eten.
    Nog een fijne wandeling.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Karel ,
    Wat een mooie PPSjes heb je staan .
    Die over je innerlijke kracht zijn mooi !
    De plaatjes van de tweede zijn ook mooi en wat een
    prachtige hortensia's staan er bij die huizen zeg !
    Jij vandaag weer aan de wandel .
    Het zat hier vanmorgen helemaal dicht van de mist .
    Maar inmiddels hebben we ook alweer een beetje zon gehad .
    En inderdaad Karel wat een temperatuur nog voor November.
    Nou hoop dat je een mooie wandeling het gehad vandaag .
    Wens je verder nog een fijne zondag .
    Liefs van
    Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij bent actiever geweest dan ik vandaag...al was ik wel bezig maar anders dan jij haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha op een andere manier laten we het dan zo zeggen hj
    Ik had een rustdag en was nodig ook...jij een actieve rustdag...grijnzzz
    Was brabant je te heet onder de voetjes?
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen